abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55066870
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:31 schreef SCH het volgende:

Bovendien vind ik het trouwens een uitspraak die staat als een huis.
Ik ook hoor.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_55068169
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ook hoor.
Niet dus. Die terpstra blijft zich schijnheilig verschuilen achter de eventuele psychopaat die door zijn gedemoniseer op staat en Wilders voor zijn porum schiet.

Vandaar ook dat als Terpstra echt een kerel is, dan schiet hij Wilders zelf voor zijn klootzak, ipv dat hij iemand op stookt. In principe is dat een klussie van niks.

Tijdens Fortuyn kon je met zo'n indirecte moord nog weg komen, maar tegenwoordig is dat echt not done.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_55068242
Slappe zet van Terpstra.
Iemand neerzetten als 'het kwaad' is ronduit sneu.

Wilders is gewoon een man als zovelen en helemaal juist niets bijzonders. wat hij roept hoor ik dagelijks anderen ook zeggen. En dat oproepen tot een 'tegenbeweging' gaat echt nergens over. Er is al een volledig systeem in de politiek dat mensen op het matje roept, daarnaast een media die bericht over de dagelijkse shit. Wat wil hij nog meer? Een groot collectief dat deze man persoonlijk kapotmaakt ofzo? Nogal flauw. Als Doekle echt gelooft dat de PVV niet deugt, gelooft hij ook dat het wel over zal waaien (zoals ik zelf ook denk).
pi_55069860
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:53 schreef sneakypete het volgende:
Slappe zet van Terpstra.
Iemand neerzetten als 'het kwaad' is ronduit sneu.

Wilders is gewoon een man als zovelen en helemaal juist niets bijzonders. wat hij roept hoor ik dagelijks anderen ook zeggen. En dat oproepen tot een 'tegenbeweging' gaat echt nergens over. Er is al een volledig systeem in de politiek dat mensen op het matje roept, daarnaast een media die bericht over de dagelijkse shit. Wat wil hij nog meer? Een groot collectief dat deze man persoonlijk kapotmaakt ofzo? Nogal flauw. Als Doekle echt gelooft dat de PVV niet deugt, gelooft hij ook dat het wel over zal waaien (zoals ik zelf ook denk).
Want iets wat niet deugt, dat waait over?

Was de wereld maar zo mooi.
pi_60190692
Ondertussen is het oorspronkelijke artikel van Schaafsma niet meer online bij de Telegraaf...maar nog wel op FOK te lezen.

Maanden later zei Terpstra dit in een interview
quote:
In mijn ingezonden brief schreef ik over de "kwade gedachten" van Wilders. Een paar dagen later noemt De Telegraaf Wilders "Het Kwaad".
http://www.onzewereld.nl/index.php?page=_10&articleId=612

Duidelijk is dat Terpstra zich distantieert van de Telegraafbewering dat hij Wilders 'het kwaad' heeft genoemd in de zinsnede ...:
quote:
'Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden. De koude rillingen lopen me over mijn rug als ik hem hoor praten', zegt Terpstra
artikel van Schaafsma in de Telegraaf , nog op FOK te lezen

Conclusie?... wat ik toen al dacht... Schaafsma zat een citaat van Terpstra te vervalsen..met als gevolg een haatcampagne tegen Terpstra die losbarstte:
quote:
Voor mij persoonlijk had het als ongewenst effect dat ik slachtoffer werd van hatemails, scheldkanonnades en bedreigingen. Ik kom net hier op kantoor binnen en daar ligt al weer een enveloppe met bagger.'

Neemt u de bedreigingen serieus?
Het is echt onvoorstelbaar, de rotzooi die hier allemaal binnenkomt. Vorige week zat ik in een radioprogramma om te vertellen over de bemiddeling bij de politie. Ik leg daar feitelijk uit hoe ik geprobeerd heb partijen bij elkaar te brengen, maar ook bij zo'n onderwerp stroomt gelijk de inbox vol hatemail. 'Je bent een verrader', en de meest vreselijke verwensingen.

Ik kan daar gewoon met mijn verstand niet bij. Tegenwoordig denkt men vanuit de anonimiteit maar van alles te kunnen roepen
http://www.onzewereld.nl/index.php?page=_10&articleId=612

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 18-07-2008 15:22:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')