Ik bemerk bij een aantal, veelal vrouwelijke, Cossers een toenemende mate van depressiviteit. Aanleiding hiertoe is de teloorgang van ene Hubert van Ballegoijen. Nu moge het duidelijk zijn dat deze Hubert zijn teloorgang hoofdzakelijk aan zichzelf te wijten heeft. Een positie hoofdzakelijk verkregen door zijn invulling van het spel en de popupol zakt als een pudding in elkaar. Hubert is inmiddels een marionet van John de Mol geworden en danst volledig naar zijn pijpen. Geen eenvoudige opgave voor een mannetje die gewend is zijn eigen naad te naaien al dan niet ten koste van anderen. Lieke, hierna zijn medespeelster, te noemen is het gedrag van de heer van Ballegoijen inmiddels meer dan zat en heeft besloten een tegenoffensief in te zetten.
Zij doet dit, met veel elan, middels het leveren van commentaar en kritiek in de richting van Hubert van B en steekt deze commentaren en kritieken niet onder stoelen of banken. Sterker nog zij maakt haar medespelers deelgenoot van haar nieuwe speltactiek. Een sterk offensief met een grote kans dat Hubert de vijftiende december de pijp aan Maarten geeft. Hij kan zich dan na zijn vertrek uit DGK toeleggen op hetgene waarmee hij altijd zo heeft lopen schermen namelijk Huub de roker, zuiper, vechter, neuker, vreemdganger die hij altijd geweest is.
Laten wij eerlijk zijn het gemis van al deze lustopwekkende bezigheden zou op menigeen van ons al lang een zware wissel getrokken hebben. Mijn advies aan de mannelijke voorstanders van Hubert luidt dan ook draag zijn teloorgang met opgeheven hoofd en stop desnoods met het volgen van DGK. Tegen de dames zou ik willen zeggen tijd om de handdoek van de bureaustoel af te halen en plenk uw tranen. Een fijne voortzetting van het drama DGK toegewenst