Door de koffie en de melk, gekkiequote:Op zondag 9 december 2007 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
We hebben hier wel een grote fles 'gewone' bananenlikeur staan, iemand een goed idee voor wat je daarmee kunt doen?
quote:Op zondag 9 december 2007 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door de koffie en de melk, gekkie
Nou, eigenlijk omdat mijn kelderkast er nog schandaliger uitziet qua 'volheid'. Echt, als de hongerwinter uitbreekt is dat geen enkel probleem in huize Tezz, ik overleef er met gemak drie achter elkaar. En aangezien ik in de koelkast wel ruimte heb stouw ik het daar maar in, haha.quote:Op zondag 9 december 2007 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen hoor, sowieso.
Maar waarom bewaar je de voorraad drinken in de koelkast, als ik vragen mag?
Zometeen nog ff de douche in en dan wat talkpoeder erop??quote:Op zondag 9 december 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
SoLWat fijn
Ik heb niet veel om over te hyperen nu, behalve dat de jeuk bijna over is, en dat ik een beetje dronken ben van de zaaaalige franse chardonnay en de russian coffee![]()
Even wachten tot Mr ColdFeet terug is; die brengt momenteel onze visite naar huis.
Of over het ijs!! En dan dus lekker bananenijs. Met plakjes banaan en eventueel warme chocosaus en wat geraspte kokos. Ik verzin het waar je bij staat, haha.quote:Op zondag 9 december 2007 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door de koffie en de melk, gekkie
Ik heb niet veel ruimte in mijn keuken, maar ik vind mijn voorraad al zeer behoorlijk: op mijn collectie zuidvruchten en gedroogde peulvruchten kan ik het zeker tot eind februari uitzingen zonder substantieel vezel-, vitamine- of mineralengebrekquote:Op zondag 9 december 2007 01:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk omdat mijn kelderkast er nog schandaliger uitziet qua 'volheid'. Echt, als de hongerwinter uitbreekt is dat geen enkel probleem in huize Tezz, ik overleef er met gemak drie achter elkaar. En aangezien ik in de koelkast wel ruimte heb stouw ik het daar maar in, haha.
Fok de world!quote:Op zondag 9 december 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
www.sea0flove.hyves.nl
die eerste O is een nul dus
IK heb een grote kast onder de trap en die is ook nog eens 3 treetjes-naar-beneden diep en die is echt h-e-l-e-m-a-a-l volgestampt met voedsel. Tis eigenlijk schandalig. Ik weet ook niet waar ik dat hamster gedrag van heb! (ja van mijn moeder, die doet het ook. Tzal erfelijk zijn).quote:Op zondag 9 december 2007 01:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb niet veel ruimte in mijn keuken, maar ik vind mijn voorraad al zeer behoorlijk: op mijn collectie zuidvruchten en gedroogde peulvruchten kan ik het zeker tot eind februari uitzingen zonder substantieel vezel-, vitamine- of mineralengebrek
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jawel heur, staat ook op mijn hyves![]()
Crosspostquote:Op zondag 9 december 2007 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb ook wel zin om vanavond eens even lekker te koken. Maar goed waarschijnlijk zal dat dan zijn voor één persoon. iemand goede tips?
Jullie raden het al, ik ben nu ook aangenomen in Dubaiquote:Dear Robert,
Greetings from Dubai!
We have successfully received your application here at the Regional People Management office of Kempinski Hotels Middle East and Africa and we are impressed with your application
* KrnKje meet twee meterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer op de bank liggen. Beetje moe
quote:Op zondag 9 december 2007 17:14 schreef Den_Haag het volgende:
SoLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer op de bank liggen. Beetje moeis de Laura met vlgns mij 100 vrienden, de andere Laura is mijn nichtje
Leuk zusje heb jequote:Op zondag 9 december 2007 17:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is de Laura met vlgns mij 100 vrienden, de andere Laura is mijn nichtje
Aardappelpuree zelf maken, wat bloem erdoor, schijven maken en bakken.quote:Op zondag 9 december 2007 19:15 schreef Dahahan het volgende:
Lieve mensjes! Ik heb dus afgesproken om volgende week een keer te koken hier thuis, nu heb ik een moeder die alles wel lust behalve inktvis en twee broertjes die ongelooflijk zeurders zijn. Groenten worden vaak niet geapprecieerd etc(sneu gedrag), sommigen hier zijn er vast wel bekend mee. Gelukkig doen dingen met noodles, rijst en pasta het altijd wel goed mits het niet vegetarisch is. Heeft iemand nog een goede tip wat ik zou kunnen klaarmaken? Merci.
Lijkt me noodzakelijk in dat soort gevallen...quote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Was ooit bij een open hart operatie aanwezig met op de achtergrond in de OK Sky Radio, toen Céline Dion met "My Heart will go on" door de speakers schalde.
De ironie
Beetje humor mag wel op je werk.
ohh isse prima! pm je foonnr ffquote:Op zondag 9 december 2007 19:04 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, ik ben morgen gewoon in Delft, wil je dat we je oppikken onderweg naar huis, uurtje of 6?
Ik twijfel nog... Manlief vindt het wel leuk, geloof ik. Ik heb er niet zoveel mee, maar ach... Alleen moeten we dan al die zooi (ballen en lampjes enzo) gaan kopen... Veel werk, vrees ik.quote:Op zondag 9 december 2007 19:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij doen niet aan bomen of ballen, dus geen last van al dat kerstgedoe
Wat leuk zeg! Ik werk sinds kort op de poli Cardio (combi met Interne) en ben ook druk bezig om bij zoveel mogelijk operaties, onderzoeken etc aanwezig te kunnen zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef KrnKje het volgende:
Lijkt me noodzakelijk in dat soort gevallen...
Zo ben ik voor een project in m'n tweede jaar bij behoorlijk wat dotteroperaties geweest, ook bij pacemakes implantaties, gebruiken ze dezelfde apparatuur, waar het dus om ging.
De chirurg was daarbij super chagerijnig en met een patient onder locale verdoving die al ongelooflijk zenuwachtig was gaf dat niet de beste sfeer in de operatiekamer... De knook...
"Ooh meneer, u lekt!", terwijl het kraantje in de lies-slagader niet dicht staat en het bloed ruimschoot over het voeteneind spuitquote:Op zondag 9 december 2007 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Ik werk sinds kort op de poli Cardio (combi met Interne) en ben ook druk bezig om bij zoveel mogelijk operaties, onderzoeken etc aanwezig te kunnen zijn.
(alleen door de drukte lukt het maar steeds niet)
Oh en humor in de zorg? Een must!
Niet mijn beurt om schoon te maken en mijn huisgenoten zijn lamquote:Op maandag 10 december 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik Rob Geus eens langs die keuken van je langs ga sturen, Stereo.
Wat een smerige bende zie ik op die foto's bij het fornuis liggen.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik Rob Geus eens langs die keuken van je langs ga sturen, Stereo.
Wat een smerige bende zie ik op die foto's bij het fornuis liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |