Het is nog niet opgehouden hierquote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef Eveli het volgende:
De OP klopt niet helemaal.
En vanavond en vanmiddag schijnt er weer een flinke zooi regen aan te komen.
meteorologisch gezien is het winter nuquote:Op donderdag 6 december 2007 10:26 schreef kahaarin het volgende:
Kwakkelwinter?
Dan moet de winter wel eerst zijn begonnen, het is toch nog herfst?
Meteorologisch gezien hebben we de laatste jaren nauwelijks winter gehad.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
meteorologisch gezien is het winter nu
Maar qua weer is het onmiskenbaar herfst
Dit jaar 23 december dacht ikquote:Op donderdag 6 december 2007 14:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meteorologisch gezien hebben we de laatste jaren nauwelijks winter gehad.![]()
Als seizoensmatig kijkt is het tot 21 december herftst.
Voor zover ik weet is de lente van 21-3/21-6, zomer van 21-6/21-9,herfst van 21-9/21-12 en de winter van 21-12/21-3, maar ik kan me vergissen, dit zijn volgens mij de kalenderseizoenen.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:11 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Dit jaar 23 december dacht ik![]()
Of toch niet?
Ja voor mij ookquote:Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de lente van 21-3/21-6, zomer van 21-6/21-9,herfst van 21-9/21-12 en de winter van 21-12/21-3, maar ik kan me vergissen, dit zijn volgens mij de kalenderseizoenen.
In een schrikkeljaar oid?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:46 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ja voor mij ookAlleen kan het per jaar wel verschillen met één dag
Dat maakt weinig uit, ik heb hier wat links voor je waar je het even na kan lezenquote:
ik al vier keerquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:14 schreef Bernard0s het volgende:
Hier staan weilanden totaal onder water, wat een water is er gevalen de afgelopen 16 uur zeg! Echt prachtig, en wat ben ik blij dat ik er niet met me fietsje doorheen hoef.
die wind is inderdaad rottiger dan die regen op de fiets. Vanmorgen had ik wind gelukkig mee tussen twee grote kantoortorens. Het leek wel of ik gelanceerd werdquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ik al vier keer
En waaien dat het doet
in Delft zijn er echt veel punten waar er echt veel wind staat door gebouwen (althans op mijn routequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
die wind is inderdaad rottiger dan die regen op de fiets. Vanmorgen had ik wind gelukkig mee tussen twee grote kantoortorens. Het leek wel of ik gelanceerd werd
Koud is goed, voorbode van een witte kerst?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:12 schreef Robin2130 het volgende:
Nog even doorbijten mensenVanaf volgende week schijnt het droog en ook kouder te worden
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Koud is goed, voorbode van een witte kerst?
Wind tegen + sneeuw.. (of hagel/ijsregen)quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:22 schreef kepler het volgende:
[..]
in Delft zijn er echt veel punten waar er echt veel wind staat door gebouwen (althans op mijn route). Op het ene moment lekker wind mee, daarna vol wind tegen en val ik bijna van mijn fiets
Wind tegen + regen is echt het ergste...
dat hoeft niet natuurlijk, moet er wel kou in het oosten zitten, en dat valt nog een beetje tegen op dit moment.quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:35 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik zie nu pas dan aan het einde van deze week de wind naar het oosten gaat draaiendat betekent droog en kouder weer
![]()
dat is waar... maar goed het word tenminste iets kouder dan het nu is....quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hoeft niet natuurlijk, moet er wel kou in het oosten zitten, en dat valt nog een beetje tegen op dit moment.
Stapje voor stapje, eerst koud en droog en dan bergen sneeuwjachten de 23e, dat blijft dan vervolgens liggen tot 1 januari, goed?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef Bensel het volgende:
droog is dan weer minder goed.. voor een witte kerst ben je natuurlijk wel sneeuw nodig
Deal !!quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Stapje voor stapje, eerst koud en droog en dan bergen sneeuwjachten de 23e, dat blijft dan vervolgens liggen tot 1 januari, goed?
Helemaal mee eens, een witte kerst, dan ben ik al blij, flink wat vorst erbij, dan zijn er komend voorjaar niet zoveel steekbeesten, dat lijkt me ook wel weer een keer een goed plan, afgelopen zomer op Ameland geweest, na de schemer moesten we meteen naar binnen want anders werden we levend opgevreten door muggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Deal !!
Daarna moet de vorst weer verdwenen zijn... dan kunnen ze weer verder bouwen aan mijn huis
(eigen belang)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |