Uiteraard, Brian hoeft weer niks te doen. Die gaat nu Lieke aansturen.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:26 schreef ruby het volgende:
Yo iedereen.
Brian vindt het prettig dat Lieke de positie in heeft genomen van "Ik ben Lieke". Brian is er blij mee.
ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111einzquote:Op woensdag 5 december 2007 21:32 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat Huub vanavond nog oprot !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die is niet Orgineel is van Natte Naad gejatquote:Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef ruby het volgende:
Ow jee, Huub zit er over te denken om weg te gaan omdat Lieke er is.
Het vreet aan 'm.
ja, ik moest vet hard lachenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit ze nou echt met haar rug richting Huub?
Ja. Wel zeuren en zaniken, maar als Huub zegt dat het hem naar de keel grijpt, kan madam het niet meer aan.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit ze nou echt met haar rug richting Huub?
Dat deed ik ook toen ik 6 was.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:32 schreef ruby het volgende:
Lieke wil zich niet omdraaien.
Alsof Jaap en Huub zo dom zijn om in Wifebeater z`n plannetjes te trappen. De redaktie heeft een pad vastgelegd, en alle bewoners houden zich daar netjes aan, vooral Huub en Jaap die erg beinvloedbaar zijn door de redaktie.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:16 schreef rooie3 het volgende:
En Brian vaart er weer wel bij.Wat zijn Huub en Jaap toch dom.Brian ze opstoken en die gekken doen het.Brian is echt veel gehaaider dan de rest bij elkaar.
Wie is dat ook al weer? Die kogelstootster?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
Die is niet Orgineel is van Natte Naad gejat
hahaha, ik vind dit zo mooi hequote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een triest mokkel is ze ook. Zure kut-autist
Daar gaat weer een vooroordeel down the drain.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
Waarom is die "nerd" in het huis? Moet dat een hoop gezelligheid opleveren?
hmpfquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Wel zeuren en zaniken, maar als Huub zegt dat het hem naar de keel grijpt, kan madam het niet meer aan.
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Wel zeuren en zaniken, maar als Huub zegt dat het hem naar de keel grijpt, kan madam het niet meer aan.
Misschien wel, als ze het kantoor nu even dichtspijkeren en voorlopig dicht laten.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
Het ging over zijn gevoel, logisch dat je dan vaak het woord ik gebruikt...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef ruba het volgende:
huubs preek kort samen gevat: "ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik"
Lieke even in het kort: jij, jij, jij, jij, jij...etcetera etcetera..quote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef ruba het volgende:
huubs preek kort samen gevat: "ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik"
dankquote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmpfherkende je niet, mooie avatar
Net als in DGK hebben deelnemers van andere RTL-programmas contractuele verplichtingen nadat ze een programma gewonnen hebben. Dat houdt in dat ze een aantal optredens moeten doen (bijvoorbeeld Jensen, Life&Cooking), of gewoon een interview voor een of andere zender.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef ruba het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke even in het kort: jij, jij, jij, jij, jij...etcetera etcetera..
ze hebben toch SAMEN een relatie, ze hebben toch allebei het gevoel, hij zeikt over verwijten, maar ondertussen verwijt hij hier van alles. zelfde geld voor lieke overigens.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het ging over zijn gevoel, logisch dat je dan vaak het woord ik gebruikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |