Ik ben helemaal gestopt met alcohol, breezers en smirnoffs zijn ook niet goed voor je. Heb vorige week wel tijdens uitgaan champagne gedronkenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar jij drinkt toch geen bier?
haha hoe droogquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan gaat het helemaal stoppen met alcohol je niet erg goed af.
Mwa de week daarop had ik niks gedronken, ik probeer me aan te houden. Het is in ieder geval minder dan vroeger. Wil nog uitgaan gaan beperken tot 1 a max 2 keer per maand, elke keer dezelfde gezichten en beats komen gewoon op een gegeven moment je strot uitquote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan gaat het helemaal stoppen met alcohol je niet erg goed af.
Ik drink wel minder dan vroeger hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha hoe droog![]()
Je hebt wel gelijk, sam hou op zo dubbel te praten!
Pas op voor de paparazziquote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Koning: weet je ?
Koning: je maakt me gek
Koning: ik denk al héél de dag aan je
Koning: zo dagdromen
Kijk. Zo hoort 't
quote:
Wie is koning nou weer?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Koning: weet je ?
Koning: je maakt me gek
Koning: ik denk al héél de dag aan je
Koning: zo dagdromen
Kijk. Zo hoort 't
Een mooie Belg in mijn MSN lijstquote:
definieer "mooi"?quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, sorry hoor, maar deze zijn ontopic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zie ik vaak staan in de Quality film collection.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:07 schreef Weemz het volgende:
Net 'As it is in heaven' gezien...
'k Ben niet vaak zo verwonderd na een film...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |