luc moet gewoon lekker optyfenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef blomst het volgende:
Luc weet wel jankers uit te zoeken.
jij begrijpt mijquote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Luc weer in die kooi te zoeken heeft, voegt niets toe, lijkt wel of hij bij het meubilair hoort. Opzouten dus.
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Luc weer in die kooi te zoeken heeft, voegt niets toe, lijkt wel of hij bij het meubilair hoort. Opzouten dus.
Nog niet eerder gezien hier, bedankt.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef akveor het volgende:
OT en misschien al geplaatst?
Interview Ratna {Zus van Huub}
hij bleef eerst 1 nacht zei die, nu zit ie er al 3 dagen ofzo? hij ging even naar achter om te vragen of die langer mocht blijven. nou alsof wij daar op zitten te wachten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond hij al op de planning voor Nadia in combi met Selene. Maar Naad is al weg en ze konden het niet meer cancellen ofzo.
Heeft hij überhaupt ergens een notering met dat klotenummer?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:54 schreef Copycat het volgende:
Hoe triest moet het trouwens niet gesteld zijn met je carrière als je je tot twee keer toe laat strikken in die kooi te komen? Get your pimp on zou het wel niet zo goed doen, denk ik dan.
Nee hoor, ze voegt totaal niks toe en dat kleffen word ik kotsmisselijk van, vooral met Lieke.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:56 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige die Selene echt helemaal niets vind?
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom zitten die troela's non-stop aan elkaar?
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, ze voegt totaal niks toe en dat kleffen word ik kotsmisselijk van, vooral met Lieke.
Arme Luc. Mensen begrijpen de rauwe straattaal van het Tilburgse getto gewoon niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:54 schreef Copycat het volgende:
Hoe triest moet het trouwens niet gesteld zijn met je carrière als je je tot twee keer toe laat strikken in die kooi te komen? Get your pimp on zou het wel niet zo goed doen, denk ik dan.
hoezo?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Frasier het volgende:
Gatverdamme, wat een lafaard die Huub
Een nerd pesten. Daar nogal wat moed voor nodigquote:
Inderdaad, Nadia is eruit dus hij heeft er niets meer te zoeken.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Gert het volgende:
Arme Luc. Mensen begrijpen de rauwe straattaal van het Tilburgse getto gewoon niet.
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Frasier het volgende:
Gatverdamme, wat een lafaard die Huub
Ik denk eerder dat Selene die kortzichtige bril moet afzetten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Thanx ruba.![]()
Volgens Selene is de nerd een mooie jongen als hij de goeie kleding aanheeft.
Moet ik soms naar Pearle?
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef avonne het volgende:
WTF
Selene is koud 2 weken binnen en is nu al een hoopje ellende?
En wat is dat voor geheimzinnig gedoe van haar over dat "er veel is gebeurd tussen haar en Jeroen"?
nou ja ik begrijp het wel hoor, het is een feest waarbij iedereen in gala is dan dan neemt die nerd geen knappe kledij mee, je gaat notabene naar een villa toequote:Op donderdag 6 december 2007 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Selene die kortzichtige bril moet afzetten.
Wat een gezeik over kleding
Hij zei dat die andere kleren aan moest doen in zijn huis WouWquote:Op donderdag 6 december 2007 15:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is laf aan Huub? Ik vind het best getuigen van moed om zo tegen een slimme knul te doen en weten dat 80% van de streamers je dan uitkotst. Daarbij moet ik eerlijkheidshalve wel vermelden dat ik nog niet heb kunnen kijken wat Huub exact heeft gezegd. Geen geluid op mijn werk...
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:11 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
Hij zei dat die andere kleren aan moest doen in zijn huis WouW
Ja maar 38 jaar jeleje was daar ook jeen jetto!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vier jaar in het ghetto dat Tilburg heet gewoond. Sappelend op een studiebeursje, maar die gemaakte rauwheid van Luc ben ik ook daar nooit tegengekomen. Rijkeluiszoontje wil streetwise zijn.
Had de foetus ook al een naam?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Selene is zwanger geweest van Jeroen en moest een abortus van hem plegen >:) Mijn god Selene wordt Nadia
Je ziet aan alles dat Luc zwaar gebukt gaat onder het feit dat hij zo wit is.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar 38 jaar jeleje was daar ook jeen jetto!
De crips en de bloods uit LA sidderen voor Luc, 100 procent!
nou, ik snap het niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:10 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nou ja ik begrijp het wel hoor, het is een feest waarbij iedereen in gala is dan dan neemt die nerd geen knappe kledij mee, je gaat notabene naar een villa toeniet zo slim dus
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:12 schreef Gert het volgende:
Ja maar 38 jaar jeleje was daar ook jeen jetto!
Wat is zijn gangkleur eigenlijk? Lichtroze?quote:De crips en de bloods uit LA sidderen voor Luc, 100 procent!
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:14 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, ik snap het niet.
Tenzij Jeroen door Tien aan Selene wordt opgedrongen en ze helemaal niet zulke dikke vriendjes zijn.
Maar als ze de waarheid spreekt dat ze vrienden zijn, dan ga je niet zeiken over kleding, maar zeg je "fijn dat je er bent" en je doet leuke dingen met die persoon. Ik merk weinig van die "vriendschap" . Ze heeft gewoon een hekel aan hem, volgens mij.
Anders zou het niet eerlijk zijn toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:18 schreef Meganog het volgende:
Krijgt Lieke ook een pruik?
Het is toch zielig jochie,wat moet hij daar nou,kan alleen hoofdzakelijk een pispaal worden.Hoe komt die febo erbij??quote:
Wat ís dat toch in die Kooi, vroeger of later valt elke vrouw daar ten prooi aan "Het Haarvirus", alleen nog maar over háár praten, denken, en oneindig bezig met het verpesten ervan ..quote:Op donderdag 6 december 2007 15:18 schreef Meganog het volgende:
Krijgt Lieke ook een pruik?
De nerd zegt dat hij een dark side heeft, net als Dennix. Dat kan nog wat worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:23 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Het is toch zielig jochie,wat moet hij daar nou,kan alleen hoofdzakelijk een pispaal worden.Hoe komt die febo erbij??
Mooie pispaal voor op televisie denke hunquote:Op donderdag 6 december 2007 15:23 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Het is toch zielig jochie,wat moet hij daar nou,kan alleen hoofdzakelijk een pispaal worden.Hoe komt die febo erbij??
Ze ligt overhoop met haar emoties en de nerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
is het al bekend waarom Nadia Selene zo moest janken?
misschien zijn kappers e.d. nog de enige sponsors die ze kunnen vinden, en moeten die dus gepromoot worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ís dat toch in die Kooi, vroeger of later valt elke vrouw daar ten prooi aan "Het Haarvirus", alleen nog maar over háár praten, denken, en oneindig bezig met het verpesten ervan ..
Ze is zwanger van Jeroen...maar als ze in de villa wil blijven moet het weggehaald worden door dokter Sanchez.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef avonne het volgende:
is het al bekend waarom Nadia Selene zo moest janken?
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:28 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze is zwanger van Jeroen...maar als ze in de villa wil blijven moet het weggehaald worden door dokter Sanchez.
[..]
Ze is zwanger van Jeroen...maar als ze in de villa wil blijven moet het weggehaald worden door dokter Sanchez.
Jeroen is niet zielig.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:27 schreef marky het volgende:
Mensen die het zielig vinden dat Huub hard is naar Jeroen toe zijn zelf nog erger dan Huub aangezien die denken dat Jeroen niet in staat is weerstand te bieden aan Huub omdat hij een soort zielige dikke jongen is. Mensen dat zijn valse sentimenten. Die jongen is net zo sterk als ieder ander en kan net zoveel tegenstand bieden als hij wil. Een beetje dissen kan echt geen kwaad. Jeroen is er zelf ingestapt en kan er zelf ook weer uitstappen.
Met die nerd, kom op zegquote:Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Jeroen is niet zielig.
Huub wel, omdat hij liever gaat bashen dan van de gelegenheid gebruik te maken om een intelligent gesprek te voeren.
Een intiligent gesprek komt niet aan bij de kijkers van de show. Die willen aktie.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Jeroen is niet zielig.
Huub wel, omdat hij liever gaat bashen dan van de gelegenheid gebruik te maken om een intelligent gesprek te voeren.
Dan moet Huub ook eens ophouden met zeuren
edit: hetzelfde geldt voor Jaap.
Ik zal ook nog effe smssenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
Huub was niet leuk tegenJeroen, maar ik heb toch maar even HUUB naar 3040 gesmst
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:35 schreef marky het volgende:
[..]
Een intiligent gesprek komt niet aan bij de kijkers van de show. Die willen aktie.
Nee joh, zijn eenmans-gang heeft een eigen embleem!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is nog maar (...) 15 jaar geleden.
[..]
Wat is zijn gangkleur eigenlijk? Lichtroze?
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Owkee...had niet teruggelezen, zal wel dan.![]()
Maarja zoals je ziet...timing is alles.
Volgens mij komen ze alleen voor Lieke.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
Gaan ze ook iets doen met het haar van Amanda?
Goed zo! Als de redactie ziet dat er meer SMS'jes binnen komen als Huub zich misdraagt, dan zullen ze dergelijk gedrag alleen maar stimuleren.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
Huub was niet leuk tegenJeroen, maar ik heb toch maar even HUUB naar 3040 gesmst
Ach ja ick ben geen ster in sgreifen en dat dan ook noch teidenz mein werk dat is alteid lastich moet gehaazt enso maar ik doet mein best hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Schat, als je niet weet hoe je dingen schrijft, mag je van mij wel even spieken hoor
Dat wapen/logo is toch van kasteelbier?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, zijn eenmans-gang heeft een eigen embleem!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef Kinga het volgende:
Amanda hou eens je bek.... zou ze jaloers zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |