Lach maar!! Wel 172 km/u mee gehaald in Frankrijk!! Maar dat ging ook steil naarbeneden en stonden ik en bijrijder doodsangsten uit. Verder is het natuurlijk een rammelbak pur sang maar het brengt me tenminste nog eens ergensquote:Op zondag 16 december 2007 14:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan krijg je in elk geval geen boetes voor harder dan 120 km/u
Het was weer gezellig in de stad.
Mja dat is het enige nadeeel van Groningen, je bent overal echt tering ver vandaan. Die groene toren is een restaurant.quote:Op maandag 17 december 2007 08:54 schreef ghizzer het volgende:
Zo! weer terug. even alles wat ik gemist heb gelezen. Groningen is een mooie groot ogende stad met veel winkels en veel uitgaansgelegenheden, maar doe mij toch maar Zwolle. Zwolle vind ik veel overzichtenlijker en niet zo belachelijk ver overal vandaan.
Oh ja.. wat is (gezien vanuit Groningen) de groen verlichte toren net voorbij Staphorst als je rechts van je uit de trein kijkt?
*kuch*quote:Op zondag 16 december 2007 21:24 schreef navvy het volgende:
[..]
Lach maar!! Wel 172 km/u mee gehaald in Frankrijk!! Maar dat ging ook steil naarbeneden en stonden ik en bijrijder doodsangsten uit. Verder is het natuurlijk een rammelbak pur sang maar het brengt me tenminste nog eens ergens
Verder heb je je wel vermaakt dus Swol zo te lezen!
respect, het hardste wat ik ooit met mijn puntenrijbewijsje heb gereden is 140 (in NL). voor de rest niet sneller. en dat was nog wel met een Mazda 323 station uit 1992. XD (ondergewaardeerde auto's trouwens, ok, mooi is beslist anders, maar het kost helemaal niks en het is retebetrouwbaar)quote:Op maandag 17 december 2007 10:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
*kuch*![]()
[ afbeelding ]
Was in Duitsland
Ik ben daar sowieso achter de bar aan het staan dus ik ben aanwezigquote:Op maandag 17 december 2007 11:14 schreef ghizzer het volgende:
@iedereen. is er komende woensdagavond nog een meet in Popfront? Ik denk nl. dat ik dan wel kan voor het geval dat. Wie komen er nog meer voor het geval er een meet is?
Goeie zaak! en what about de die-hards. De iconen en grondleggers van de Zwolle-topics als Swollywood, navvy, Ps2K en descendent1? zal frame-saw na eeuwenlang redetwisten 'durven' te komen en is de aanhang van navvy, beelz en descendent1 van de partij? en is Misstique er een keer bij omdat er wederom geen foto's worden gemaakt en ze dus echt het met eigen ogen moet zien? Zullen de 'fossielen' Kopieermachine en Dagonet de geschiedenis doen herleven? We zien het allemaal komende woensdag in weer een aflevering van Onderweg Naar Zwolle.quote:Op maandag 17 december 2007 11:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben daar sowieso achter de bar aan het staan dus ik ben aanwezig
neem je je zus mee. alles kan.quote:Op maandag 17 december 2007 11:47 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben geen soapie. Wel een mietje haha, nee deze woensdag komt mijn lieve zus langs dus denk niet dat ik nog tijd heb voor jullie.
tja, je moet het allemaal zelf weten. vorige keer (tevens mijn eerste keer) was ik de 3de of 4de die er was en toen ik weer ging zaten er nog een stuk of 4. dat is op zich geen bezwaar. elke Zwolle-forumer is welkom, maar als je het niet wil/niet uitkomt moet je het zelf weten. verantwoording is beslist niet nodig. meeten kan, maar je kunt ook gewoon bij het forumen houden.quote:Op maandag 17 december 2007 11:55 schreef frame-saw het volgende:
Zus moet ook weer naar huis, om nou een halve meet te doen is ook niks.
primaquote:Op maandag 17 december 2007 12:02 schreef frame-saw het volgende:
Ik kan weer in vrede rusten. Ik doe lekker wat ik zelf wil hoor, maar het lijkt me wel een keer leuk te zien hoe jullie in het echt zijn.
So? Ik had tot een half jaar geleden ook een Twingo, maar kon daar prima 140/uur mee rijden hoor.quote:
dat sarcasme had je al in dit topic geschreven. daar was het me ook niet om te doen. het ging mij om de twijfel die je openbaart.quote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef frame-saw het volgende:
Jammer dat sarcasme nooit zo goed over komt op het internet, maar over veel dingen ben ik sarcastisch. Mijn sociale contactstoornis hehe.
Maar ik zal het niet meer over meeten hebben als het vervelend is, gaan jullie lekker je gangetje en als ik eens zin heb zie je me wel verschijnen.
Mijn oprit!quote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef ghizzer het volgende:
zand erover. vrede op aard.
[ afbeelding ]
Het is elke dag een feestdag, je moet alleen zelf de slingers ophangen...........................quote:Op maandag 17 december 2007 14:59 schreef annoylikethewind het volgende:
Kunnen jullie niet effe tot na de feestdagen wachten met meeten? Ik heb nu allemaal andere dingen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |