mooi die stanley menzo, helemaal verward hehehehequote:Op woensdag 5 december 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_jaapie_stam_.html
Japie stam![]()
Dit zou te mooi voor woorden zijn, maar het gaat niet gebeuren. Als het echt zo is dat Marco van Basten ervoor zorgt dat er niemand weggaat en Luka Modric en Khalid Boulahrouz bijkomen, zou hij het van mij mogen proberen. Maar dan nog, ben bang dat zelfs de allerbeste selectie van de afgelopen tien jaar niet zal presteren onder Marco van Basten, puur doordat hij het gewoon (nog) niet heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze komen voor in totaal 35 miljoen, incl bijtekenen. De beste spits van Nederland, de beste nummer 10 beschikbaar, de echte Ajacieden als Heitinga en Maduro en de beste keeper van Nederland; en een voor jou graag geziene verdediger.
Hoe groot is je afkeer tegen Van Basten?
gooi die poll nou maar in je Ajac OPquote:Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef Blight het volgende:
Ik mis de optie 'je moeder'.
quote:Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
check die OP maar.. die zag er toch beter uit dan de vorige!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
gooi die poll nou maar in je Ajac OP [afbeelding]
SABOTAGE!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan niet eens op Van Basten stemmen!
Ik ben wel benieuwd wat er in dat artikel staat van Modric. Het vage vertaalprogramma wat ik gebruikte kwam iets uit met onderhandelingen en interesse van Ajax.
Lekker op tijd Ajax,quote:Ajax gaat werk maken van Modric
Ajax gaat er wederom alles aan doen om het Kroatische supertalent Luka Modric naar Amsterdam te halen.
Volgens de Kroatische krant Vecernji is Sören Lerby op dit moment in Zagreb om te praten met diens zaakwaarnemer Zdravka Mamic over de mogelijkheden om de 22-jarige middenvelder in de winterstop naar Amsterdam te loodsen.
Modric maakte indruk op Ajax in de dubbele confronatie met Dinamo Zagreb in de UEFA Cup.
De jonge international was tevens al actief voor zijn land op het WK van 2006 en zal ook komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland van de partij zijn.
Als koster geen zin heeft vind ik Neeskens ook wel een goede kandidaat om assistent te worden.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:37 schreef twi het volgende:
Iemand heeft iets of hij heeft het niet. Het 'even ergens anders proberen' is dus gewoon onzin. Danny Blind heeft het duidelijk niet (dat zou nou een prima A-klasse scout en/of assistent zijn), Marco van Basten heeft het mijns inziens niet als bondscoach, maar er is een grote kans dat hij het wel heeft voor een club als Ajax vanwege de genoemde zaken.
+ Hij zal altijd eerst naar de jeugdopleiding kijken
+ Hij zal talentvolle spelers over de streep kunnen trekken naar Ajax te komen of bij Ajax te blijven.
+ Hij zal vanwege zijn uitstraling als ex-voetballer een netwerk hebben, en waar hij dat niet heeft zal de drempel laag zijn.
+ Hij is altijd rustig
- Hij is naar de media niet realistisch over het spel (maar welke coach behalve Koster is dat wel?)
Een ideale staf zou voor mij zijn:
- Van Basten (hoofdcoach, trainer aanval)
- Blind (analyse tegenstander, scouting, trainer verdediging)
- Van der Sar (keepers, reservekeeper bij nood(?)) *
- Koster (algemene training, toevoeging voor ervaring)
* Moet hij daar wel trek in hebben, natuurlijk.
Ja, dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liever Modric dan Aissati.
Ik zou anders ook Ajax boven Arsenal en Chelsea kiezen hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat spreekt voor zich.
Modric is the next best thing, alleen nu al onhaalbaar.
Zlatan deed het, die kon uit grotere clubs kiezenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou anders ook Ajax boven Arsenal en Chelsea kiezen hoor.
Dachten we van Urzaiz ook.. en kijk! Hij is er!quote:Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Wow, als die toch zou komen [afbeelding]
Helaas erg onrealistisch [afbeelding]
Als Modric een slimme jongen is, redeneert hij misschien wel wat anders, en kiest hij niet blind voor het grote geld.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou anders ook Ajax boven Arsenal en Chelsea kiezen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |