luc moet gewoon lekker optyfenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef blomst het volgende:
Luc weet wel jankers uit te zoeken.
jij begrijpt mijquote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Luc weer in die kooi te zoeken heeft, voegt niets toe, lijkt wel of hij bij het meubilair hoort. Opzouten dus.
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Luc weer in die kooi te zoeken heeft, voegt niets toe, lijkt wel of hij bij het meubilair hoort. Opzouten dus.
Nog niet eerder gezien hier, bedankt.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef akveor het volgende:
OT en misschien al geplaatst?
Interview Ratna {Zus van Huub}
hij bleef eerst 1 nacht zei die, nu zit ie er al 3 dagen ofzo? hij ging even naar achter om te vragen of die langer mocht blijven. nou alsof wij daar op zitten te wachten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond hij al op de planning voor Nadia in combi met Selene. Maar Naad is al weg en ze konden het niet meer cancellen ofzo.
Heeft hij überhaupt ergens een notering met dat klotenummer?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:54 schreef Copycat het volgende:
Hoe triest moet het trouwens niet gesteld zijn met je carrière als je je tot twee keer toe laat strikken in die kooi te komen? Get your pimp on zou het wel niet zo goed doen, denk ik dan.
Nee hoor, ze voegt totaal niks toe en dat kleffen word ik kotsmisselijk van, vooral met Lieke.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:56 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige die Selene echt helemaal niets vind?
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom zitten die troela's non-stop aan elkaar?
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, ze voegt totaal niks toe en dat kleffen word ik kotsmisselijk van, vooral met Lieke.
Arme Luc. Mensen begrijpen de rauwe straattaal van het Tilburgse getto gewoon niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:54 schreef Copycat het volgende:
Hoe triest moet het trouwens niet gesteld zijn met je carrière als je je tot twee keer toe laat strikken in die kooi te komen? Get your pimp on zou het wel niet zo goed doen, denk ik dan.
hoezo?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Frasier het volgende:
Gatverdamme, wat een lafaard die Huub
Een nerd pesten. Daar nogal wat moed voor nodigquote:
Inderdaad, Nadia is eruit dus hij heeft er niets meer te zoeken.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Gert het volgende:
Arme Luc. Mensen begrijpen de rauwe straattaal van het Tilburgse getto gewoon niet.
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Frasier het volgende:
Gatverdamme, wat een lafaard die Huub
Ik denk eerder dat Selene die kortzichtige bril moet afzetten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Thanx ruba.![]()
Volgens Selene is de nerd een mooie jongen als hij de goeie kleding aanheeft.
Moet ik soms naar Pearle?
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef avonne het volgende:
WTF
Selene is koud 2 weken binnen en is nu al een hoopje ellende?
En wat is dat voor geheimzinnig gedoe van haar over dat "er veel is gebeurd tussen haar en Jeroen"?
nou ja ik begrijp het wel hoor, het is een feest waarbij iedereen in gala is dan dan neemt die nerd geen knappe kledij mee, je gaat notabene naar een villa toequote:Op donderdag 6 december 2007 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Selene die kortzichtige bril moet afzetten.
Wat een gezeik over kleding
Hij zei dat die andere kleren aan moest doen in zijn huis WouWquote:Op donderdag 6 december 2007 15:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is laf aan Huub? Ik vind het best getuigen van moed om zo tegen een slimme knul te doen en weten dat 80% van de streamers je dan uitkotst. Daarbij moet ik eerlijkheidshalve wel vermelden dat ik nog niet heb kunnen kijken wat Huub exact heeft gezegd. Geen geluid op mijn werk...
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:11 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
Hij zei dat die andere kleren aan moest doen in zijn huis WouW
Ja maar 38 jaar jeleje was daar ook jeen jetto!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vier jaar in het ghetto dat Tilburg heet gewoond. Sappelend op een studiebeursje, maar die gemaakte rauwheid van Luc ben ik ook daar nooit tegengekomen. Rijkeluiszoontje wil streetwise zijn.
Had de foetus ook al een naam?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Selene is zwanger geweest van Jeroen en moest een abortus van hem plegen >:) Mijn god Selene wordt Nadia
Je ziet aan alles dat Luc zwaar gebukt gaat onder het feit dat hij zo wit is.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar 38 jaar jeleje was daar ook jeen jetto!
De crips en de bloods uit LA sidderen voor Luc, 100 procent!
nou, ik snap het niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:10 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nou ja ik begrijp het wel hoor, het is een feest waarbij iedereen in gala is dan dan neemt die nerd geen knappe kledij mee, je gaat notabene naar een villa toeniet zo slim dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |