Hij leert alleen maar met zo'n spelers om zich heen. En die kans krijgt ie echt wel.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef twi het volgende:
Bij Arsenal spelen Rosicky, Fabregas, Hleb en Van Persie voor die positie. Bij Ajax helemaal niemand. Ik weet niet wat hij liever wil, op de bank zitten of elke week spelen.
Ik denk dat Modric de +-40 wedstrijden in Amsterdam in de basis verkiest boven de +- 20 wedstrijden bij Arsenal. Als ie over 2 jaar gaat zullen dat er sowieso 40 daar zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij leert alleen maar met zo'n spelers om zich heen. En die kans krijgt ie echt wel.
Onzin, bij Ajax kan hij juist leren hoe het is om de beste te zijn (wat ie denk ik wel is, mocht ie komen)quote:Op donderdag 6 december 2007 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij leert alleen maar met zo'n spelers om zich heen. En die kans krijgt ie echt wel.
Precies.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef twi het volgende:
Natuurlijk weet Van Geel al lang dat dat Van Basten wordt.
Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat Van Geel tegen Modric zal zeggen dat ie volgend seizoen mag werken onder een van de grootste voetballers allertijden...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: als Van Geel daar nu in Zagreb zit, moet hij dan niet al kunnen vertellen wie volgend seizoen de nieuwe trainer wordt?
Hij kan daar niet met het verhaal aankomen dat Ajax nog geen idee heeft hoe het verder moet, maar dat het voorlopig goed gaat onder leiding van een meneer die Koster heet.
Gelijk het hete hangijzer en zijden draadje waaraan Ajax zich kan vasthouden wat betreft het aantekken van zo'n speler.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat Van Geel tegen Modric zal zeggen dat ie volgend seizoen mag werken onder een van de grootste voetballers allertijden...
Of alle aandacht op Aissati en Modric en het wordt Lasse Schönequote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou wel weer een typische Van Geel actie zijn.
Alle aandacht op Aissati en Modric wordt het.
klinkt als muziek in de orenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
maar zoals het de laatste jaren gaat........ uiteindelijk komt Martijn Meerdinkquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Koenders komt hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar zoals het de laatste jaren gaat........ uiteindelijk komt Martijn Meerdink
Of Ronnie Stamquote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je ook trollenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[Droommodus aan]quote:Op donderdag 6 december 2007 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ondertussen in de pers Aissati gek blijven maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |