Als we op dit tempo doorgaan zitten we morgen weer in een nieuw topicquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:13 schreef Dahahan het volgende:
TVPtje want ik ben er weer bij in dit topic
isse goeiquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hi SoL, ik heb stoofperen, dus wou een lekkere stoofpeertjescrumble maken... Neem jij wijn mee?
Kan SOL je krabbenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Gezellig!
Mèn, ik ben nog steeds helemaal rood en jeukerig
Brute pech voor je fantasie, Stereo: momenteel mag niemand mij aanraken omdat ik zo kriebelig ben... Meneer ColdFeet niet, en SoL ook nietquote:
Gebruik dan hulpstukkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brute pech voor je fantasie, Stereo: momenteel mag niemand mij aanraken omdat ik zo kriebelig ben... Meneer ColdFeet niet, en SoL ook niet
ja las het, balen zeg!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Gezellig!
Mèn, ik ben nog steeds helemaal rood en jeukerig
Nee, ze zit bij haar oudersquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh Steer heb je je huisgenote nog teruggepakt en lekker met de deuren geslagen vannacht ?
Zonder Hummer is het leven maar een bummerquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die rijden hier vee.
Hummers
Straks eens even lekker kwijlen in de grote appie
Yeeah...met haar tandeborstel het doucheputje schoonmaken bijv.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
Nu heb je dus de tijd om iets echt heel erg vals te bedenken, Steer
Oe, goeiequote:Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yeeah...met haar tandeborstel het doucheputje schoonmaken bijv.
Het leven bestaat uit wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik wacht nog steeds op HEM, ik wil naar de markt
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef Tezz het volgende:
Zooooo net lekker boodschappen gedaan. En het is weer eens bevestigd: GEEN boodschappen doen als je honger hebt. Mijn koelkast joh, ik kreeg het er allemaal niet eens ingeduwd!!! Hij puilt echt uit!!!!!!
Het is gewoon beschamend eigenlijk hoeveel ik gekocht heb![]()
. Zie hier:
[ afbeelding ]
Wat heb jij een grote koelkastquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef Tezz het volgende:
Zooooo net lekker boodschappen gedaan. En het is weer eens bevestigd: GEEN boodschappen doen als je honger hebt. Mijn koelkast joh, ik kreeg het er allemaal niet eens ingeduwd!!! Hij puilt echt uit!!!!!!
Het is gewoon beschamend eigenlijk hoeveel ik gekocht heb![]()
. Zie hier:
[ afbeelding ]
Heb je een foto van die Noorman als je klaar met hem bent?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef MissHobje het volgende:
Oh en vanmiddag ook een mooie nordman gescoord.
Morgen daarmee aan de gang
Ja das goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je een foto van die Noorman als je klaar met hem bent?![]()
Jawel heur, staat ook op mijn hyvesquote:
Wat is je hyves?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jawel heur, staat ook op mijn hyves![]()
@ Bluezz: het was eik niet zo dat ik me hier niet thuisvoelde ofzo, maargoed niks was van mij hier, de inrichting is mijn smaak niet echt en ik zit hier toch wel bijna 20 dagen van de maand.
Nu is het voor mij ook wat persoonlijker met wat van mijn eigen spulletjes, en dat voelt dus best wel goed.
In de keuken voekde ik me al op mijn plek, daar staat de helft van mijn keukenspullen uit Delft ook, en ook dingetjes samen gekocht de afgelopen maanden, waarvan hij vond dat het niet nodig was en ik dus wel, en uiteindelijk wordt alles dus gewoon regelmatig gebruikt![]()
Ohja had ik al verteld dat ik vlieft ben?
ehhhhh mijn man, ikzelf en onze vijfjarige dochter...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:57 schreef Bluezz het volgende:
Tezz, hoeveel personen zijn er bij jullie thuis
Het begint er steeds meer op te lijkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik snapte het al wel hoorquote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Tezz het volgende:
ehhhhh mijn man, ikzelf en onze vijfjarige dochter...![]()
Maar for my defens: die pakjes drinken is een voorraad voor de hele maand, zo ook de grote pakken drinken. En verder doe ik meestal maar eenmaal per week boodschappen (wat dus betekent dat we het begin van de week altijd vers eten en de rest van de week uit de diepvries). Dus er liggen ook voor een dag of vier groentes in enzo.
Oh ja, alweer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen hoor, sowieso.quote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
ehhhhh mijn man, ikzelf en onze vijfjarige dochter...![]()
Maar for my defens: die pakjes drinken is een voorraad voor de hele maand, zo ook de grote pakken drinken. En verder doe ik meestal maar eenmaal per week boodschappen (wat dus betekent dat we het begin van de week altijd vers eten en de rest van de week uit de diepvries). Dus er liggen ook voor een dag of vier groentes in enzo.
quote:Op 8 december 2007 23:09 schreef Atmoz het volgende:
Linksys WRT54G draadloze router
Heb je de router nog?
Als je 'm opstuurt voor 25 wil ik 'm wel
Mvg,
Stephan
Russian Coffee? Do tell...quote:Op zondag 9 december 2007 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
SoLWat fijn
Ik heb niet veel om over te hyperen nu, behalve dat de jeuk bijna over is, en dat ik een beetje dronken ben van de zaaaalige franse chardonnay en de russian coffee![]()
Even wachten tot Mr ColdFeet terug is; die brengt momenteel onze visite naar huis.
ohhh ik vind koffie op zijn grieks ook erg lekker...koum koutquote:Op zondag 9 december 2007 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
KahluaEn voor de rest hetzelfde als z'n Irish broertje.
French is ook lekker, met cointreau
Brazillian, met Pisang Ambonquote:Op zondag 9 december 2007 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
KahluaEn voor de rest hetzelfde als z'n Irish broertje.
French is ook lekker, met cointreau
Tnxxquote:Op zondag 9 december 2007 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het begint er steeds meer op te lijken![]()
Pas maar op jij, straks is dit een blijvertje!! Eng!!!
Ben heul blij voor je, maar dat weet je wel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |