Why god.........why?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:55 schreef swollywood het volgende:
WAARSCHUWING!
Indien je maandag tussen 9.00 en 10.00 uur niet op straat hoeft te zijn, doe dat dan ook niet
Dan heb ik mijn 1e rijles
Maak je niet druk, over een jaar ben je toch post aan het sorteren met Ria, Annie, Janita en Elly en voer je diepzinnige gesprekken over ontspoorde kids die niet kunnen aarden op het kamp. M.a.w. afstuderen is leuk maar het blijft maar een papiertje. Daar hebben ze bij TPG geen boodschap aan.!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef ghizzer het volgende:
Ik zit gewoon vooral door het afstuderen de laatste dagen niet lekker in mijn vel. Ik voel me continu behoorlijk gestresst en gespannen.
Eerste rijlessen gaan altijd goed. slalommen en je instructeur die constant de koppeling indrukt zodat je motor nooit afslaat. jeugdsentiment en wat ben ik blij dat ik m al weer iets meer dan een jaar heb.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:55 schreef swollywood het volgende:
WAARSCHUWING!
Indien je maandag tussen 9.00 en 10.00 uur niet op straat hoeft te zijn, doe dat dan ook niet
Dan heb ik mijn 1e rijles
ik mag toch hopen dat ik met een hbo-papiertje wel beter beland. post sorteren is notabene nog minder dan mijn huidige bijbaan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:13 schreef navvy het volgende:
[..]
Maak je niet druk, over een jaar ben je toch post aan het sorteren met Ria, Annie, Janita en Elly en voer je diepzinnige gesprekken over ontspoorde kids die niet kunnen aarden op het kamp. M.a.w. afstuderen is leuk maar het blijft maar een papiertje. Daar hebben ze bij TPG geen boodschap aan.!
Voor zover mijn opbeurende relaas!
Had net kerstborrel op t werk, maar is best saai als je de bob bent.........................werkte ik maar bij TPG, das 10 min. fietsen GVD
Er was een mini-meet.................bij mij thuis..........met mezelf. Was wel gezellig kan ik je melden.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:45 schreef ghizzer het volgende:
eej Zwolle! is er uberhaupt nog een meet geweest?
nou nou.. in het Christenlijke Zwolle treft geen enkele vloek doel he. maaar euhm.. dat is minder. weet je ook waarom? zo niet, dan zou ik t in jouw geval gewoon aan je leidinggevende vragen. (wel natuurlijk met een bepaalde tact, niet dat je hem met een stoel bewerktquote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef beelz het volgende:
godver... ik heb weer een halfjaar contract gekregen terwijl anderen een jaar contract hebben... joden puinland
Ja ik weet de reden ook...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nou nou.. in het Christenlijke Zwolle treft geen enkele vloek doel he. maaar euhm.. dat is minder. weet je ook waarom? zo niet, dan zou ik t in jouw geval gewoon aan je leidinggevende vragen. (wel natuurlijk met een bepaalde tact, niet dat je hem met een stoel bewerkt:P) succes en sterkte ermee!
Misschien vanwege je grotere risico op blessures??quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef beelz het volgende:
godver... ik heb weer een halfjaar contract gekregen terwijl anderen een jaar contract hebben... joden puinland
nopes.. vanmiddag werken en dan het weekend keihard buffelen omdat ik zo ongeveer in 2 dagen mn hele scriptie moest schrijven. XDquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:06 schreef Ps2K het volgende:
Iedereen al weer aan de vakantie? Ik niet gvd
Zondag werken, Maandag standby en donderdag en vrijdag ook nog weer aan de slag.
(En met een beetje "mazzel" de rest van het jaar ook nog)
Pfff teksten schrijven.. wat had ik daar een gruwelijke hekel aan...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nopes.. vanmiddag werken en dan het weekend keihard buffelen omdat ik zo ongeveer in 2 dagen mn hele scriptie moest schrijven. XD
praat me er niet van, maar het is de komende dagen even doorbijten en dan ben ik er hopelijk van af. 3 januari shit voorstellen bij de directeur en manager P&O, dan evt. nog aanpassingen in het weekend en dan die maandag de stuff uitprinten en inleveren bij Suxion. En daarna.. heerlijk aan het bier.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pfff teksten schrijven.. wat had ik daar een gruwelijke hekel aan...
Heb je al iemand die je verslag kan proof readen? Ik heb indertijd mijn verslag laten checken op spelling / layout en nog eens op inhoud door iemand anders. Komt de kwaliteit enorm ten goedequote:Op vrijdag 21 december 2007 11:22 schreef ghizzer het volgende:
[..]
praat me er niet van, maar het is de komende dagen even doorbijten en dan ben ik er hopelijk van af. 3 januari shit voorstellen bij de directeur en manager P&O, dan evt. nog aanpassingen in het weekend en dan die maandag de stuff uitprinten en inleveren bij Suxion. En daarna.. heerlijk aan het bier.
Nice en felici! Wat voor werk heb je nu?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:07 schreef swollywood het volgende:
* swollywood heeft een nieuwe baan!![]()
Vanmorgen mijn baan opgezegd. Tijd voor wat nieuws na 11 jaar bij 1 baas
Ik heb nog iets van 25 vakantiedagen staan, maar mijn huidige werkgever kiest ervoor om die uit te betalen en mij niet eerder te laten gaan dan 31 januari.
Allereerstfeli natuurlijk! Waar ga je nu werken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:07 schreef swollywood het volgende:
* swollywood heeft een nieuwe baan!![]()
Vanmorgen mijn baan opgezegd. Tijd voor wat nieuws na 11 jaar bij 1 baas
Ik heb nog iets van 25 vakantiedagen staan, maar mijn huidige werkgever kiest ervoor om die uit te betalen en mij niet eerder te laten gaan dan 31 januari.
Huidige werkgever is een technische groothandel met 15 medewerkers, dus directeur is tevens P en O.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Allereerstfeli natuurlijk! Waar ga je nu werken?
Ten tweede, volgens mij kan je baas je niet verplichten de dagen uit te laten betalen i.p.v. opnemen, gaatwaarschoonlijk ook meer belasting vanaf dan (50%). Zou me maar eens goed voor laten lichten bij p&o.
Maar, nogmaals feli(ik moest een reden vinden waarom ik nu al zit te bieren, ik heb er nu 1, dank je!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |