Hou es ff snel op jaquote:Op donderdag 13 december 2007 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
Maarrrrrrrrrr... Amsterdam heeft geen Café België
Ik hou me hier in het geheel niet bezig met taalpuristische activiteitenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef jakkop het volgende:
Wat vinden we er van als dit in de OP komt?![]()
[..]
Ik wist alleen niet wat ik over mezelf moest zeggen.
Punk is tof, anarchisme is tof maar nee, ik doe niet aan strakke broeken en heb al tijden m'n haren niet meer geverfdquote:Op donderdag 13 december 2007 21:21 schreef jakkop het volgende:
@skippybal: dat was wat bij me op kwam toen ik aan jou dacht. je lult altijd over anarchistische punk in arnhem
quote:over lullen gesproken, ik weet een betere.
De monoloog-houdende -skippybal-
Strak plan.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:56 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
ik ooook, en grote kans nog met jou ook nog
Indie-Garage pfzoquote:Op donderdag 13 december 2007 23:01 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Is Kings of Leon eigenlijk een beetje indie? of gewoon rock?->
Wehehequote:
Is Nijmeegs wat mij definiëert? Mooi is dat.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef jakkop het volgende:
Wat vinden we er van als dit in de OP komt?![]()
[..]
Ik wist alleen niet wat ik over mezelf moest zeggen.
Zeg, ik dacht dat jij ziek zwak en misselijk was?quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:12 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Is Nijmeegs wat mij definiëert? Mooi is dat.
Detailsquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wehehe![]()
België is tof ja
Maar ik weet dat je er nare herinneringen aan hebt
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:30 schreef -skippybal- het volgende:
Doei Indie kerst en oudjaar [ afbeelding ]
Dat is een samenvatting, geen detailsquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Iets met alcoholmisbruik en wat enge mannen
Ik hebw el eens O&N gevierd in Madrid en dat is echt tof. Lekker op z'n Spaans gewoon met z'n allen buiten hangen terwijl iedereen belachelijke hoeveelheden drank mee sleurtquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie al plannen voor oud en nieuw?
Ik heb niet eens het idee dat kerst al in de buurt komt, omdat ik met zon en als het mee zit 15 graden buiten loop.
Met O&N wil ik wel ergens heen, maar is nog niet zeker wat. Zag wel dat er in een kleine, indie club een anti-karaoke is
Ik heb geen idee hoe het hier gaat. Rond 0:00 schijnt het bij Catalunya natuurlijk wel leuk te zijn en je moet druiven etenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hebw el eens O&N gevierd in Madrid en dat is echt tof. Lekker op z'n Spaans gewoon met z'n allen buiten hangen terwijl iedereen belachelijke hoeveelheden drank mee sleurtAlleen wel veel zakkenrollers...
The Killers hebben dus nog een kerst nummer, weet niet meer of ik de link hier al had geplaatst. Maar:quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
The Killers kerstnummer (met clip) is echt té gaaf!![]()
![]()
Kennen jullie nog meer van dat soort kerstnummers?
Hey ehh mijn man is niet engquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Iets met alcoholmisbruik en wat enge mannen
Ik snap em nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef jakkop het volgende:
mijn plan roept wel veel reacties op zeg.
@lienelien: ken je nog meer goeie grappen?
@MaJo: zelfde als lienelien
@Lieke_K: sorry ik wist niks beters
Klopt ook, maar als je overdag te lang slaapt omdat je niet lekker bent, ben je 's nachts ineens wakker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat jij ziek zwak en misselijk was?
Ik sta open voor betere suggesties, het zij maniakaal.quote:
Ahquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:30 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Klopt ook, maar als je overdag te lang slaapt omdat je niet lekker bent, ben je 's nachts ineens wakker.![]()
[..]
Ja, ik ookquote:Ik sta open voor betere suggesties, het zij maniakaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |