ik heb vrijdag gefeest ;pquote:Op zondag 9 december 2007 21:20 schreef existenz het volgende:
Ik wil uitslapen in het weekend. Nu heb ik zaterdags koud geleden in valkenswaard en vervolgens 's avonds in de stad staan zuipen, terwijl ik veel slaap had.
zo gevaarlijk zijn wij nietquote:Op maandag 10 december 2007 10:15 schreef krioro het volgende:
[..]
ik durf niet meer met al dat tuig hier
Dat is algemeen bekendquote:Op maandag 10 december 2007 10:54 schreef krioro het volgende:
[..]
gelukkig!maar jij bent wel gek volgens je username
Dus bij dezequote:Op maandag 10 december 2007 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spreek jij vamp mog wel eens?
doe je ze dan de groetjes van me
Wat???????quote:Op maandag 10 december 2007 19:06 schreef existenz het volgende:
Een familiedrama in Goirle?
Dat was net op SMS6.quote:
Wrom nie?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:49 schreef theKiD het volgende:
Tja.. Vink nu niet echt iets om op een forum te plaatsen.. but on the other hand.. who am i?!
![]()
heb je de groeten nog gekregen ?quote:
Geen 9 jarige meisjes om te verleiden?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:59 schreef liefie_ het volgende:
Dit is fok... Een forum dat vast hangt aan een nieuwssitefrontpage dinges....
Het is geen tina forum of zo he
Ik kom ook nie vaak op die nieuwssitefrontpage dingesquote:Op woensdag 12 december 2007 13:59 schreef liefie_ het volgende:
Dit is fok... Een forum dat vast hangt aan een nieuwssitefrontpage dinges....
Het is geen tina forum of zo he
ik lees het brabants dagblad wel, als een echte tilburger.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik kom ook nie vaak nooit op die nieuwssitefrontpage dinges
verdoriequote:Op woensdag 12 december 2007 22:05 schreef existenz het volgende:
[..]
Geen 9 jarige meisjes om te verleiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |