Tilburg? Paradijs??quote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef Croupouque het volgende:
Het paradijs bestaat, en het heet 'Tilburg'.
Wat heb je gehad?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:30 schreef vamperotica het volgende:![]()
![]()
![]()
Er was toch iets in de schoorsteen blijven hangen!!
![]()
![]()
Yo yo yo..quote:Op donderdag 6 december 2007 17:55 schreef 4.2Quattro het volgende:
W-markt gangsters 4 life
Ga eens ergens anders wonen. Dat is veels te dichtbijquote:Op donderdag 6 december 2007 17:55 schreef 4.2Quattro het volgende:
W-markt gangsters 4 life
Huuu.. jij woont ook al bij mij in de buurt?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders wonen. Dat is veels te dichtbij
Allemaal mensen die je zouden kunnen (her-)kennenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Huuu.. jij woont ook al bij mij in de buurt?
AAAaaaaaaaa..quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Allemaal mensen die je zouden kunnen (her-)kennenrefereert naar fobo-reactie
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:55 schreef 4.2Quattro het volgende:
W-markt gangsters 4 life
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Stappegore hardcore."
WestSidequote:Op vrijdag 7 december 2007 06:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reeshofdijk gangstah!
en de blaak?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:08 schreef theKiD het volgende:
Hoe kan ik Groeseind een stoere naam geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop