Welnee, het werkte nog prima om het doodgeslagen schuim weer wat op te peppen door er met een rietje in te gaan roeren.quote:
probeer dat eens met een suikerklontje in een glas colaquote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, het werkte nog prima om het doodgeslagen schuim weer wat op te peppen door er met een rietje in te gaan roeren.
't Is een vak apart, voedsel en drank fotograferen. Wel 's wat over gelezen.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee, het werkte nog prima om het doodgeslagen schuim weer wat op te peppen door er met een rietje in te gaan roeren.
Somsquote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij blijft ook in je vrije tijd met je werk bezig ?
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
ja, inderdaad. Die heerlijke gebraken kip wordt gelakt zodat ie er lekker glanzend, vettig en sappig uitziet. Het krokante kroketje kan goed een stukje gefrituurde bezemsteel zijn.
Wattes?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeten we je dan ook maar vanaf heden Eucalyptha gaan noemen ?
Dat ,,hadden'' ze nietquote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Net van de tattoo-shop terug. Vond er geeneen mooi. Wat je helaas vaak krijgt bij een engel of vleugels is dat het zo'n fout kitscherige gothic tattoo wordt en als ik IETS niet wil is het dat wel. Voor mij is het puur symbolisch. Klein.
Dennis gaat Storm laten zetten, Francois Wolverine en ze raadden me bij de Dragon natuurlijk meteen Angel aan. Hardstikke blits hoor, maar nu is dat misschien grappig, maar ik zie me als 70 jarige echt niet met ene uitgezakt comicboofiguur op m'n schouder lopen.
Kleine abstracte engelenvleugels (aangezien ik al van kleins af aan gek ben van engelen), op m'n schouder (onder het mom van "een engeltje op m'n schouder") en links (omdat dat je hart-kant is). Niet groot, niet met te veel tierlantijntjes, niet gekleurd. Gewoon puur symbolisch.
En dat hadden ze niet vond ik. Helaas. Ik laat hem echt pas zetten as ik 100% tevreden ben.
Food stylingquote:Op woensdag 5 december 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is een vak apart, voedsel en drank fotograferen. Wel 's wat over gelezen.
Een beetje zeepsop in de koffie voor het schuim, plastic ijsblokjes die niet smelten onder de felle fotolampen, koud voedsel er heet dampend uit laten zien, etc.
Jawel, maar als je in de boeken bladert en je niet kapot bent van zijn/haar tekenstijl dan houdt het al snel op. We hebben heel even gepraat en hun idee bij en tattoo was echt heel anders dan de reden waarom ik het zet. "Zo klein? Dat ziet toch niemand goed?" Ja, en? Het is puur symbolisch en voor mij.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat ,,hadden'' ze niet? Toen ik een keer mijn licht opstak bij een tattoo-shop kon je ook samen wat met die mevrouw ontwerpen als je wilde, kon dat niet ?
Heel verstandig prul. Pas doen als je overtuigd bent dat dat is waar je de rest van je leven mee rond wilt lopen!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Net van de tattoo-shop terug. Vond er geeneen mooi. Wat je helaas vaak krijgt bij een engel of vleugels is dat het zo'n fout kitscherige gothic tattoo wordt en als ik IETS niet wil is het dat wel. Voor mij is het puur symbolisch. Klein.
Dennis gaat Storm laten zetten, Francois Wolverine en ze raadden me bij de Dragon natuurlijk meteen Angel aan. Hardstikke blits hoor, maar nu is dat misschien grappig, maar ik zie me als 70 jarige echt niet met ene uitgezakt comicboofiguur op m'n schouder lopen.
Kleine abstracte engelenvleugels (aangezien ik al van kleins af aan gek ben van engelen), op m'n schouder (onder het mom van "een engeltje op m'n schouder") en links (omdat dat je hart-kant is). Niet groot, niet met te veel tierlantijntjes, niet gekleurd. Gewoon puur symbolisch.
En dat hadden ze niet vond ik. Helaas. Ik laat hem echt pas zetten as ik 100% tevreden ben.
Ja dat bedoelde ik ook. Niet alleen zit je hart fysiek meer naar links maar die zijde staat inderdaad voor je gevoel in intuïtie en spiritualiteit. Daarom moet je bv tarotkaarten altijd met links trekken. En daarom wil ik de vleugels dan ook aan de linkerkant.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
De juiste instelling.
En links is ook de kant die in contact staat met je spirituele kant. Zeggen ze.
Bierquote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij dat zo voelt heb je gelijk, en ach, er zijn zat tattoo-shops,er zal er vast wel ééntje zijn die je idee goed vorm weet te gevenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, maar als je in de boeken bladert en je niet kapot bent van zijn/haar tekenstijl dan houdt het al snel op. We hebben heel even gepraat en hun idee bij en tattoo was echt heel anders dan de reden waarom ik het zet. "Zo klein? Dat ziet toch niemand goed?" Ja, en? Het is puur symbolisch en voor mij.
http://www.catharinaweb.nl/tarot/index.htmquote:Op woensdag 5 december 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Tarotkaarten.
Ik weet waar mijn moeders kaarten liggen, alleen niet wat ze betekenen. het boekje heeft ze verstopt ofzo.
Ik ben helemaal gestopt met alcohol, breezers en smirnoffs zijn ook niet goed voor je. Heb vorige week wel tijdens uitgaan champagne gedronkenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar jij drinkt toch geen bier?
haha hoe droogquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan gaat het helemaal stoppen met alcohol je niet erg goed af.
Mwa de week daarop had ik niks gedronken, ik probeer me aan te houden. Het is in ieder geval minder dan vroeger. Wil nog uitgaan gaan beperken tot 1 a max 2 keer per maand, elke keer dezelfde gezichten en beats komen gewoon op een gegeven moment je strot uitquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan gaat het helemaal stoppen met alcohol je niet erg goed af.
Ik drink wel minder dan vroeger hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha hoe droog![]()
Je hebt wel gelijk, sam hou op zo dubbel te praten!
Pas op voor de paparazziquote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Koning: weet je ?
Koning: je maakt me gek
Koning: ik denk al héél de dag aan je
Koning: zo dagdromen
Kijk. Zo hoort 't
quote:
Wie is koning nou weer?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Koning: weet je ?
Koning: je maakt me gek
Koning: ik denk al héél de dag aan je
Koning: zo dagdromen
Kijk. Zo hoort 't
Een mooie Belg in mijn MSN lijstquote:
definieer "mooi"?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, sorry hoor, maar deze zijn ontopic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zie ik vaak staan in de Quality film collection.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:07 schreef Weemz het volgende:
Net 'As it is in heaven' gezien...
'k Ben niet vaak zo verwonderd na een film...
Man, ik ben net wakker en de rest slaapt nog allemaalquote:
Die kun je waarschijnlijk ook beter met een slaperige kop bekijken.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja, pcies. Ben moe. Heb tot 2u of zo liggen SMS-en. In slaap vallen, wakker worden van SMS, slaperig lezen en terugschrijven, in slaap vallen, weer wakker worden. En volgens mij is SMS-en naar 't Buitenland best prijzig dus ik wil die telefoonrekening niet zien straks
maar ik heb jou hier ook niet horen zeggen dat het vroeg was, of dat je nog steeds slaperig bentquote:
Dat was ik zondag ook en nu lig ik al 4 dagen met griep op bed.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:03 schreef Tomasso het volgende:
Wat een jodenweer [ afbeelding ]
Ben echt helemaal nat
Beterschap!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was ik zondag ook en nu lig ik al 4 dagen met griep op bed.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:06 schreef Cairon het volgende:
*wijst naar boven naar Tomasso*
oh kijk de lokale anti-semiet is ook weer van de partij
luister naar je hart en niet naar je verstand, als je verstandig kiest voor een opleiding en een baan waar je maar half in gelooft is de kans op een burn out, stress en hartklachten groter.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:48 schreef Zakje het volgende:
Ik weet het vandaag allemaal niet zo zeker meer, moet ik mijn verstand of mijn droom volgen?
Ik ben best tevreden met mijn studie, het is niet erg lastig ( het is zelfs een erg logische studie) en het belooft een mooie toekomst, maar toch, als ik ermee bezig ben doe ik het niet met de passie en ,,vurigheid'' waarmee ik vroeger schoolwerk deed voor mijn favoriete vakken.
Is het wel verstandig om door te blijven gaan dan ? Wil ik wel op ,,safe spelen'' met Nederlands recht? Wil ik later wel een baan die ik maar half leuk vind, waar mijn passie niet ligt, maar die wel goed verdient?
Aan de andere kant, moet ik ''gokken'' met mijn toekomst als inzet? Als ik toch kies voor de kunstacademie is de kans dat ik net zo goed (dan niet beter) terecht kom als bij rechten veel kleiner, ben ik nog wel gelukkig met beperkte middelen, als ik weet dat ik het beter had kunnen hebben?
Keuzes...zo lastig.
Jawel hoor. Echt cult film... Hij is in het Noors/Zweeds maar NL ondertiteld... Er is in ieder geval vaak genoeg afwisseling tussen een warm gevoel van binnen en totale afschuw...quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Die zie ik vaak staan in de Quality film collection.
Is het een aanrader ja?
Heb ik ook hoor, ik twijfel vaker of ik nog wel verder moet met de studie... Ik doe dan wel iets wat ik heel leuk vind, maar momenteel moet ik scharrelen voor de punten, en kan ik dus niet de leuke dingen doen...quote:Op donderdag 6 december 2007 12:48 schreef Zakje het volgende:
Ik weet het vandaag allemaal niet zo zeker meer, moet ik mijn verstand of mijn droom volgen?
Ik ben best tevreden met mijn studie, het is niet erg lastig ( het is zelfs een erg logische studie) en het belooft een mooie toekomst, maar toch, als ik ermee bezig ben doe ik het niet met de passie en ,,vurigheid'' waarmee ik vroeger schoolwerk deed voor mijn favoriete vakken.
Is het wel verstandig om door te blijven gaan dan ? Wil ik wel op ,,safe spelen'' met Nederlands recht? Wil ik later wel een baan die ik maar half leuk vind, waar mijn passie niet ligt, maar die wel goed verdient?
Aan de andere kant, moet ik ''gokken'' met mijn toekomst als inzet? Als ik toch kies voor de kunstacademie is de kans dat ik net zo goed (dan niet beter) terecht kom als bij rechten veel kleiner, ben ik nog wel gelukkig met beperkte middelen, als ik weet dat ik het beter had kunnen hebben?
Keuzes...zo lastig.
Je bent nog jong, het zou je nog kunnen bevallen. Met een armzalig salaris zal je niet bepaald vrolijk wezen geloof me. Ook al is geld niet alles natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:48 schreef Zakje het volgende:
Keuzes...zo lastig.
Werken heet niet voor niks werken. Denk maar aan de positieve dingen dat een goeie baan met zich meebrengt.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:57 schreef Zakje het volgende:
Ach ik moet het er maar eens met mijn beste vriendin over hebben, wat een goed excuus om een lekkere kop koffie te drinken in de stad!
Afhankelijk van hoe lang je nog moet met rechten...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:57 schreef Zakje het volgende:
Ach ik moet het er maar eens met mijn beste vriendin over hebben, wat een goed excuus om een lekkere kop koffie te drinken in de stad!
Wat zei je? "Meid, hoe kom je daaaaar nou bij!?"quote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
VMBO klas: GJ geeft gastles..
op een gegeven moment tijdens gedeelte waar ze richting het bord moeten om mening te 'scoren'..
islamitisch meisje naar me toe fluisterend: "meester bent u homo?"
"Ja dus jij kan gerust zijn"quote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
VMBO klas: GJ geeft gastles..
op een gegeven moment tijdens gedeelte waar ze richting het bord moeten om mening te 'scoren'..
islamitisch meisje naar me toe fluisterend: "meester bent u homo?"
quote:Op donderdag 6 december 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
Wat zei je? "Meid, hoe kom je daaaaar nou bij!?"
"Ja, maar dat betekent niet dat ik op jouw snor geil."quote:Op donderdag 6 december 2007 18:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Ja dus jij kan gerust zijn"
Ach ik heb mijn sinterklaas/kerst kado gekregen van pap en mam, deze maand dubbel salaris en 2 maanden overwerk uitbetaald.... die telefoonrekening moet er af kunnen aan 't einde van de maand. En anders moet ik m'n Belgische kroonprins cq runner up in de verkiezing tot premier van België toch maar eens iets eerder strikken dan ik van plan wasquote:Op donderdag 6 december 2007 08:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die kun je waarschijnlijk ook beter met een slaperige kop bekijken.
OMG CDP, je hebt een fan.quote:There may be a gayer picture somewhere but I haven't seen it yet ;p
Over fans gesproken... hoe kan je ook alweer zien of iemand jou geblokkeerd heeft op msn?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
OMG CDP, je hebt een fan.
Waren die smsjes een partijtje zweten waard kun je je afvragen?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn sinterklaas/kerst kado gekregen van pap en mam, deze maand dubbel salaris en 2 maanden overwerk uitbetaald.... die telefoonrekening moet er af kunnen aan 't einde van de maand. En anders moet ik m'n Belgische kroonprins cq runner up in de verkiezing tot premier van België toch maar eens iets eerder strikken dan ik van plan was
Vroeger waren daar 1000 site voor maar sinds de nieuwe versie van msn werk het in het algemeen niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Over fans gesproken... hoe kan je ook alweer zien of iemand jou geblokkeerd heeft op msn?
Nee, het gaat om iemand anders.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger waren daar 1000 site voor maar sinds de nieuwe versie van msn werk het in het algemeen niet meer.
Is je aanstaande opeens niet meer online?
Wat je wel kunt controleren of iemand je verwijderd heeft uit zijn lijst en daarbij misschien geblokkeerd.quote:
Nou ja, die wáren dan weer voor die Vlaamse kroonprinserige manquote:Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waren die smsjes een partijtje zweten waard kun je je afvragen?
Maar goed dat ze ook de Euro hebben anders had je het in Belgische Franken gekregen.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, die wáren dan weer voor die Vlaamse kroonprinserige mandus ik zou het ook gewoon kunnen declareren
Maakte jij niet laatst die überoppervlakkige opmerking, dat je wilt dat jouw vriendje minstens net zo hoog opgeleid en minstens net zo veel moest verdienen als jij, niet minder en ook niet meer?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:48 schreef Zakje het volgende:
ben ik nog wel gelukkig met beperkte middelen, als ik weet dat ik het beter had kunnen hebben?
Da's een goede vriend van me.quote:
Ik wou al zeggen...het is één van de foto's waar je toch wel heel erg goed opstaat.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's een goede vriend van me.
En hoe doe ik dat meneerquote:Op donderdag 6 december 2007 18:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat je wel kunt controleren of iemand je verwijderd heeft uit zijn lijst en daarbij misschien geblokkeerd.
Eens, toffe fotoquote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen...het is één van de foto's waar je toch wel heel erg goed opstaat.
Ach, zo af en toe is een camera op je telefoon best een toffe functie.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:16 schreef Tomasso het volgende:
Eens, toffe foto
Ik kon het niet laten ff te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |