Je vergeet bangeschijterdquote:Op donderdag 13 december 2007 16:55 schreef jakkop het volgende:
[..]
Boefje! Schier is 1 van de mooiere woorden uit de Neerlandsche taal! Hoort zeker in het rijtje thuis van desalniettemin, schobbejak en onappetijtelijk etablissement.
Oh het was er al heel kort. Het kind van de drummer vond het album beter dan de vorige en ze noemden de titel. Alleen op de website kun je het hele gesprek en dus meer info luisteren.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:02 schreef JeroenV het volgende:
Ik luister nu XFM, zo komen We Are Scientist vertellen over hun nieuwe album. Ik moet alleen zo weg, iemand die het overneemt van me?
Ik heb al erg vaak gehoord dat mensen er tijden over hebben gedaan om een kamer te vinden. Maar het scheelt natuurlijk als je al een beetje contacten in de stad hebt.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoezo dat? Een vriend van me ging naar een kamer kijken en werd later gebeld dat ie hem mocht nemen. Eerste keer kijken raak dus.
Nu heb ik de kamer nog niet gezien, dat dan weer wel
Gun de artiesten muzikanten ook een leuke kerst en nieuwjaar, met wat rust ervoorquote:Op donderdag 13 december 2007 17:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Er is in december echt niks te doen qua leuke concerten.
Utrecht is de moeilijkste stad van Nederland om een kamer te vinden, het kamertekort is er nog hoger dan in Amsterdam. Maar het is gewoon een kwestie van contacten hebben, en veel hospiteren. Ik heb geluk gehad, heb een heel huis die ik met vrienden huurquote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Utrecht is ook vet. Na Amsterdam trekt me dat het meest.
Zit klein beetje te orienteren hoe het is om op kamers te gaan in zulke steden, hoe zit dat in Utrecht? Makkelijk/snel een kamer te vinden?
[..]
![]()
Ik hoor nu toevallig Fratellis - Black n blue eyes op de internetradio. Las dat ze met een tweede album bezig zijn. Benieuwd of het geen eendagsvlieg blijkt te zijn.
Mag ik dan met jou vriendjes worden dat ik ook connecties heb?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Utrecht is de moeilijkste stad van Nederland om een kamer te vinden, het kamertekort is er nog hoger dan in Amsterdam. Maar het is gewoon een kwestie van contacten hebben, en veel hospiteren. Ik heb geluk gehad, heb een heel huis die ik met vrienden huurEn tegen de tijd dat we er uit moeten (in juni) sta ik 7 jaar ingeschreven dus kan ik zo door naar een nieuw huis
Al vind ik Amsterdam wel leuker
Ik wist alleen niet wat ik over mezelf moest zeggen.quote:Vaste gasten
De roodharige Maniakale Beatles-fan MaJo
De enige echte taalpurist Lienelien.
De Nijmeegse Lieke_K.
De altijd afwezige maar zo nu en dan toch postende Goover
De punker uit Arnhem: -Skippybal-
De man die alle hippe tenten in Barca afstruind: JeroenV
Mr DJ Love Mae King
De nieuwste aanwinst frame-saw
Punkerquote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef jakkop het volgende:
Wat vinden we er van als dit in de OP komt?![]()
[..]
Ik wist alleen niet wat ik over mezelf moest zeggen.
Hij heeft ooit eens kaarten doorgehandeld voor hogere prijzenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:35 schreef jakkop het volgende:
@leonos: ik geloof niet dat ik em snap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |