Welnee, het werkte nog prima om het doodgeslagen schuim weer wat op te peppen door er met een rietje in te gaan roeren.quote:
probeer dat eens met een suikerklontje in een glas colaquote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, het werkte nog prima om het doodgeslagen schuim weer wat op te peppen door er met een rietje in te gaan roeren.
't Is een vak apart, voedsel en drank fotograferen. Wel 's wat over gelezen.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee, het werkte nog prima om het doodgeslagen schuim weer wat op te peppen door er met een rietje in te gaan roeren.
Somsquote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij blijft ook in je vrije tijd met je werk bezig ?
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
ja, inderdaad. Die heerlijke gebraken kip wordt gelakt zodat ie er lekker glanzend, vettig en sappig uitziet. Het krokante kroketje kan goed een stukje gefrituurde bezemsteel zijn.
Wattes?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeten we je dan ook maar vanaf heden Eucalyptha gaan noemen ?
Dat ,,hadden'' ze nietquote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Net van de tattoo-shop terug. Vond er geeneen mooi. Wat je helaas vaak krijgt bij een engel of vleugels is dat het zo'n fout kitscherige gothic tattoo wordt en als ik IETS niet wil is het dat wel. Voor mij is het puur symbolisch. Klein.
Dennis gaat Storm laten zetten, Francois Wolverine en ze raadden me bij de Dragon natuurlijk meteen Angel aan. Hardstikke blits hoor, maar nu is dat misschien grappig, maar ik zie me als 70 jarige echt niet met ene uitgezakt comicboofiguur op m'n schouder lopen.
Kleine abstracte engelenvleugels (aangezien ik al van kleins af aan gek ben van engelen), op m'n schouder (onder het mom van "een engeltje op m'n schouder") en links (omdat dat je hart-kant is). Niet groot, niet met te veel tierlantijntjes, niet gekleurd. Gewoon puur symbolisch.
En dat hadden ze niet vond ik. Helaas. Ik laat hem echt pas zetten as ik 100% tevreden ben.
Food stylingquote:Op woensdag 5 december 2007 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is een vak apart, voedsel en drank fotograferen. Wel 's wat over gelezen.
Een beetje zeepsop in de koffie voor het schuim, plastic ijsblokjes die niet smelten onder de felle fotolampen, koud voedsel er heet dampend uit laten zien, etc.
Jawel, maar als je in de boeken bladert en je niet kapot bent van zijn/haar tekenstijl dan houdt het al snel op. We hebben heel even gepraat en hun idee bij en tattoo was echt heel anders dan de reden waarom ik het zet. "Zo klein? Dat ziet toch niemand goed?" Ja, en? Het is puur symbolisch en voor mij.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat ,,hadden'' ze niet? Toen ik een keer mijn licht opstak bij een tattoo-shop kon je ook samen wat met die mevrouw ontwerpen als je wilde, kon dat niet ?
Heel verstandig prul. Pas doen als je overtuigd bent dat dat is waar je de rest van je leven mee rond wilt lopen!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Net van de tattoo-shop terug. Vond er geeneen mooi. Wat je helaas vaak krijgt bij een engel of vleugels is dat het zo'n fout kitscherige gothic tattoo wordt en als ik IETS niet wil is het dat wel. Voor mij is het puur symbolisch. Klein.
Dennis gaat Storm laten zetten, Francois Wolverine en ze raadden me bij de Dragon natuurlijk meteen Angel aan. Hardstikke blits hoor, maar nu is dat misschien grappig, maar ik zie me als 70 jarige echt niet met ene uitgezakt comicboofiguur op m'n schouder lopen.
Kleine abstracte engelenvleugels (aangezien ik al van kleins af aan gek ben van engelen), op m'n schouder (onder het mom van "een engeltje op m'n schouder") en links (omdat dat je hart-kant is). Niet groot, niet met te veel tierlantijntjes, niet gekleurd. Gewoon puur symbolisch.
En dat hadden ze niet vond ik. Helaas. Ik laat hem echt pas zetten as ik 100% tevreden ben.
Ja dat bedoelde ik ook. Niet alleen zit je hart fysiek meer naar links maar die zijde staat inderdaad voor je gevoel in intuïtie en spiritualiteit. Daarom moet je bv tarotkaarten altijd met links trekken. En daarom wil ik de vleugels dan ook aan de linkerkant.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
De juiste instelling.
En links is ook de kant die in contact staat met je spirituele kant. Zeggen ze.
Bierquote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij dat zo voelt heb je gelijk, en ach, er zijn zat tattoo-shops,er zal er vast wel ééntje zijn die je idee goed vorm weet te gevenquote:Op woensdag 5 december 2007 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, maar als je in de boeken bladert en je niet kapot bent van zijn/haar tekenstijl dan houdt het al snel op. We hebben heel even gepraat en hun idee bij en tattoo was echt heel anders dan de reden waarom ik het zet. "Zo klein? Dat ziet toch niemand goed?" Ja, en? Het is puur symbolisch en voor mij.
http://www.catharinaweb.nl/tarot/index.htmquote:Op woensdag 5 december 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Tarotkaarten.
Ik weet waar mijn moeders kaarten liggen, alleen niet wat ze betekenen. het boekje heeft ze verstopt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |