Een erg hoog tofheidsgehalte allemaal! Bedankt voor de bolle neuzen, jammer dat er weer geen Rapid stond trouwens. En jammer dat het regende!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
En speciaal voor Duvel ben ik nog even door de regen helemaal naar het uiteinde van het perron gelopen, waar diesellocs 1042 en 1031 met een houttrein voor een rood sein stonden te wachten
Enjoy
Zo aan je foto's te zien zijn het wel de kortste hogesnelheidstreinen van Europa.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens wil ik nog wel even wat kwijt over de Zweedse Hogesnelheisdtreinen, de X2000.
Je weet dat Lada's ook weinig design awards gewonnen hebben he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef zwahiel het volgende:
Kan iemand de persoon die die stellen ontworpen heeft met die rubberen baart en snor voor gewoon even afschieten...
Wat een lelijkheid, zoiets moet je toch niet op een station willen, zo'n Engels gedrocht...BAH BAH BAH! Het ziet er totaal niet uit. En als zo'n ding 180 gaat, wil ik de aerodynamische weerstand wel 's gemeten zien. Rubberen ding voorop bah! BAH!
![]()
Dat amsterdamse koekblik voldoet niet eens aan de kwaliteitseisen die ze bij de xenos of de lidl hun producten opleggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:44 schreef Willy84 het volgende:
Zo dat zijn een heftig aantal km's. Maar waarom ga je op zaterdag ochtend van lw naar zwolle om vervolgens weer direct terug te rijden? Ik vind het leuk om km's te maken van bv Amsterdam naar Maastricht/Groningen/Vlissingen/etc maar ik ga niet in de trein naar Utrecht zitten en vervolgens direct de trein terug pakken. Ik vind het juist leuk om wat van NL te zien. Vooral grappig als er allemaal lui met een accent in de trein komen zitten. Dat vind ik altijd leuk!
Leuke foto's fles! Heb je ook nog wat van de Zweedse vrouwen meegepakt?
Nog iets heel anders te kansloos over de Amsterdamse metro
http://www.amsterdam.nl/?ActItmIdt=101459
te kansloos om als bron wikipedia te vermelden!
Hé, dat zijn evenveel bezoekers als toen wij er waren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 07:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Heh, cool die foto's van binnen ja DuvelDie expositie was het enige wat open was, en er waren toch zeker wel een stuk of 8 bezoekers alles bij elkaar
En idd erg krap daar. En erg donker. En het model van de sneeuwploeg was buiten werking. Wel jammer
De Zilvermeeuwen mogen dan wel te goor, te afgetrapt en veels te ver over de datum zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:41 schreef knars het volgende:
[..]
Dat amsterdamse koekblik voldoet niet eens aan de kwaliteitseisen die ze bij de xenos of de lidl hun producten opleggen
Dat is ook niet altijd alles, ervaar ik als dagelijkse gebruiker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:19 schreef knars het volgende:
Dat zeg ik, een en al bagger. Nee, dan de metro in Rotterdam
Very very nicequote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ga morgen dit doen: om de 66.666 km te halen in DRGL2007:
[ afbeelding ]
Je zat in de eerste klas, vuile zwartrijdertquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:20 schreef Socios het volgende:
Verder goed GTW-nieuws. Zat net in treinstel 10228 en de kussens van de stoelen waren ineens veel zachter dan anders. Leek echt of ze die aangepast hadden... Meerdere zitplaatsen ´uitgeprobeerd´ waar dat ook het geval was.
Ware het niet dat ik vanmorgen geheel geen zin had in dit loze gedoe en zodoende thuis ben gebleven :-) Boejuh die kilometers zo op t eind.quote:
Ja, de rondetijden zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:32 schreef Socios het volgende:
LolLeuk reisje naar Zweden btw! Heb je nog een reisschema'tje of een kilometeraantal?
Herkenbaarrrrrrrquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Ware het niet dat ik vanmorgen geheel geen zin had in dit loze gedoe en zodoende thuis ben gebleven :-) Boejuh die kilometers zo op t eind.
Ghehe, als Lada niet nee, maar als Fiat welquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je weet dat Lada's ook weinig design awards gewonnen hebben he?
Ja, ik heb die van mij ook nog steeds.
Ik vind dit soort posts altijd zo jammer eigenlijk. Deze keer was ik het niet trouwens hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:44 schreef Tecnix het volgende:
Hmm wie zat er gister ochtend met het nieuwe spoorboekje in de trein van weeps naar schiphol?
Heb je dat al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:48 schreef Lausteen het volgende:
Waar kan je eigenlijk een papieren spoorboekje krijgen? Kan je dat gewoon bij elk station kopen ofzo?
oeh ja daar gaan we komend voorjaar echt even wat leuks mee doenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:50 schreef Socios het volgende:
een uitgebreid katern voor internationele treinen.
Kijk, dat zijn de betere verhalenquote:
Lol, elke dag toch? Ik had me reisje een paar weken geleden al gepland (vroegboekkorting enzo), gelukkig niet op een woensdag, want dan rijdt de 30120 niet meer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:41 schreef Zug-Chef het volgende:
Dan zie ik je in Leeuwarden wel, want die trein pak ik ook
Voor mij wordt het een nieuw persoonlijk dagrecord. Het oude staat (al jaren) op 1.334.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, dat zijn de betere verhalenDat heb ik nog maar 2 keer beter gedaan (binnen 24 uur)
Wees blij dat je nog wat te verbeteren hebtquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:51 schreef Socios het volgende:
Voor mij wordt het een nieuw persoonlijk dagrecord. Het oude staat (al jaren) op 1.334.
Ik hanteer de regel dat als een reis na 23:00 begint, hij telt voor de volgende dag. Ik vertrok om 23:04 uit Alba Iulia in midden-Roemenië, met een nachttrein naar Budapest en Wien, daarvandaan een ICE naar Würzburg en daar de ICE naar Utrecht Centraal, aankomst 22:47. En nee, dat slagje Amersfoort geloofde ik toen welquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:17 schreef Socios het volgende:
Nice, hoe ging die reis van 1.968 kilometer? Kun je nog mooi door de 2.000 breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |