Dus op het WK zal hij 33 zijn. Ik denk dat tegen die tijd zeker, spelers als Maduro, Afellay, Schaars, Mendes, De Zeeuw verder zullen zijn dan van Bommel; terwijl je nog ook nog steeds Sneijder en van der Vaart hebt rondlopen en De Jong zich misschien wel weer verbeterd.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:36 schreef dndiek het volgende:
Van Bommel is van 1977 dus na de EK zal hij 31 zijn
Maar het is iig een mogelijkheid.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk echt niet, of Van Marwijk moet het worden, dat Van Bommel direct weer in de basis staat.
In Oost-Europa is het heel normaal dat een bondscoach zijn (schoon)zoon vaak opstelt. Kijk maar naar Kroatië en Servië & Montenegro op het WK 2006.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus op het WK zal hij 33 zijn. Ik denk dat tegen die tijd zeker, spelers als Maduro, Afellay, Schaars, Mendes, De Zeeuw verder zullen zijn dan van Bommel; terwijl je nog ook nog steeds Sneijder en van der Vaart hebt rondlopen en De Jong zich misschien wel weer verbeterd.
Ik denk echt niet, of Van Marwijk moet het worden, dat Van Bommel direct weer in de basis staat.
Of hij heet Wesley Sneijderquote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij kan alleen maar tegenvallen.
Bijna nooit een speler zo opgehemeld zien worden.
Hij kan bij Bayern bijtekenen, dus voorlopig blijft hij in ieder geval op niveau spelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus op het WK zal hij 33 zijn. Ik denk dat tegen die tijd zeker, spelers als Maduro, Afellay, Schaars, Mendes, De Zeeuw verder zullen zijn dan van Bommel; terwijl je nog ook nog steeds Sneijder en van der Vaart hebt rondlopen en De Jong zich misschien wel weer verbeterd.
Elke andere coach dan v. Basten heeft v. Bommel in de basis staan. Dus die keus lijkt me niet zo gekquote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, niet elke coach. Rijkaard bij Barcelona bijv, Cruijff sowiesoquote:Op donderdag 6 december 2007 17:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Elke andere coach dan v. Basten heeft v. Bommel in de basis staan. Dus die keus lijkt me niet zo gek
Doorgestreepte spelers zijn geen concurrenten van van Bommel en hebben juist zo'n speler als van Bommel nodig. Van de overgebleven namen zie ik enkel de Zeeuw als concurrent en wie weet Schaars mocht hij ooit nog fit raken.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, niet elke coach. Rijkaard bij Barcelona bijv, Cruijff sowieso. Maar ik bedoel het serieus en niet om te trollen.
Met de ontwikkeling van spelers als Aissati, Maduro, De Zeeuw, De Jong, Schaars, Mendes, Sneijder, Van der Vaart, Afellay, Bakkal zal het steeds drukker worden op het middenveld. Spelers die nu ook al vaak bij de selectie zitten en zich in de komende drie jaar naar alle waarschijnlijk alleen maar sterker gaan ontwikkelen. Ik denk niet dat Van Bommel als eerste het wedstrijdformulier op gaat; waarschijnlijk wel geselecteerd worden.
Maar ik denk dat een deel van die spelers sterker, beter en verder zullen zijn op het WK van 2010 dan Van Bommel in drie jaar; dus dan is de afweging niet zo makkelijk om Van Bommel op te roepen, laat staan direct weer in de basis te zetten.
Ibi komt fysiek veel te kort voor de rol van Van Bommel.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ibi is de enige die hem uit de basis kan spelen
Die zijn tenminste wel fit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan heb je Ibi weinig gezien denk ik maar het is maar goed dat de midgets uit de Ajax opleiding en De Zeeuw die er nu staan wel echte mannetjesputters zijn
Die is net zo vaak fit als Mitea.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ibi ook
Weet ik, ik heb er kijk op!quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede vergelijking man
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ibi ook
Wesley heeft zich vaak genoeg bewezen. Ook al speelt hij de laatste weken minder opvallend bij Real.quote:
Misschien maar eens een keer live kijken en dan kijken hoe vaak hij een duel wint of neergetrapt wordtquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schei toch uit zegHij kan goed voetballen, maar je kunt toch écht niet ontkennen dat hij van suiker is
Jij bent toch degene die spelers altijd beoordeeld zonder de wedstrijden live te zienquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misschien maar eens een keer live kijken en dan kijken hoe vaak hij een duel wint of neergetrapt wordt
quote:Van Bommel is blij met vertrek Van Basten
10/12/2007 10:48
Mark van Bommel is opgelucht dat bondscoach Marco van Basten aan zijn laatste seizoen bezig is. De speler van Bayern München kwam sinds het WK van 2006 niet meer uit voor Oranje.
Van Bommel zei na het teleurstellende duel met MSV Duisburg letterlijk tegen RTL7: 'Ik ben blij dat Van Basten vertrekt bij het Nederlands elftal.' De voormalige PSV'er stelde zich na de wedstrijd tegen Portugal tijdens het WK van vorig jaar niet meer beschikbaar voor het Nederlands elftal, omdat hij zich niet kon verenigen met de werkwijze van de volgend jaar vertrekkende bondscoach. Na het WK in Duitsland deed Van Basten niet meteen wer een beroep op de Limburger.
Van Bommel toonde zich zicht geëmotioneerd toen hem over zijn rol in Oranje werd gevraagd. 'Ik heb het altijd als een hele eer beschouwd om voor het Nederlands elftal te spelen, dan is het zuur als je dat moet missen.'
De middenvelder van Bayern zei verder dat hij na het vertrek Van Basten graag weer voor Oranje wil uitkomen, 'als ik althans word geselecteerd'.
quote:Bayern gelijk tegen HSV, rood Van Bommel
24 februari 2008
Bayern München is zondag in de Bundesliga een punt uitgelopen op Werder Bremen. De topper tegen Hamburger SV eindigde in 1-1, terwijl Werder een dag eerder onderuit ging bij Eintracht Frankfurt (1-0). Mark van Bommel viel in negatieve zin op. Hij werd in blessuretijd uit het veld gestuurd na onder meer een provocerend gebaar naar de scheidsrechter.
"Totaal onnodig", vond Bayern-trainer Ottmar Hitzfeld van de actie van de Nederlander. Hij stelde Van Bommel een boete in het verschiet. Binnen tien seconden kreeg de middenvelder van Bayern twee gele kaarten. Eerst voor een overtreding op HSV-invaller Mohamed Zidan, daarna voor een provocerend gebaar richting de scheidsrechter.
quote:
Erg dom natuurlijk. Hij had beter moeten weten met zijn ervaring.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:49 schreef pascalheister het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1815688 filmpje hiervan
Van Bommel is de man dan met de ervaring en die heb je ook nodig.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij is beter dan De Zeeuw en die andere sjappie'squote:Op zondag 24 februari 2008 22:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Blijft een erg trieste actie om niet meer voor het NL elftal meer uit te willen komen. Van Bommel schat zichzelf veel te hoog in en denkt dat ie zoiets kan maken.
Ow, hij is ook zeker beter dan een Theo Janssen die onder Van Basten gedebuteerd heeft.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is beter dan De Zeeuw en die andere sjappie's
Van Bommel moet bij NL een PSV rol krijgen waar hij gewoon de spits in dook en scoorde.
Maar van Van Basten moet hij gewoon op 1 plek blijven lopen.
Het Nederlands elftal is echt niet beter dan dat het was toen Van Bommel er wel bij was.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow, hij is ook zeker beter dan een Theo Janssen die onder Van Basten gedebuteerd heeft.
Maar hij is geen echte topspeler, en zo voelt ie zich wel door te bedanken. Tenminste, daar lijkt het een beetje op.
Er zijn wel meer spelers die in Oranje niet op hun favoriete positie staan, maar die zijn blijven voetballen en sommigen staan daar nu wel
Dat strakke plan kan de prullenbak in, of Mark moet weggaan bij Bayern in juli.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:28 schreef calabi_yau het volgende:
Nu al beschikbaar voor het olympisch elftal dusLijkt me een strak plan.
quote:Op maandag 25 februari 2008 10:27 schreef Pritt het volgende:
Wat kost zo'n grapje? 1 wedstrijd schorsing?
De commentator repte gister over 'enkele wedstrijden'.quote:Op maandag 25 februari 2008 10:27 schreef Pritt het volgende:
Wat kost zo'n grapje? 1 wedstrijd schorsing?
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:49 schreef pascalheister het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1815688 filmpje hiervan
Ik vind Seedorf een echte topspeler, Van der Sar ook, Van Nistelrooy. Verder hebben we nog een paar jongens die in potentie een topspeler kunnen worden, maar Van Bommel hoort er voor mij niet bij.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal is echt niet beter dan dat het was toen Van Bommel er wel bij was.
Van Bommel speelde tegen Zweden bijvoorbeeld op '10' een goede wedstrijd en scoorde.
Op het EK halen we de 2de ronde toch niet
Van Basten heeft hem toen op rechts neergezet en opdrachten gegeven die van Bommel zeker niet minder heeft gedaan dan zijn opvolgers.
Verder is Van Bommel wel een echte topspeler.
Overal was hij basisspeler.
Alleen bij Barca lijkt het niet zo vanwege zijn wedstrijdaantal, maar dat kwam omdat hij er een tijd uit is geweest door een blessure,
Ik hem hem zien ballen in Sittard en bij PSV en ze blijven hem maar onderschatten
Hij krijgt te weinig krediet
Volgens mij niet. Mss heeft iemand een gifjequote:Op maandag 25 februari 2008 14:15 schreef ruud_fr het volgende:
misschien wilde hij de scheids fistfucken
de kaart was trouwens voor het cynische applaus denk ik
Een internationaal meer gangbaardere optie voor een middelvinger.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:13 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
De commentator repte gister over 'enkele wedstrijden'.
btw wtf was dat voor een gebaar eigenlijk?
Met zo'n usernaam verwacht je toch beterquote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een internationaal meer gangbaardere optie voor een middelvinger.
Hij naait zichzelf met dat gebaar, je weet dat je daarvoor gestraft gaat wordenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:17 schreef tgs. het volgende:
Het artikel in het AD is vooringenomen en tendentieus want zoals het omschreven staat ging het helemaal niet.
Ik zat op Premiere die wedstrijd live mee te kijken en zag dus wat er gebeurde.
Van Bommel kreeg onterecht een gele kaart omdat de bal over de lijn werd gespeeld door een speler van HSV en hij de bal afpakte en wilde ingooien. Op dat moment werd de ingooi aan de HSV speler gegeven waar - terecht - van Bommel het er niet mee eens was. Dat was het moment dat hij de bal ,terwijl hij wegliep toen zijn klacht geen gehoor kreeg, deze achteloos achter zijn rug richting een achter hem aanlopende HSV speler gooide die dit natuurlijk niet verwachten en dus tegen zijn gezicht kreeg. Daarop trok de scheidsrechter een gele kaart omdat die dacht dat van Bommel bewust die bal naar de HSV speler zijn gezicht gooide. Toen van Bommel dus die gele kaart zag ging hij door het lint en terwijl de scheids even naar beneden kreeg deed hij die arm beweging en op dat moment keek de scheidsrechter op met alle gevolgen van dien. Dat is hoe het werkelijk gegaan is. M.a.w van Bommel werd gewoon genaaid door de scheidsrechter en uitte zich terecht op deze wijze!
MWah de scheids draaide zich al om. Kan het nog wel gezien hebben in zijn ooghoeken, plus het ' applaus' is alles dubbel op.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:07 schreef AminBen het volgende:
De scheids ziet het blijkbaar niet, hij staat er met zijn rug naartoe. En als hij dat gebaar al zag dan was het een directe rode geweest, nu is het een 2e gele. Hij zal er dus nog wel wat bij geroepen hebben ook
quote:Geen PSV; Bayern mogelijk laatste club Van Bommel
Datum: 6-mrt-2008 10:47
Door Remco Regterschot
Als hij zijn carrière afsluit in Nederland, dan is dat bij PSV. Zo beloofde Mark van Bommel ooit aan oud-voorzitter Harry van Raaij. Iedereen ging er dus vanuit dat hij zijn carrière in Eindhoven zal afsluiten, maar zo vanzelfsprekend is dat niet. Van Bommel’s huidige contract bij Bayern München loopt door tot medio 2009 en het kan best zijn dat de twee partijen daarna met elkaar verder willen. In dat geval is de kans groot dat de nu 30-jarige middenvelder zijn carrière afsluit in Duitsland en dus niet bij PSV.
Van Bommel zelf laat zijn toekomst een beetje in het midden. “Ik heb meneer Van Raaij destijds toegezegd dat ik naar PSV ga, als ik terugkeer naar Nederland. Maar hij is geen voorzitter meer.” Van Bommel maakt komend seizoen het eerste jaar onder de onlangs aangetrokken trainer Jürgen Klinsmann mee en wil wel eens weten hoe dat gaat. “Ik heb nog nooit met hem gewerkt, maar de Duitse jongens hier zijn erg positief.”
Honderd euro, waar praten ze overquote:Rake vrije trap Ribéry kost Van Bommel geld
Franck Ribéry schoot donderdag de 5-0 tegen de touwen tijdens Bayern Münchens UEFA Cup-overwinning op Anderlecht. Daarmee won hij een weddenschap van Mark van Bommel (foto).
'Voor de vrije trap zei ik tegen Franck: Honderd euro voor jou als je scoort, honderd euro voor mij als je mist', vertelde Van Bommel op de website van zijn club. 'Ik dacht dat ik makkelijk even wat geld ging bijverdienen, maar ik had het mis', grijnsde de Limburger. Ribéry krulde de bal vanaf twintig meter in de kruising.
Ook doelman Oliver Kahn verwachtte dat Van Bommel de honderd euro zou incasseren. 'De laatste vrije trappen die Franck nam tijdens de training, vlogen allemaal over het hek. Met dat in gedachten zou ik dezelfde weddenschap hebben afgesloten.'
Kahn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Honderd euro, waar praten ze over.
quote:Van Bommel gehaat in Bundesliga
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Mark van Bommel is bij een stemming van de Duitse boulevardkrant Bild uit de bus gerold als de op één na meest gehate speler van de Bundesliga. De middenvelder van Bayern München hoeft alleen Maik Franz van Karlsruher SC voor zich te dulden.
In de Bundesliga stond het gedrag van Van Bommel dit seizoen al meerdere malen ter discussie. Zo maakte hij in februari in de wedstrijd tegen HSV een obsceen gebaar richting de scheidsrechter. Dat kwam hem op een schorsing van drie duels te staan.
De kritiek op Van Bommel van zijn collegavoetballers uit de Bundesliga is dan ook niet van de lucht. Zo wordt de Nederlander 'een agressieve leider' genoemd en vindt men 'wat hij doet niet thuishoren op een voetbalveld'.
->quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Gehaat door spelers of supporters? Want dat eerste is eigenlijk alleen maar een compliment.
Inderdaad, zoals VDV het al zei: je kan 'm maar beter in je eigen team hebben.quote:De kritiek op Van Bommel van zijn collegavoetballers uit de Bundesliga is dan ook niet van de lucht.
Hij is de meest gehate speler zelfs, aldus VI.nl.quote:
quote:
Van Bommel meest gehate speler van de Bundesliga
20/03/2008 10:04
Lezers van de populaire boulevardkrant Bild hebben Mark van Bommel uitgeroepen tot 'Der grösste Stinkstiefel' (meest gehate speler) van de Bundesliga.
De lezers konden kiezen uit een lijst van tien spelers die door de redactie van Bild was vervaardigd. De middenvelder van Bayern München kreeg iets meer dan een kwart (25,28 procent) van de stemmen. Maik Franz (Karlsruher SC) eindigde als tweede (13,66 procent) en Bayern-doelman Oliver Kahn (13,36 procent) als derde.
Bild had eerder al een klassement van de tien minst geliefde spelers samengesteld, op basis van een onderzoekje onder spelers en trainer en spelers in de Bundesliga. Van Bommel kwam daarbij onder meer naar voren als een 'agressieve leider'. Wat de voormalige PSV'er doet 'hoort niet thuis op een voetbalveld', was een andere mening.
vind ie prachtigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Der grösste Stinkstiefel, het zal je maar gezegd worden.
Ja, blijkt toch om de lezers te gaan, anders had zo'n zin ook wel aan het begin gestaan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:27 schreef knnth het volgende:
[..]
->
[..]
Inderdaad, zoals VDV het al zei: je kan 'm maar beter in je eigen team hebben.
Mooi scheldwoord trouwens. Mag d'r zelf eigenlijk altijd wel graag naar kijken, zoals ik ook altijd wel graag naar Gattuso mag kijken bijvoorbeeld. Een hele wedstrijd lang zuigen en schoppen in het belang van het team.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Der grösste Stinkstiefel, het zal je maar gezegd worden.
Von Bommel doet het vaak ook niet in het belang van het team, getuige z'n domme kaarten soms.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:35 schreef Solstice het volgende:
[..]
Mooi scheldwoord trouwens. Mag d'r zelf eigenlijk altijd wel graag naar kijken, zoals ik ook altijd wel graag naar Gattuso mag kijken bijvoorbeeld. Een hele wedstrijd lang zuigen en schoppen in het belang van het team.
Dat is een bijverschijnsel van die agressiviteit, vrijwel elke soortgelijke speler heeft dat soort momenten gehad. Hij probeert wel altijd in het teambelang te spelen, wordt daardoor ook erg gewaardeerd bij Bayern zelf.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Von Bommel doet het vaak ook niet in het belang van het team, getuige z'n domme kaarten soms.
geweldigquote:Op zondag 6 april 2008 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terug van een schorsing en in de 15de en 27ste minuut geel gepakt en dus weer rood.
Wat een joker is en blijft het toch.
Zie post van BS.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:52 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat is een bijverschijnsel van die agressiviteit, vrijwel elke soortgelijke speler heeft dat soort momenten gehad. Hij probeert wel altijd in het teambelang te spelen, wordt daardoor ook erg gewaardeerd bij Bayern zelf.
Van spelers als Davids, Gattuso, Keane en nog een hele lading anderen kan ik me ook dergelijke domme kaarten herinneren, ze hebben zelfs allemaal periodes gehad dat de schorsingen elkaar redelijk snel opvolgden. En dan heb ik het nog niet eens over spelers die het niet van het bikkelen moesten hebben en toch domme kaarten pakten. Zidane al een aantal keer over de schreef zien gaan, net als Bergkamp. Het is dom, daar niet van. Maar je kunt v. Bommel niet beschuldigen van het geen teamspeler zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 20:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zie post van BS.
Wat een teamspeler is het toch.
quote:Van Bommel: Met gebroken neus, zonder masker
MÜNCHEN (ANP) - Mark van Bommel speelt donderdag in de halve finales van de UEFA Cup zonder gezichtsmasker. Zaterdag brak de middenvelder van Bayern München zijn neus in de Duitse bekerfinale tegen Borussia Dortmund, maar volgens Van Bommel kan hij daar best mee spelen.
,,Ik moet een beetje op mijn tanden bijten, maar zo erg is het niet'', aldus de 31-jarige Nederlander woensdag op de website van zijn club.
Van Bommel wil zich pas na afloop van het seizoen laten opereren. ,,Als ik me nu laat behandelen, kan ik een tijdje niet trainen. En als ik weer een klap krijg op mijn geopereerde neus, is deze toch zo weer gebroken.''
.
Sjimmie heeft er kijk opquote:
Je had al een keer op de post gereageerd, Corky.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sjimmie heeft er kijk op
Verder
1999-2000: Kampioen
2000-2001: Kampioen
2002-2003: Kampioen
2004-2005: Kampioen
2005-2006: Kampioen
2007-2008: Kampioen
6 titels in de laatste 9 jaar.
Nog 1 bij Bayern en dan nog 2 bij PSV
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede vergelijking man
quote:Van Bommel wil imago verbeteren
Door Carlo Willemsen
Donderdag, 24 juli 2008, 10:01
Ook in de vierde oefenwedstrijd onder nieuwe trainer Jürgen Klinsmann stond Mark van Bommel als aanvoerder op het veld. Het is duidelijk dat de Nederlander dit seizoen een belangrijke rol krijgt toebedeeld. Van Bommel wil graag de verantwoordelijkheid op zich nemen en is zelfs bereid een imagoverandering te ondergaan. Geen smerige overtredingen meer en niet meer onnodig discussiëren met de scheidsrechters. "Dat gedrag moet er inderdaad uit", zegt Van Bommel in het Duitse Kicker. "Ik heb dit stempel nu eenmaal opgedrukt gekregen en daar ben ik zelf schuldig aan. Maar ik werk er hard aan om mijn gedrag te veranderen."
Van Bommel heeft daarvoor de hulp ingeroepen van Philipp Laux, de sportpsycholoog van Bayern München. "Daar heb ik inderdaad veel aan", zegt Van Bommel. "Daarnaast ben ik druk bezig met krachttraining, om mijn duelkracht te verbeteren. Als ik sterker word, heb ik minder overtredingen nodig om van mijn tegenstander te winnen, waardoor ik automatisch minder gele kaarten krijg."
Komt omdat ze allebei lelijk zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kahn.Voorderest wel grappig dat Ribery en Van Bommel goede vrienden zijn, lijken mij niet bepaald dezelfde types.
Ongetwijfeld orders van Klinsmann.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:08 schreef Vidacz het volgende:
Komt 'ie nu mee.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:28 schreef pinow het volgende:
[..]
Ongetwijfeld orders van Klinsmann z'n schoonvader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |