"Dan hebben we Lieke" waren inderdaad de exacte, veelzeggende woorden.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:13 schreef Ziet het volgende:
sneaky brian wil lieke bij 'z ijn team'
als huub en jaap nou lekker hun gang gaan, wie hebben we dan?
amanda: lieke!
(als dit het nieuwe script is.. pffff laat lieke dan maar lekker bij die slangen zitten die haar hebben aangerand)
Gelukkig begint Bones zo..quote:Op woensdag 5 december 2007 21:13 schreef SiRojK het volgende:
Huub en Jaap willen Jeroen het huis uit pesten!
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:13 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook niet dus...![]()
Maar Huub zal wel niet doorzetten..hij gaat nadenken en weet dan dat hij het niet wil...
Hee, je lacht me uit...quote:
Lijkt erop dat dat niet mag. Redactie zet er volgens mij dan maar opzettelijk deze tijdelijke types in om toch daar maar tv mee te maken. Zó triest dit.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk hoor om die nerd te willen treiteren. Ze zouden Brian eens aan moeten pakken, dat heeft tenminste zin voor het spel en daar is het Jaap en Huub toch allemaal om te doen, het spel. Maar nee, ze nemen een onzekere jongen die niets in dit spel in te brengen heeft.
Das niet waar, hij eindigd altijd met, ja maarquote:Op woensdag 5 december 2007 20:22 schreef ruba het volgende:
huub geeft toe, lieke niet.
Denk je niet dat dit allemaal weer in opdracht van die kut-Redactie is?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
En Brian vaart er weer wel bij.Wat zijn Huub en Jaap toch dom.Brian ze opstoken en die gekken doen het.Brian is echt veel gehaaider dan de rest bij elkaar.
Ik lach jou niet uitquote:
quote:Maar Huub zal wel niet doorzetten..hij gaat nadenken en weet dan dat hij het niet wil...
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Jaap heeft het makkelijk gehad zegt Brian.Waarom zetten Jaap en Huub nou verdorie niet hun zinnen op Brian en Amanda.
Dan zijn ze dom dat ze Brian er weer buiten laten.Gewoon Brian eens meetrekken.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit allemaal weer in opdracht van die kut-Redactie is?
Vind je hem niet een beetje dom?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
Als ze toch zo bezig zijn met die gastspelers, kunnen ze alsjeblieft Dimitri er permanent inzetten?
Ik kijk naar voetbal, ik dacht ff lezen of de ruzie is bijgelegd, ze kunnen gewoon niet met elkaar, Huub moet zijn vrijheid terug en zij moet haar ding doen.ze kunnen het wel bijlweggen maar een vonkje en het is weer een grote brand.quote:
Nee, dan is die kut-redactie weer eens triest dat ze het zo laten lopen.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan zijn ze dom dat ze Brian er weer buiten laten.Gewoon Brian eens meetrekken.
Is ook speltechnisch gezien niet logisch. Die twee heb je binnen no time over de zeik.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Jaap heeft het makkelijk gehad zegt Brian.Waarom zetten Jaap en Huub nou verdorie niet hun zinnen op Brian en Amanda.
Maar Brian en Amanda mogen wel Jaap pakken.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef marky het volgende:
Pfffff zitten hier al dagen weer te zeiken dat het saai is. Nu gaat er weer wat gebeuren en dan beginnen we te miepen dat het toch zo zielig is voor Jeroen. Jeroen weet waar hij instapt als hij dat niet weet dan is hij dom dat hij zich daar van te voren niet over heeft geinformeerd.
Jaap en Huub mogen Brian en amanda niet aanpakken van achter dus als er wat gebeurd dan is dat al snel met de bezoekers.
quote:
Dat moge nou toch wel heel duidelijk zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 21:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is ook speltechnisch gezien niet logisch. Die twee heb je binnen no time over de zeik.
Dus moet er sturing achter zitten.
Tja zo werkt het nu eenmaalquote:Op woensdag 5 december 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Brian en Amanda mogen wel Jaap pakken.
Dat klopt nog echt ook...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:24 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda vullen elkaar perfect aan, zeggen Brian en Amanda
Ja want als Amanda lastig is dan stopt Brian haar even onder een douche en dan is alles weer okquote:Op woensdag 5 december 2007 21:24 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda vullen elkaar perfect aan, zeggen Brian en Amanda
Mooi gesproken. Zo zie ik het ook al een hele lange tijd.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:44 schreef DrsH het volgende:
Ik bemerk bij een aantal, veelal vrouwelijke, Cossers een toenemende mate van depressiviteit. Aanleiding hiertoe is de teloorgang van ene Hubert van Ballegoijen. Nu moge het duidelijk zijn dat deze Hubert zijn teloorgang hoofdzakelijk aan zichzelf te wijten heeft. Een positie hoofdzakelijk verkregen door zijn invulling van het spel en de popupol zakt als een pudding in elkaar. Hubert is inmiddels een marionet van John de Mol geworden en danst volledig naar zijn pijpen. Geen eenvoudige opgave voor een mannetje die gewend is zijn eigen naad te naaien al dan niet ten koste van anderen. Lieke, hierna zijn medespeelster, te noemen is het gedrag van de heer van Ballegoijen inmiddels meer dan zat en heeft besloten een tegenoffensief in te zetten.
Zij doet dit, met veel elan, middels het leveren van commentaar en kritiek in de richting van Hubert van B en steekt deze commentaren en kritieken niet onder stoelen of banken. Sterker nog zij maakt haar medespelers deelgenoot van haar nieuwe speltactiek. Een sterk offensief met een grote kans dat Hubert de vijftiende december de pijp aan Maarten geeft. Hij kan zich dan na zijn vertrek uit DGK toeleggen op hetgene waarmee hij altijd zo heeft lopen schermen namelijk Huub de roker, zuiper, vechter, neuker, vreemdganger die hij altijd geweest is.
Laten wij eerlijk zijn het gemis van al deze lustopwekkende bezigheden zou op menigeen van ons al lang een zware wissel getrokken hebben. Mijn advies aan de mannelijke voorstanders van Hubert luidt dan ook draag zijn teloorgang met opgeheven hoofd en stop desnoods met het volgen van DGK. Tegen de dames zou ik willen zeggen tijd om de handdoek van de bureaustoel af te halen en plenk uw tranen. Een fijne voortzetting van het drama DGK toegewenst![]()
![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat hij binnen de huidige rtl setting z'n vrijheid nooit meer terug krijgtquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kijk naar voetbal, ik dacht ff lezen of de ruzie is bijgelegd, ze kunnen gewoon niet met elkaar, Huub moet zijn vrijheid terug en zij moet haar ding doen.ze kunnen het wel bijlweggen maar een vonkje en het is weer een grote brand.
Uiteraard, Brian hoeft weer niks te doen. Die gaat nu Lieke aansturen.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:26 schreef ruby het volgende:
Yo iedereen.
Brian vindt het prettig dat Lieke de positie in heeft genomen van "Ik ben Lieke". Brian is er blij mee.
ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111einzquote:Op woensdag 5 december 2007 21:32 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat Huub vanavond nog oprot !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die is niet Orgineel is van Natte Naad gejatquote:Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef ruby het volgende:
Ow jee, Huub zit er over te denken om weg te gaan omdat Lieke er is.
Het vreet aan 'm.
ja, ik moest vet hard lachenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit ze nou echt met haar rug richting Huub?
Ja. Wel zeuren en zaniken, maar als Huub zegt dat het hem naar de keel grijpt, kan madam het niet meer aan.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit ze nou echt met haar rug richting Huub?
Dat deed ik ook toen ik 6 was.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:32 schreef ruby het volgende:
Lieke wil zich niet omdraaien.
Alsof Jaap en Huub zo dom zijn om in Wifebeater z`n plannetjes te trappen. De redaktie heeft een pad vastgelegd, en alle bewoners houden zich daar netjes aan, vooral Huub en Jaap die erg beinvloedbaar zijn door de redaktie.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
En Brian vaart er weer wel bij.Wat zijn Huub en Jaap toch dom.Brian ze opstoken en die gekken doen het.Brian is echt veel gehaaider dan de rest bij elkaar.
Wie is dat ook al weer? Die kogelstootster?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
Die is niet Orgineel is van Natte Naad gejat
hahaha, ik vind dit zo mooi hequote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een triest mokkel is ze ook. Zure kut-autist
Daar gaat weer een vooroordeel down the drain.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
Waarom is die "nerd" in het huis? Moet dat een hoop gezelligheid opleveren?
hmpfquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Wel zeuren en zaniken, maar als Huub zegt dat het hem naar de keel grijpt, kan madam het niet meer aan.
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Wel zeuren en zaniken, maar als Huub zegt dat het hem naar de keel grijpt, kan madam het niet meer aan.
Misschien wel, als ze het kantoor nu even dichtspijkeren en voorlopig dicht laten.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
Het ging over zijn gevoel, logisch dat je dan vaak het woord ik gebruikt...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef ruba het volgende:
huubs preek kort samen gevat: "ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik"
Lieke even in het kort: jij, jij, jij, jij, jij...etcetera etcetera..quote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef ruba het volgende:
huubs preek kort samen gevat: "ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik"
dankquote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmpfherkende je niet, mooie avatar
Net als in DGK hebben deelnemers van andere RTL-programmas contractuele verplichtingen nadat ze een programma gewonnen hebben. Dat houdt in dat ze een aantal optredens moeten doen (bijvoorbeeld Jensen, Life&Cooking), of gewoon een interview voor een of andere zender.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef ruba het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke even in het kort: jij, jij, jij, jij, jij...etcetera etcetera..
ze hebben toch SAMEN een relatie, ze hebben toch allebei het gevoel, hij zeikt over verwijten, maar ondertussen verwijt hij hier van alles. zelfde geld voor lieke overigens.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het ging over zijn gevoel, logisch dat je dan vaak het woord ik gebruikt...
Ga heen zeg, ze heeft kans genoeg gekregen. Ze is nou eenmaal zo lelijk als ze nu isquote:Op woensdag 5 december 2007 21:39 schreef riri het volgende:
Het gekke is dat al die mensen in die Gouden Kooi....allemaal....vanaf het begin...... al hun negatieve gevoelens projecteren op Lieke
Ze zouden eens bij zichzelf naar binnen moeten kijken wat er werkelijk aan de hand is
Dat doet ze altijdquote:Op woensdag 5 december 2007 21:40 schreef Ziet het volgende:
oh ze is weggelopen
Tegen die tijd is Lieke allang in het kamp van Brain er gaat voorlopig niemand uit, tezij hij/zij zelf wil.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:41 schreef Donnie29 het volgende:
Nou hop stem Lieke maar eruit, opgezout ermee..
Als je met een egoïst omgaat wordt je vanzelf zuur.....quote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Zure Lieke kan er alleen maar verwijten tegen aan gooien.
Laten we eerlijk zijn. Types als Lieke zijn de nachtmerrie voor elke man.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ga heen zeg, ze heeft kans genoeg gekregen. Ze is nou eenmaal zo lelijk als ze nu is
en Lieke wordt de nieuwe Nadia. Jank jank jank,' hij moet dit...hij moet zus..'quote:Op woensdag 5 december 2007 21:43 schreef noucky het volgende:
Huub lijkt Dennis wel, claimen claimen claimen.
Hij moet haar vanaf nu maar lekker blijven opzoeken, breken dat mokkelquote:Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
Huub gaat er achteraan en probeert het nog maar eens een keer, maar hij krijgt geen millimeter.
En Huubjes voor vele vrouwen !quote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Types als Lieke zijn de nachtmerrie voor elke man.
Lelijk is dat smerige schelden en je vrienden voor van alles uitmaken...dat is pas lelijkquote:Op woensdag 5 december 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ga heen zeg, ze heeft kans genoeg gekregen. Ze is nou eenmaal zo lelijk als ze nu is
Dat had ze een zondag moeten zeggen toen ie haar beste vriendin uitnodigde.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je met een egoïst omgaat wordt je vanzelf zuur.....
Hahahahha, dit is wel erg hardquote:Op woensdag 5 december 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
En ja hoor: Lieke die niet wil praten loopt jankend naar de slaapkamer waar anderen zijn, en gaat dan luidruchtig over haar nek.
Minder lelijk dat hoe Lieko bezig is. Belangrijkste ga je maar weer aan voorbij, ze heeft wel degelijk genoeg kansen gekregenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:47 schreef riri het volgende:
[..]
Lelijk is dat smerige schelden en je vrienden voor van alles uitmaken...dat is pas lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |