abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55077146

Passief gekoelde 8800GT blijkt goede kachel

De nerdjes op Tweakers maken een fout!

Het tegenovergestelde is waar: een actief gekoelde GT8800 produceert meer warmte, omdat het ventilatortje dat op de videokaart zit ook nog stroom verbruikt en daarmee ook warmte produceert. Het enige verschil is dat een passief gekoelde videokaart de warmte minder snel van zich af schud.

En de bedoeling van een kachel is juist dat het verwarmingselement de warmte afstoot aan de omgeving zodat de omgeving warmer wordt.

Hiermee is de passief gekoelde 8800GT videokaart een slechte kachel, en geen goede zoals Tweakers suggereert.

Tweakers-nerdjes .
pi_55077191
haha jij leest T.NET
pi_55077213
nerd
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_55077215
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:27 schreef R4NCOR het volgende:
haha jij leest T.NET
Hahaha, lollllllllllllllll.
pi_55077230
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:27 schreef R4NCOR het volgende:
haha jij leest T.NET
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  Donald Duck held donderdag 6 december 2007 @ 13:29:42 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55077231
Die prutsers hadden ook nooit uit dig moeten vertrekken en een eigen site oprichten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55077236
waarom kom je dat dan hier melden?
pi_55077265
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Die prutsers hadden ook nooit uit dig moeten vertrekken en een eigen site oprichten
was ut niet andersom?
"Software is like sex - it's better when it's free" Linus Tovalds
  donderdag 6 december 2007 @ 13:31:50 #9
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_55077276
8800GT Bout langzaam
pi_55077293
Nerd.
pi_55077377
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef Roellie80 het volgende:
waarom kom je dat dan hier melden?
Als je het op tweakers doet zeggen ze toch: "Gebruik de search maar, er is al een topic uit 1997 over." of ze bannen je gewoon direct.
pi_55077569
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:31 schreef isama het volgende:

[..]

was ut niet andersom?
hoax! daar hebben ze heul geen DIG!
pi_55077583
TS is ook een nerd.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:48:18 #14
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55077604
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:36 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Als je het op tweakers doet zeggen ze toch: "Gebruik de search maar, er is al een topic uit 1997 over." of ze bannen je gewoon direct.

Beste Sapstengel ,

Naar aanleiding van het topic "Tweakers.nerdjes maken een fout" (zie Tweakers-nerdjes maken een fout ) is besloten je uit Klaagbaak te bannen.

In dat topic vraag je om dingen die je ook via de search had kunnen vinden. Het mag bekend zijn dat fok niet bedoeld is voor het posten van overbodige vragen.

Het is slechts een jaar geleden dat je je derde waarschuwing hebt gekregen en daarbij een tijdelijke KLB ban. Daarnaast ben je zowel in augustus en in november nog gewaarschuwd voor je postgedrag.

Normaal gesproken had dit je een permban opgeleverd voor fok! als geheel. Omdat je ongewenste gedrag zich lijkt te beperken tot KLB is besloten om je voortaan je alleen de toegang tot de Klaagbaak te ontzeggen.

Het spijt me dat dit zover heeft moeten komen.

Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.

Met vriendelijke groet,

Rukapul / Paul,
Moderator WI/SG,
Gathering of Tweakers.net
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:48:31 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_55077610
goed gezien Pberends
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_55077638
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef pberends het volgende:
[ [url=http://tweakers.net/ext/i/1196846877.jpg]afbeelding ]

Passief gekoelde 8800GT blijkt goede kachel[/url]

De nerdjes op Tweakers maken een fout!

Het tegenovergestelde is waar: een actief gekoelde GT8800 produceert meer warmte, omdat het ventilatortje dat op de videokaart zit ook nog stroom verbruikt en daarmee ook warmte produceert. Het enige verschil is dat een passief gekoelde videokaart de warmte minder snel van zich af schud.

En de bedoeling van een kachel is juist dat het verwarmingselement de warmte afstoot aan de omgeving zodat de omgeving warmer wordt.

Hiermee is de passief gekoelde 8800GT videokaart een slechte kachel, en geen goede zoals Tweakers suggereert.

Tweakers-nerdjes .
-1 ongewenst

Groetjes, Seneca

(Oh, en wehehehe, Gronk )
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:50:41 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_55077645
hehe gronk, idd typisch GoT mail
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_55077668
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:48 schreef gronk het volgende:

[..]

Beste Sapstengel ,

Naar aanleiding van het topic "Tweakers.nerdjes maken een fout" (zie Tweakers-nerdjes maken een fout ) is besloten je uit Klaagbaak te bannen.

In dat topic vraag je om dingen die je ook via de search had kunnen vinden. Het mag bekend zijn dat fok niet bedoeld is voor het posten van overbodige vragen.

Het is slechts een jaar geleden dat je je derde waarschuwing hebt gekregen en daarbij een tijdelijke KLB ban. Daarnaast ben je zowel in augustus en in november nog gewaarschuwd voor je postgedrag.

Normaal gesproken had dit je een permban opgeleverd voor fok! als geheel. Omdat je ongewenste gedrag zich lijkt te beperken tot KLB is besloten om je voortaan je alleen de toegang tot de Klaagbaak te ontzeggen.

Het spijt me dat dit zover heeft moeten komen.

Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, dan mag je mij altijd terug mailen om dit te bespreken. Mocht je er met mij niet uitkomen, dan kun je je richten tot het doktersteam om een en ander te bespreken/onderhandelen. Let wel, zij nemen alléén zaken aan waar eerst is geprobeerd om er samen met de moderator uit te komen.

Met vriendelijke groet,

Rukapul / Paul,
Moderator WI/SG,
Gathering of Tweakers.net
Haha, die naam, lijkt RUPAUL wel .
pi_55077715
Zeg pberends, waarom kan deze discussie niet op Tweakers gevoerd worden, aangezien het daar als reactie is gegeven op de eerste paar posts?
quote:
De actief gekoelde versie is een iets beter kachel omdat het motortje van de fan ook energie gebruik die uiteindelijk omgezet wordt in warmte. Toch weer een watt extra
Horikita Maki, O+.
pi_55077731
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:54 schreef Maki-maki. het volgende:
Zeg pberends, waarom kan deze discussie niet op Tweakers gevoerd worden, aangezien het daar als reactie is gegeven op de eerste paar posts?
[..]
FOK is toch veel leuker . Die reacties van hen lees ik gelukkig nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')