Hij leert alleen maar met zo'n spelers om zich heen. En die kans krijgt ie echt wel.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef twi het volgende:
Bij Arsenal spelen Rosicky, Fabregas, Hleb en Van Persie voor die positie. Bij Ajax helemaal niemand. Ik weet niet wat hij liever wil, op de bank zitten of elke week spelen.
Ik denk dat Modric de +-40 wedstrijden in Amsterdam in de basis verkiest boven de +- 20 wedstrijden bij Arsenal. Als ie over 2 jaar gaat zullen dat er sowieso 40 daar zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij leert alleen maar met zo'n spelers om zich heen. En die kans krijgt ie echt wel.
Onzin, bij Ajax kan hij juist leren hoe het is om de beste te zijn (wat ie denk ik wel is, mocht ie komen)quote:Op donderdag 6 december 2007 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij leert alleen maar met zo'n spelers om zich heen. En die kans krijgt ie echt wel.
Precies.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef twi het volgende:
Natuurlijk weet Van Geel al lang dat dat Van Basten wordt.
Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat Van Geel tegen Modric zal zeggen dat ie volgend seizoen mag werken onder een van de grootste voetballers allertijden...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: als Van Geel daar nu in Zagreb zit, moet hij dan niet al kunnen vertellen wie volgend seizoen de nieuwe trainer wordt?
Hij kan daar niet met het verhaal aankomen dat Ajax nog geen idee heeft hoe het verder moet, maar dat het voorlopig goed gaat onder leiding van een meneer die Koster heet.
Gelijk het hete hangijzer en zijden draadje waaraan Ajax zich kan vasthouden wat betreft het aantekken van zo'n speler.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat Van Geel tegen Modric zal zeggen dat ie volgend seizoen mag werken onder een van de grootste voetballers allertijden...
Of alle aandacht op Aissati en Modric en het wordt Lasse Schönequote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou wel weer een typische Van Geel actie zijn.
Alle aandacht op Aissati en Modric wordt het.
klinkt als muziek in de orenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
maar zoals het de laatste jaren gaat........ uiteindelijk komt Martijn Meerdinkquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Koenders komt hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar zoals het de laatste jaren gaat........ uiteindelijk komt Martijn Meerdink
Of Ronnie Stamquote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je ook trollenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[Droommodus aan]quote:Op donderdag 6 december 2007 19:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ondertussen in de pers Aissati gek blijven maken.
ja want zo ben ik, was een dikke troll die post jaquote:
Ja dat zal lekker lopenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
[Droommodus aan]
Gewoon beide halen. Dan gaan we 4-4-2 spelen.
Davids gaat in dienst van Aissati spelen en Gabri in dienst van Modric
[Droommodus uit]
Hebben die sukkels ook weer veel te lang mee gewacht..quote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef toma het volgende:
Maduro bijtekenen!!!!!!!!
hoe speelde Boussouffa?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:49 schreef Wooldoor het volgende:
Net de wedstrijd Anderlecht - Tottenham zitten kijken, die Hassan van Andrelecht is een leuke creatieve spelmaker. Helaas is hij al oud
Wat mij betreft Aissati en Modric. Maar dat zullen ze wel nooit doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Van welke speler moet hij wat leren bij Ajax? Hebben we nog top in huis waar hij van kan leren? Ik denk dat hij bij Arsenal toch meer leert zonder dat ie daar speelminuten zal krijgen in het begin.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, bij Ajax kan hij juist leren hoe het is om de beste te zijn (wat ie denk ik wel is, mocht ie komen)
Bij Arse-anal is Fabregas de nummer 1, daar komt niemand tussen op dit moment.
Je leert van andere spelers die beter zijn dan jij. Vooral op trainingen. Als je met mongolen traint leer je echt niks ook al staat daar welke coach dan ook voor de groep. Je moet een hoop kwaliteit al hebben waarje je aan op kan trekken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:07 schreef twi het volgende:
Waarom worden dingen als spelers die van elkaar leren zo overdreven? Spelers leren van spelen, van trainen en zouden hier en daar wat op kunnen pikken.
Nederland heeft een betere competitie dan kroatie dus daar leert hij sowieso van,quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Van welke speler moet hij wat leren bij Ajax? Hebben we nog top in huis waar hij van kan leren? Ik denk dat hij bij Arsenal toch meer leert zonder dat ie daar speelminuten zal krijgen in het begin.
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef twi het volgende:
Natuurlijk weet Van Geel al lang dat dat Van Basten wordt.
Whehe, je bent er voor jezelf nu ook eindelijk uit?quote:
Of Wilkshire, die is wél redelijk. Eén van de meeste assists dit seizoen en kan scorenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:18 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok toch op die Guus Meeuwis van Roda.
3 jaar lang ongeslagenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Als Bassie gewoon zijn geluk meeneemt naar Ajax, winnen we de komende jaren alles.
De kans is gewoon erg groot dat Marco van Basten komt, denk dat alleen Frank Rijkaard voor het Ajax-bestuur (en dus ook Johan Cruijff) een kandidaat is, maar die zou best weleens de nieuwe bondscoach kunnen worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehe, je bent er voor jezelf nu ook eindelijk uit?
Als ie Milan en Barca al afbelt, denk ik dat ie zelfs al getekend heeft.
Daar hoop ik op, serieus. Maar ik zie het allemaal nog niet gebeuren, integendeel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:44 schreef RayMania het volgende:
Zou fantastisch zijn als Van Basten komt, ons grandioos laat voetballen en ons kampioen maakt en ver in Europa komt. En dan lachen we met z'n allen naar M0NTANA.
quote:7/12/2007 - Partizan wil Jovetic niet kwijt
(Gepost door RvN)
BRON: AS
De belangstelling voor het jonge talent Jovetic van Partizan Belgrado wordt steeds groter. Ook Real Madrid en Manchester United zouden inmiddels belangstelling hebben getoond. De voorzitter van Partizan belgrado bevestigde eerder dat Ajax een bod zou hebben gedaan op Jovetic. De club wil hem echter nog niet kwijt. 'Wij doen alles wat er in onze mogelijkheden ligt om hem tot eind 2008 bij ons te houden.'
Dream onquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:44 schreef RayMania het volgende:
Zou fantastisch zijn als Van Basten komt, ons grandioos laat voetballen en ons kampioen maakt en ver in Europa komt. En dan lachen we met z'n allen naar M0NTANA [afbeelding] .
Ach, wie zou het dan moeten worden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:00 schreef Nashje het volgende:
Als Van Basten komt heeft Van Geel wel gelogen over de kenmerken die de trainer moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |