luc moet gewoon lekker optyfenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef blomst het volgende:
Luc weet wel jankers uit te zoeken.
jij begrijpt mijquote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Luc weer in die kooi te zoeken heeft, voegt niets toe, lijkt wel of hij bij het meubilair hoort. Opzouten dus.
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Luc weer in die kooi te zoeken heeft, voegt niets toe, lijkt wel of hij bij het meubilair hoort. Opzouten dus.
Nog niet eerder gezien hier, bedankt.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef akveor het volgende:
OT en misschien al geplaatst?
Interview Ratna {Zus van Huub}
hij bleef eerst 1 nacht zei die, nu zit ie er al 3 dagen ofzo? hij ging even naar achter om te vragen of die langer mocht blijven. nou alsof wij daar op zitten te wachten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond hij al op de planning voor Nadia in combi met Selene. Maar Naad is al weg en ze konden het niet meer cancellen ofzo.
Heeft hij überhaupt ergens een notering met dat klotenummer?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:54 schreef Copycat het volgende:
Hoe triest moet het trouwens niet gesteld zijn met je carrière als je je tot twee keer toe laat strikken in die kooi te komen? Get your pimp on zou het wel niet zo goed doen, denk ik dan.
Nee hoor, ze voegt totaal niks toe en dat kleffen word ik kotsmisselijk van, vooral met Lieke.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:56 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige die Selene echt helemaal niets vind?
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom zitten die troela's non-stop aan elkaar?
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, ze voegt totaal niks toe en dat kleffen word ik kotsmisselijk van, vooral met Lieke.
Arme Luc. Mensen begrijpen de rauwe straattaal van het Tilburgse getto gewoon niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:54 schreef Copycat het volgende:
Hoe triest moet het trouwens niet gesteld zijn met je carrière als je je tot twee keer toe laat strikken in die kooi te komen? Get your pimp on zou het wel niet zo goed doen, denk ik dan.
hoezo?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Frasier het volgende:
Gatverdamme, wat een lafaard die Huub
Een nerd pesten. Daar nogal wat moed voor nodigquote:
Inderdaad, Nadia is eruit dus hij heeft er niets meer te zoeken.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Gert het volgende:
Arme Luc. Mensen begrijpen de rauwe straattaal van het Tilburgse getto gewoon niet.
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Frasier het volgende:
Gatverdamme, wat een lafaard die Huub
Ik denk eerder dat Selene die kortzichtige bril moet afzetten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Thanx ruba.![]()
Volgens Selene is de nerd een mooie jongen als hij de goeie kleding aanheeft.
Moet ik soms naar Pearle?
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef avonne het volgende:
WTF
Selene is koud 2 weken binnen en is nu al een hoopje ellende?
En wat is dat voor geheimzinnig gedoe van haar over dat "er veel is gebeurd tussen haar en Jeroen"?
nou ja ik begrijp het wel hoor, het is een feest waarbij iedereen in gala is dan dan neemt die nerd geen knappe kledij mee, je gaat notabene naar een villa toequote:Op donderdag 6 december 2007 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Selene die kortzichtige bril moet afzetten.
Wat een gezeik over kleding
Hij zei dat die andere kleren aan moest doen in zijn huis WouWquote:Op donderdag 6 december 2007 15:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is laf aan Huub? Ik vind het best getuigen van moed om zo tegen een slimme knul te doen en weten dat 80% van de streamers je dan uitkotst. Daarbij moet ik eerlijkheidshalve wel vermelden dat ik nog niet heb kunnen kijken wat Huub exact heeft gezegd. Geen geluid op mijn werk...
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:11 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
Hij zei dat die andere kleren aan moest doen in zijn huis WouW
Ja maar 38 jaar jeleje was daar ook jeen jetto!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vier jaar in het ghetto dat Tilburg heet gewoond. Sappelend op een studiebeursje, maar die gemaakte rauwheid van Luc ben ik ook daar nooit tegengekomen. Rijkeluiszoontje wil streetwise zijn.
Had de foetus ook al een naam?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Selene is zwanger geweest van Jeroen en moest een abortus van hem plegen >:) Mijn god Selene wordt Nadia
Je ziet aan alles dat Luc zwaar gebukt gaat onder het feit dat hij zo wit is.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar 38 jaar jeleje was daar ook jeen jetto!
De crips en de bloods uit LA sidderen voor Luc, 100 procent!
nou, ik snap het niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:10 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nou ja ik begrijp het wel hoor, het is een feest waarbij iedereen in gala is dan dan neemt die nerd geen knappe kledij mee, je gaat notabene naar een villa toeniet zo slim dus
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:12 schreef Gert het volgende:
Ja maar 38 jaar jeleje was daar ook jeen jetto!
Wat is zijn gangkleur eigenlijk? Lichtroze?quote:De crips en de bloods uit LA sidderen voor Luc, 100 procent!
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:14 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik snap het niet.
Tenzij Jeroen door Tien aan Selene wordt opgedrongen en ze helemaal niet zulke dikke vriendjes zijn.
Maar als ze de waarheid spreekt dat ze vrienden zijn, dan ga je niet zeiken over kleding, maar zeg je "fijn dat je er bent" en je doet leuke dingen met die persoon. Ik merk weinig van die "vriendschap" . Ze heeft gewoon een hekel aan hem, volgens mij.
Anders zou het niet eerlijk zijn toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:18 schreef Meganog het volgende:
Krijgt Lieke ook een pruik?
Het is toch zielig jochie,wat moet hij daar nou,kan alleen hoofdzakelijk een pispaal worden.Hoe komt die febo erbij??quote:
Wat ís dat toch in die Kooi, vroeger of later valt elke vrouw daar ten prooi aan "Het Haarvirus", alleen nog maar over háár praten, denken, en oneindig bezig met het verpesten ervan ..quote:Op donderdag 6 december 2007 15:18 schreef Meganog het volgende:
Krijgt Lieke ook een pruik?
De nerd zegt dat hij een dark side heeft, net als Dennix. Dat kan nog wat worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:23 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Het is toch zielig jochie,wat moet hij daar nou,kan alleen hoofdzakelijk een pispaal worden.Hoe komt die febo erbij??
Mooie pispaal voor op televisie denke hunquote:Op donderdag 6 december 2007 15:23 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Het is toch zielig jochie,wat moet hij daar nou,kan alleen hoofdzakelijk een pispaal worden.Hoe komt die febo erbij??
Ze ligt overhoop met haar emoties en de nerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
is het al bekend waarom Nadia Selene zo moest janken?
misschien zijn kappers e.d. nog de enige sponsors die ze kunnen vinden, en moeten die dus gepromoot worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ís dat toch in die Kooi, vroeger of later valt elke vrouw daar ten prooi aan "Het Haarvirus", alleen nog maar over háár praten, denken, en oneindig bezig met het verpesten ervan ..
Ze is zwanger van Jeroen...maar als ze in de villa wil blijven moet het weggehaald worden door dokter Sanchez.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
is het al bekend waarom Nadia Selene zo moest janken?
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze is zwanger van Jeroen...maar als ze in de villa wil blijven moet het weggehaald worden door dokter Sanchez.
[..]
Ze is zwanger van Jeroen...maar als ze in de villa wil blijven moet het weggehaald worden door dokter Sanchez.
Jeroen is niet zielig.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:27 schreef marky het volgende:
Mensen die het zielig vinden dat Huub hard is naar Jeroen toe zijn zelf nog erger dan Huub aangezien die denken dat Jeroen niet in staat is weerstand te bieden aan Huub omdat hij een soort zielige dikke jongen is. Mensen dat zijn valse sentimenten. Die jongen is net zo sterk als ieder ander en kan net zoveel tegenstand bieden als hij wil. Een beetje dissen kan echt geen kwaad. Jeroen is er zelf ingestapt en kan er zelf ook weer uitstappen.
Met die nerd, kom op zegquote:Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Jeroen is niet zielig.
Huub wel, omdat hij liever gaat bashen dan van de gelegenheid gebruik te maken om een intelligent gesprek te voeren.
Een intiligent gesprek komt niet aan bij de kijkers van de show. Die willen aktie.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Jeroen is niet zielig.
Huub wel, omdat hij liever gaat bashen dan van de gelegenheid gebruik te maken om een intelligent gesprek te voeren.
Dan moet Huub ook eens ophouden met zeuren
edit: hetzelfde geldt voor Jaap.
Ik zal ook nog effe smssenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
Huub was niet leuk tegenJeroen, maar ik heb toch maar even HUUB naar 3040 gesmst
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:35 schreef marky het volgende:
[..]
Een intiligent gesprek komt niet aan bij de kijkers van de show. Die willen aktie.
Nee joh, zijn eenmans-gang heeft een eigen embleem!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is nog maar (...) 15 jaar geleden.
[..]
Wat is zijn gangkleur eigenlijk? Lichtroze?
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Owkee...had niet teruggelezen, zal wel dan.![]()
Maarja zoals je ziet...timing is alles.
Volgens mij komen ze alleen voor Lieke.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
Gaan ze ook iets doen met het haar van Amanda?
Goed zo! Als de redactie ziet dat er meer SMS'jes binnen komen als Huub zich misdraagt, dan zullen ze dergelijk gedrag alleen maar stimuleren.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
Huub was niet leuk tegenJeroen, maar ik heb toch maar even HUUB naar 3040 gesmst
Ach ja ick ben geen ster in sgreifen en dat dan ook noch teidenz mein werk dat is alteid lastich moet gehaazt enso maar ik doet mein best hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Schat, als je niet weet hoe je dingen schrijft, mag je van mij wel even spieken hoor
Dat wapen/logo is toch van kasteelbier?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, zijn eenmans-gang heeft een eigen embleem!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef Kinga het volgende:
Amanda hou eens je bek.... zou ze jaloers zijn?
Als Huub flink is en weer eens wat tegen Brian gaat ondernemen krijgt hij nog veel meer sms-jes.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
wie zou er nou niet zo een pruik willen op z'n hoofd willen?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef Kinga het volgende:
Amanda hou eens je bek.... zou ze jaloers zijn?
Kùnnen ze nog iets doen aan het haar van Amanda? Dat is toch officiëel doodverklaard?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
Gaan ze ook iets doen met het haar van Amanda?
Beetje laat maar helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 december 2007 15:27 schreef marky het volgende:
Mensen die het zielig vinden dat Huub hard is naar Jeroen toe zijn zelf nog erger dan Huub aangezien die denken dat Jeroen niet in staat is weerstand te bieden aan Huub omdat hij een soort zielige dikke jongen is. Mensen dat zijn valse sentimenten. Die jongen is net zo sterk als ieder ander en kan net zoveel tegenstand bieden als hij wil. Een beetje dissen kan echt geen kwaad. Jeroen is er zelf ingestapt en kan er zelf ook weer uitstappen.
Haar groeit 1 tot 1.5 cm per maand, al gauw een slordige 6 mm verschil.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:49 schreef blomst het volgende:
Amanda wil haar haar over twee weken laten knippen, dan is het haar wat langer, en kan het dode eruit.
Kapster zei ik kan het nu ook wel knippen, maar dat wil ze niet.
Lijkt mij dat ze over twee weken dan evengoed dezelfde lengte heeft
Ze kan het wel hebben toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:50 schreef rooie3 het volgende:
En Lieke zit chips te vreten in de kappersstoel.
dan laat ze het toch knippen en is het verschil weer wegquote:Op donderdag 6 december 2007 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haar groeit 1 tot 1.5 cm per maand, al gauw een slordige 6 mm verschil.
Zoiets?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:51 schreef Kinga het volgende:
Selene krijgt blauwe extensions...
Hij heeft er toch heel veel optredens voor af moeten zeggen, stond toch laatst op voorpagina vd Telegraaf?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:54 schreef Copycat het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij heeft er toch heel veel optredens voor af moeten zeggen, stond toch laatst op voorpagina vd Telegraaf?
Daarom mag dat ook niet van achter.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als Huub flink is en weer eens wat tegen Brian gaat ondernemen krijgt hij nog veel meer sms-jes.
Nee joh, hij is zo populair, zijn fans wachten wel en de beelden van DGK worden wereldwijd verspreid dus hij krijgt megaveel publiciteit hierdoor en pakt straks de US erbij, hij wordt de witte Tupac uit de dood herrezenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Dan zou ik meteen mijn management ontslaan als ze me adviseren de kooi voor optredens te laten gaan.
Is toch geen reden om te niet meer te posten in de COS ? Er posten genoeg users hier die geen streams kijken.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:54 schreef tipsch het volgende:
Ik zeg alleen ff dag lieve fokkertsIk kijk geen DGK meer. Game Over
Klopt, maar als ze het nu laat knippen dan is het een halve cm korter als wanneer ze het over 2 weken laat doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
dan laat ze het toch knippen en is het verschil weer weg
sterktequote:Op donderdag 6 december 2007 15:54 schreef tipsch het volgende:
Ik zeg alleen ff dag lieve fokkertsIk kijk geen DGK meer. Game Over
Daar heeft ze Brian toch voor?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:04 schreef kahaarin het volgende:
Ik denk dat ze zich gewoon mentaal moet voorberijden.
Dat is wel waar, maar dan kan ik weinig anders doen dan zuurposten. Dit DGK is een te grote flop geworden.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is toch geen reden om te niet meer te posten in de COS ? Er posten genoeg users hier die geen streams kijken.
Mwah.. voor 400.000 kijikers optreden is altijd nog beter dan voor 23 verveelde middelbare scholieren in jeugdsoos "Het Molentje" te Moergestel.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Dan zou ik meteen mijn management ontslaan als ze me adviseren de kooi voor optredens te laten gaan.
Ik vind Jeroen helemaal geen zielige jongen, hij is niet op zijn mondje gevallen en weet Huub aardig van repliek te dienen. Ik vind wel het gedrag van Huub tegen Jeroen ontzettend onbeschoft en dat heeft er helemaal niets mee te maken dat Jeroen een"zielige dikke jongen", dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:27 schreef marky het volgende:
Je moet ons niet het bos insturen, Het Molentje zit in Oisterwijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. voor 400.000 kijikers optreden is altijd nog beter dan voor 23 verveelde middelbare scholieren in jeugdsoos "Het Molentje" te Moergestel.
Ik heb dat filmpje net bekeken en ik vind er totaal niets bijzonders aan.. ik vind ook dat Jeroen zich wel wat beter kan kleden. Je bent te gast in een programma.. ook nog is dgk dus weet je waar je in stapt, daarbij heeft Jeroen zn mond ook wel bij zich..quote:Op donderdag 6 december 2007 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen helemaal geen zielige jongen, hij is niet op zijn mondje gevallen en weet Huub aardig van repliek te dienen. Ik vind wel het gedrag van Huub tegen Jeroen ontzettend onbeschoft en dat heeft er helemaal niets mee te maken dat Jeroen een"zielige dikke jongen", dat zijn jouw woorden.
Das Tatjana, ze komt Brian interviewen.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:21 schreef Kinga het volgende:
Wat is dat nou weer voor wijf?
Dat past niet in het script.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
Jeroen is niet zielig.
Het is niet alleen het filmpje, het begon gisteravond al toen Jeroen net binnen was.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:20 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje net bekeken en ik vind er totaal niets bijzonders aan.. ik vind ook dat Jeroen zich wel wat beter kan kleden. Je bent te gast in een programma.. ook nog is dgk dus weet je waar je in stapt, daarbij heeft Jeroen zn mond ook wel bij zich..
Hmm, zit wel wat in jaquote:Op donderdag 6 december 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat past niet in het script.
Nu Nadia en Dennix weg zijn is er 20% van de populariteits poll "beschikbaar". De redaktie wilt die 20% bij het aantal van Brian op gaan tellen onder de noemer "de fans van Dennix zijn overgestapt naar Brian", maar zolang Huub populair is gaat dat te veel vragen oproepen. Maar door Huub veel ruzie te laten maken met Lieke en met bezoekers (en tegelijk Brian uit de wind te houden) zullen mensen minder snel gaan piepen als Brian ineens 20% omhoog gaat...
Iedereen die dat huis in komt wordt gestyled. Jeroen is bekend geworden als NERD, en dan ga je hem natuurlijk niet als een sportieve bink stylen...hij moet wel bij het profiel blijven waar ie mee bekend geworden is...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:20 schreef Donnie29 het volgende:
Ik heb dat filmpje net bekeken en ik vind er totaal niets bijzonders aan.. ik vind ook dat Jeroen zich wel wat beter kan kleden. Je bent te gast in een programma.. ook nog is dgk dus weet je waar je in stapt, daarbij heeft Jeroen zn mond ook wel bij zich..
Daar moet ik je gelijk in geven. Zo had ik het nog niet bekeken haha!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Iedereen die dat huis in komt wordt gestyled. Jeroen is bekend geworden als NERD, en dan ga je hem natuurlijk niet als een sportieve bink stylen...hij moet wel bij het profiel blijven waar ie mee bekend geworden is...
Brian Ferry?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
Ferry heet Brians vader, en hij is met vervroegd pensioen. Voorzover Brian weet, woont hij in Dronten.
Fantastisch toch, die Antillaanse roots.
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:32 schreef Meganog het volgende:
Jaap gaat TV maken.
Hij gaat in zijn onderbroek met jeroen worstelen.
Wij zijn bikkels of wij zijn gek dat we daarnaar zitten te luisteren, he.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Brian is blij dat hij een relaasie met Amanda heeft. Zo kunnen de mensen zijn emotionele kant ook zien en zijn zachte kant omdat hij zulke goeie gesprekken heeft met haar.
Neee, dat wil ik niet zienquote:Op donderdag 6 december 2007 16:32 schreef Meganog het volgende:
Jaap gaat TV maken.
Hij gaat in zijn onderbroek met jeroen worstelen.
Zonder over je nek te gaan van de zelfingenomenheid. Dat is wel knap ja...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij zijn bikkels of wij zijn gek dat we daarnaar zitten te luisteren, he.
Het is verdomde moeilijk om naar die zalvende stem van Brian te luisteren.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij zijn bikkels of wij zijn gek dat we daarnaar zitten te luisteren, he.
Hmm ja, maar volgens mij is er minimaal nog 1 andere Ferry Kubatz.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:33 schreef Kinga het volgende:
Als je een beetje googled kom je zo aan het mailadres van brian zijn pa
Als je niet zou weten dat hij hoogstwaarschijnlijk gaat/moet winnen, zou zijn heiligheid vermakelijk zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is verdomde moeilijk om naar die zalvende stem van Brian te luisteren.
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet ons niet het bos insturen, Het Molentje zit in Oisterwijk.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie zegt dat ik niet met een teiltje naast me zit? Maar we weten nu in elk geval hoe zijn pa heet.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zonder over je nek te gaan van de zelfingenomenheid. Dat is wel knap ja...
Zie jij die miep überhaupt iets opschrijven?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je niet zou weten dat hij hoogstwaarschijnlijk gaat/moet winnen, zou zijn heiligheid vermakelijk zijn.
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:38 schreef Adothehague het volgende:
Een reporter mocht willen dat die zo knap zijn. Deze is nep
Nee, zie haar niets schrijven; ik zie 1 regel.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie jij die miep überhaupt iets opschrijven?
Het gaat ook helemaal nergens over zeg, belachelijk interview, als het die naam al mag hebben.
Doen jullie een beetje aardig tegen die man?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:36 schreef Darklight het volgende:
fjkubatz@unetmail.nl
Haha ze hebben die nerd er gewoon ipv Dennis ingezet.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef Nomrc2 het volgende:
zou de titel niet moeten zijn
waar jaap en huub de nerd gebruiken om flauwe tv te maken
zo grappig waren huub en jaap "vroeger" dusquote:Op donderdag 6 december 2007 16:42 schreef diedirk het volgende:
[..]
Haha ze hebben die nerd er gewoon ipv Dennis ingezet.
Ze moeten toch iemand voor gek zetten, vind het wel erg vermakelijk allemaal
ik luister niet, maar als ze echt zo dom overkomt als jullie zeggen dan zou het me niet verbazen als dit de nieuwe bewoner word.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:39 schreef Kinga het volgende:
Ik word misselijk van stream 3 en 4. Dat wijf komt er toch niet in als miljonair he. Heb echt een raar gevoel bij dat wijf...
Voor zichzelf vooral...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
Ach... Brian vindt het douchegebeuren 'kut'.
de lust tot wat?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, de lust is me vergaan na deze foto's. Hartelijk dank.
't Is wel lachen... er komen de laatste week zoveel mensen binnen dat we iedereen verdenken een nieuwe bewoner te kunnen zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef miesy het volgende:
[..]
ik luister niet, maar als ze echt zo dom overkomt als jullie zeggen dan zou het me niet verbazen als dit de nieuwe bewoner word.
voordeel zou dan wel kunnen zijn dat brian zich dan wel eens zou kunnen vergrijpen aan dit stuk vers vlees.
Aha, weer een staaltje geschiedvervalsing van Brian dus. Ach, we weten inmiddels niet beter hè?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:44 schreef Meganog het volgende:
Brian wil mensen laten lachen. En zijn boodschap uitdragen.
Het gaat over de douchecabine. Er was niet te zien op de beelden dat Amanda hem geslagen had. Dat had hij graag nog willen vertellen bij Jensen. Brian probeert goed te doen. Amanda is claustrofobisch en daarom liep het uit de hand. En hij wilde Huub (bloedzuiger) niet de kans te geven verder te provoceren.
en niet 1 waarvan ik vermoed dat die wel voor wat leven in de brouwerij zou kunnen zorgen..quote:Op donderdag 6 december 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is wel lachen... er komen de laatste week zoveel mensen binnen dat we iedereen verdenken een nieuwe bewoner te kunnen zijn
Spelprogramma?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:48 schreef Adothehague het volgende:
Brian mocht geregeld van het hokje naar buiten de kooi zijn familie zegt hij.
Hij moet toch af en toe naar de tandarts?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Spelprogramma?
Contactpunten-systeem?
Geen contact met familie?
Populariteits-Poll waar de bewoners CP mee kunnen krijgen?
Selene zorgt wel voor troep... eerst bij Nadia, nu tussen Huub en Lieke.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:49 schreef miesy het volgende:
[..]
en niet 1 waarvan ik vermoed dat die wel voor wat leven in de brouwerij zou kunnen zorgen..
en amandel mag mee?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:48 schreef Meganog het volgende:
Brian gaat emigreren!!!
Het lijkt allemaal al beklonken.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
Brian wil na de Kooi in de bergen gaan wonen of op Bonaire. Daarwil hij, als hij gewonnen heeft, een appartementencomplex laten bouwen.
Als hij de Villa wint wil het er eventueel een DGK Part 2 opnemen of een BB.
Dit klinkt nogal onheilspellend moet ik eerlijk zegge. Hij had het er van de week ook al over.
Hij was zelfs al in bespreking met achter.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
Brian wil na de Kooi in de bergen gaan wonen of op Bonaire. Daarwil hij, als hij gewonnen heeft, een appartementencomplex laten bouwen.
Als hij de Villa wint wil het er eventueel een DGK Part 2 opnemen of een BB.
Dit klinkt nogal onheilspellend moet ik eerlijk zegge. Hij had het er van de week ook al over.
Zie je wel. Gewoon de schuld van Amanda zelf. Claustrofobitch dat ze is.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:44 schreef Meganog het volgende:
Brian wil mensen laten lachen. En zijn boodschap uitdragen.
Het gaat over de douchecabine. Er was niet te zien op de beelden dat Amanda hem geslagen had. Dat had hij graag nog willen vertellen bij Jensen. Brian probeert goed te doen. Amanda is claustrofobisch en daarom liep het uit de hand. En hij wilde Huub (bloedzuiger) niet de kans te geven verder te provoceren.
hoezo "jeugdsoos"?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. voor 400.000 kijikers optreden is altijd nog beter dan voor 23 verveelde middelbare scholieren in jeugdsoos "Het Molentje" te Moergestel.
hij zou een beetje meer moeen slijmen, net als brian, als ie weer wat meer popu punten zou willen scorenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:49 schreef Nomrc2 het volgende:
hupert op z'n best
grapjes maken ten koste van anderen
Echte journalisten stellen te veel lastige vragen, dus daarom worden alle interviews in DGK door stagiaries of showbiz-mensen zoals Andries gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:52 schreef Kinga het volgende:
Wát een interviewster van lik me vestje.... jezus christus...
Hoeveel geld valt er na aftrek van boetes nu nog te verdienen in die kooi?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:53 schreef Meganog het volgende:
Brian denkt dat hij met het gewonnen geld van DGK een jacht kan kopen en dan niet meer hoeft te werken.
Dit is heul geen interviewster, gewoon een dom wijf die door haar vragen de plannen van Brian op tafel legt.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:52 schreef Kinga het volgende:
Wát een interviewster van lik me vestje.... jezus christus...
laat 'm die grappen over brian makenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:54 schreef miesy het volgende:
[..]
hij zou een beetje meer moeen slijmen, net als brian, als ie weer wat meer popu punten zou willen scoren
Heb jij hier ook zo'n raar gevoel bij? Dat het heel ergens anders voor dient? Dat we het bijvoorbeeld straks als hij gewonnen heeft, terugzien? Of bij een stemronde door het publiek?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is heul geen interviewster, gewoon een dom wijf die door haar vragen de plannen van Brian op tafel legt.
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij hier ook zo'n raar gevoel bij? Dat het heel ergens anders voor dient? Dat we heb bijvoorbeeld straks als hij gewonnen heeft, terugzien? Of bij een stemronde door het publiek?
true, masar ik had het meer over gezelligheid.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Selene zorgt wel voor troep... eerst bij Nadia, nu tussen Huub en Lieke.
Hij is op voorhand al 500.000 euro aan boetes kwijt, dus denk dat dat een héél klein bootje gaat wordenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:53 schreef Meganog het volgende:
Brian denkt dat hij met het gewonnen geld van DGK een jacht kan kopen en dan niet meer hoeft te werken.
Dat er iets niet klopt is wel duidelijk. Ik kan er mijn vinger niet opleggen maar je zou best eens gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij hier ook zo'n raar gevoel bij? Dat het heel ergens anders voor dient? Dat we heb bijvoorbeeld straks als hij gewonnen heeft, terugzien? Of bij een stemronde door het publiek?
Nou, een roeiboot zal er wel vanaf kunnen denk ik (een lekke)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel geld valt er na aftrek van boetes nu nog te verdienen in die kooi?
Ik vind het ook héél raar...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld, ja. Dat ze de kijkers/stemmers laten zien hoezeer Brian zijn prijs verdient... stem op Brian.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jonge dit is gewoon dat de winnaar alvast geinterviewt word. Fonds heeft gezegt dat het de eerste week van januari beslist is. Ze willen met kerst nog even tv maken.
*slingert 3 en 4 aan.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:39 schreef Kinga het volgende:
Ik word misselijk van stream 3 en 4. Dat wijf komt er toch niet in als miljonair he. Heb echt een raar gevoel bij dat wijf...
Dat denk ik ook, helemaal voorgekookt dit.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij hier ook zo'n raar gevoel bij? Dat het heel ergens anders voor dient? Dat we het bijvoorbeeld straks als hij gewonnen heeft, terugzien? Of bij een stemronde door het publiek?
Ik mis staartjes en zo'n sumo broek/luier/rok dingetje, ze lijken echt wel sumo worstelaars op deze foto.quote:
Zou het 'beigen' door HJL nu ook mogen? De febo doet iig zijn best om hem voor schut te zetten.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Nu wil ze weer dansen met Brian........ik snap er geen yota meer van, wat een raar gedoe zeg.
Is heel normaal hoor. Ik doe ook altijd een dansje met degene die ik interview. Om het ijs te breken.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Nu wil ze weer dansen met Brian........ik snap er geen yota meer van, wat een raar gedoe zeg.
Het is vlgs mij wel Brians type of niet?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:08 schreef T-lex het volgende:
Is die chick niet stiekem de nieuwe miljonair...geloof er geen snars van wat ze daar komt doen.
Misschien komt het door de champagne..en ze is vrij amicaal.
Zijn vader heet niey Kubatz. toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm ja, maar volgens mij is er minimaal nog 1 andere Ferry Kubatz.
Absoluut, een Tamara type.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is vlgs mij wel Brians type of niet?
Denk het wel...quote:Op donderdag 6 december 2007 17:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is vlgs mij wel Brians type of niet?
Ja duh........hij wist direct dat ze van Cross Media was.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:09 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Hier is de slaapkamer. Goh het is wel netjes opeens".
Meisje: "Wisten jullie dat ik kwam?"
Brian: "Nee ik niet hoor"
Lijkt wel de rondleiding van de winnaar door zijn villa....
Misschien een filmpje om het concept te gaan slijten in engelstalige landen, zou best kunnen, ik weet niet of dit in de US zo op de TV gaat komen.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Van VOL. Zou dit een echt promofilmpje zijn voor de USA?
http://uk.youtube.com/watch?v=8v4lBdjZjyg
Lijkt me wel, het ziet er authentiek uit. Je krijgt er gewoon zin in (als je niet beter wist).quote:Op donderdag 6 december 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Dus als ze erin komt is het om tussen Brian en amanda te komen, of in ieder geval om het Brian moeilijk te maken.quote:
Vet filmpje hoor... maar is volgens mij ook te heftig voor USA...quote:Op donderdag 6 december 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Pulease niet, wat een dom wijf.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:12 schreef avonne het volgende:
Die cameravrouw vol in beeld.
Ik denk nieuwe bewoner hoor.
het lopen, het praten, allemaal veel te koket
Oh, nou in elk geval bestaat de naam Ferry Kubatz wel.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Zijn vader heet niey Kubatz. toch?
Toen onze Huub een Huubje wasquote:Op donderdag 6 december 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus als ze erin komt is het om tussen Brian en amanda te komen, of in ieder geval om het Brian moeilijk te maken.
Die hebben we daar al meer gezien dus....quote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pulease niet, wat een dom wijf.
En in de VS zit er in zo'n promofilmpje nog minstens één reclameblok.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vet filmpje hoor... maar is volgens mij ook te heftig voor USA...
Weinig keus, er zijn maar weinig mensen die daar in WILLEN. Dus de keuze ligt opquote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Pulease niet, wat een dom wijf.
Ik gok dat ze binnen een week in het ziekenhuis ligtquote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef 2live het volgende:
Dus als ze erin komt is het om tussen Brian en amanda te komen, of in ieder geval om het Brian moeilijk te maken.
Ze is goed op weg.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:18 schreef diedirk het volgende:
Lkekker wijf die intervieuwster!
Ze moet Brian lekker inpalmen
Het is een onderdeel van Talpa. Zij verzorgen o.a. de testi's.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
Maar wat is nou 'Cross Media'. Het is geen uitgever o.i.d. 'Cross Media' betekent alleen maar 'over meerdere media verspreid', bijvoorbeeld uitzendingen plus streams plus nieuwsbrief en dergelijke.
Er is niets dat Cross Media heet volgens mij waarvandaan zij komt.
Ja dus: vanwaar dit 'interview'. Het klopt voor geen meter.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van Talpa. Zij verzorgen o.a. de testi's.
Daar komen volgens mij echt geen 'interviewers' vandaan. En zeker niet zulkequote:Op donderdag 6 december 2007 17:22 schreef Copycat het volgende:
http://www.crossmedia.nl/
Is dat het bedrijf niet?
Ze wil blijven eten en volgens mij niet alleen vanavond.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:23 schreef T-lex het volgende:
Brian begint achterdochtig te worden....je ziet dat hij het niet vertrouwd.
Ze hebben ook een copywriting tak. Maar als ik hier zo lees, ziet dit bedrijf er iets te professioneel en veelzijdig uit.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
Daar komen volgens mij echt geen 'interviewers' vandaan. En zeker niet zulke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |