Hij is de meest gehate speler zelfs, aldus VI.nl.quote:
quote:
Van Bommel meest gehate speler van de Bundesliga
20/03/2008 10:04
Lezers van de populaire boulevardkrant Bild hebben Mark van Bommel uitgeroepen tot 'Der grösste Stinkstiefel' (meest gehate speler) van de Bundesliga.
De lezers konden kiezen uit een lijst van tien spelers die door de redactie van Bild was vervaardigd. De middenvelder van Bayern München kreeg iets meer dan een kwart (25,28 procent) van de stemmen. Maik Franz (Karlsruher SC) eindigde als tweede (13,66 procent) en Bayern-doelman Oliver Kahn (13,36 procent) als derde.
Bild had eerder al een klassement van de tien minst geliefde spelers samengesteld, op basis van een onderzoekje onder spelers en trainer en spelers in de Bundesliga. Van Bommel kwam daarbij onder meer naar voren als een 'agressieve leider'. Wat de voormalige PSV'er doet 'hoort niet thuis op een voetbalveld', was een andere mening.
vind ie prachtigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Der grösste Stinkstiefel, het zal je maar gezegd worden.
Ja, blijkt toch om de lezers te gaan, anders had zo'n zin ook wel aan het begin gestaan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:27 schreef knnth het volgende:
[..]
->
[..]
Inderdaad, zoals VDV het al zei: je kan 'm maar beter in je eigen team hebben.
Mooi scheldwoord trouwens. Mag d'r zelf eigenlijk altijd wel graag naar kijken, zoals ik ook altijd wel graag naar Gattuso mag kijken bijvoorbeeld. Een hele wedstrijd lang zuigen en schoppen in het belang van het team.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Der grösste Stinkstiefel, het zal je maar gezegd worden.
Von Bommel doet het vaak ook niet in het belang van het team, getuige z'n domme kaarten soms.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:35 schreef Solstice het volgende:
[..]
Mooi scheldwoord trouwens. Mag d'r zelf eigenlijk altijd wel graag naar kijken, zoals ik ook altijd wel graag naar Gattuso mag kijken bijvoorbeeld. Een hele wedstrijd lang zuigen en schoppen in het belang van het team.
Dat is een bijverschijnsel van die agressiviteit, vrijwel elke soortgelijke speler heeft dat soort momenten gehad. Hij probeert wel altijd in het teambelang te spelen, wordt daardoor ook erg gewaardeerd bij Bayern zelf.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Von Bommel doet het vaak ook niet in het belang van het team, getuige z'n domme kaarten soms.
geweldigquote:Op zondag 6 april 2008 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terug van een schorsing en in de 15de en 27ste minuut geel gepakt en dus weer rood.
Wat een joker is en blijft het toch.
Zie post van BS.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:52 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat is een bijverschijnsel van die agressiviteit, vrijwel elke soortgelijke speler heeft dat soort momenten gehad. Hij probeert wel altijd in het teambelang te spelen, wordt daardoor ook erg gewaardeerd bij Bayern zelf.
Van spelers als Davids, Gattuso, Keane en nog een hele lading anderen kan ik me ook dergelijke domme kaarten herinneren, ze hebben zelfs allemaal periodes gehad dat de schorsingen elkaar redelijk snel opvolgden. En dan heb ik het nog niet eens over spelers die het niet van het bikkelen moesten hebben en toch domme kaarten pakten. Zidane al een aantal keer over de schreef zien gaan, net als Bergkamp. Het is dom, daar niet van. Maar je kunt v. Bommel niet beschuldigen van het geen teamspeler zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 20:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zie post van BS.
Wat een teamspeler is het toch.
quote:Van Bommel: Met gebroken neus, zonder masker
MÜNCHEN (ANP) - Mark van Bommel speelt donderdag in de halve finales van de UEFA Cup zonder gezichtsmasker. Zaterdag brak de middenvelder van Bayern München zijn neus in de Duitse bekerfinale tegen Borussia Dortmund, maar volgens Van Bommel kan hij daar best mee spelen.
,,Ik moet een beetje op mijn tanden bijten, maar zo erg is het niet'', aldus de 31-jarige Nederlander woensdag op de website van zijn club.
Van Bommel wil zich pas na afloop van het seizoen laten opereren. ,,Als ik me nu laat behandelen, kan ik een tijdje niet trainen. En als ik weer een klap krijg op mijn geopereerde neus, is deze toch zo weer gebroken.''
.
Sjimmie heeft er kijk opquote:
Je had al een keer op de post gereageerd, Corky.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sjimmie heeft er kijk op
Verder
1999-2000: Kampioen
2000-2001: Kampioen
2002-2003: Kampioen
2004-2005: Kampioen
2005-2006: Kampioen
2007-2008: Kampioen
6 titels in de laatste 9 jaar.
Nog 1 bij Bayern en dan nog 2 bij PSV
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede vergelijking man
quote:Van Bommel wil imago verbeteren
Door Carlo Willemsen
Donderdag, 24 juli 2008, 10:01
Ook in de vierde oefenwedstrijd onder nieuwe trainer Jürgen Klinsmann stond Mark van Bommel als aanvoerder op het veld. Het is duidelijk dat de Nederlander dit seizoen een belangrijke rol krijgt toebedeeld. Van Bommel wil graag de verantwoordelijkheid op zich nemen en is zelfs bereid een imagoverandering te ondergaan. Geen smerige overtredingen meer en niet meer onnodig discussiëren met de scheidsrechters. "Dat gedrag moet er inderdaad uit", zegt Van Bommel in het Duitse Kicker. "Ik heb dit stempel nu eenmaal opgedrukt gekregen en daar ben ik zelf schuldig aan. Maar ik werk er hard aan om mijn gedrag te veranderen."
Van Bommel heeft daarvoor de hulp ingeroepen van Philipp Laux, de sportpsycholoog van Bayern München. "Daar heb ik inderdaad veel aan", zegt Van Bommel. "Daarnaast ben ik druk bezig met krachttraining, om mijn duelkracht te verbeteren. Als ik sterker word, heb ik minder overtredingen nodig om van mijn tegenstander te winnen, waardoor ik automatisch minder gele kaarten krijg."
Komt omdat ze allebei lelijk zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kahn.Voorderest wel grappig dat Ribery en Van Bommel goede vrienden zijn, lijken mij niet bepaald dezelfde types.
Ongetwijfeld orders van Klinsmann.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:08 schreef Vidacz het volgende:
Komt 'ie nu mee.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:28 schreef pinow het volgende:
[..]
Ongetwijfeld orders van Klinsmann z'n schoonvader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |