NEE! trouwens een coole TTquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou op man, tuurlijk wil je iemand
Tuurlijk wil je dat welquote:
Je kent me niet dus whateverquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je dat wel
Ik kijk echt uit naar de Kerst gezellig met familie en natuurlijk de mooiste, leukste, liefste, knapste en veel meer jongen van de hele wereld![]()
TT trouwens
vretuh op aardequote:Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja de kerstsfeer zit er al goed in.
Ik hou van een mooi uitzicht, maar moet er wel wat de drinken bij hebben.quote:
Dan niet .....maar ik wens het stiekum wel voor jequote:
quote:
Ik ga morgen anders een kerstboom kopen voor op mijn lounge, en hem volgens de laatste trends decorerenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja de kerstsfeer zit er al goed in.
Vraag dr eentje voor sinterklaasquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga morgen anders een kerstboom kopen voor op mijn lounge, en hem volgens de laatste trends decoreren.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vraag dr eentje voor sinterklaas
mijn vader sprak al de wijze woorden dat je van een skon toafel nie kon etenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hou van een mooi uitzicht, maar moet er wel wat de drinken bij hebben.
Nee. Moet nog trainen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan kunnen we vroeg naar bed.
Ik kruip 'r rond een uur of 23 wel bij dan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kunnen kan we ik vroeg naar bed.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Kerst. Bah. Sowieso, mag eerst onze eigenlijke meneer Sinterklaas het land veilig in en uit gaan voordat die lelijke bolle coca cola dude overal verschijnt?
Toch klinkt het uit elkaar getrokken makkelijker en lekkerder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[TTK] 'k Moet eens leren om woorden minder uit elkaar te trekken. Dus niet Waar moet je zo vroeg voor opstaan? maar gewoon Waarvoor moet je zo vroeg opstaan? [/TTK]
Wel grappig ja. Er zit alleen een fout in.. Bij 3 december, nummer 9 is het toch echt Sail Away van Enya en niet Oricono Flow...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
http://top2007.radio2.nl/page/introgame/2007-12-03
Geinig, intromuziekjes raden.
Nee hoor. Het nummer heet Orinoco flow (maar de meesten kennen hem onder de titel Sail away omdat ze dat steeds zingt).quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:17 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wel grappig ja. Er zit alleen een fout in.. Bij 3 december, nummer 9 is het toch echt Sail Away van Enya en niet Oricono Flow...
Waarom, niet waarvoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[TTK] 'k Moet eens leren om woorden minder uit elkaar te trekken. Dus niet Waar moet je zo vroeg voor opstaan? maar gewoon Waarvoor moet je zo vroeg opstaan? [/TTK]
http://youtube.com/watch?v=a88-Tyl1gkIquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:17 schreef Weemz het volgende:
Wel grappig ja. Er zit alleen een fout in.. Bij 3 december, nummer 9 is het toch echt Sail Away van Enya en niet Oricono Flow...
Voor welke gebeurtenis? Om welke reden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarom, niet waarvoor..
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=a88-Tyl1gkI
Dat ding heet Orinoco Flow.
Ja, ook fijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond deze trouwens altijd mooier: http://youtube.com/watch?v=kLVN3M8dFKQ&feature=related
Kerstshoppen.....is het mooiste wat er bestaat voor jezelf uiteraard !quote:Op woensdag 5 december 2007 00:09 schreef samjustme het volgende:
Mariah Carey-Santa Claus is coming to town
http://ca.youtube.com/watch?v=A7KjwyPwEWE
Afwassen terwijl ze een vaatwasser hebben?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Soms kom je achter de raaaarste dingen bij je vrienden![]()
![]()
wat zijn de laatste kerstdecoratietrends dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga morgen anders een kerstboom kopen voor op mijn lounge, en hem volgens de laatste trends decoreren.
*guilty*quote:Op woensdag 5 december 2007 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Afwassen terwijl ze een vaatwasser hebben?
Heb afgelopen zaterdag gedaan alleen niet voor mezelf. En ik geef niet zoveel om cadeau's.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kerstshoppen.....is het mooiste wat er bestaat voor jezelf uiteraard !
Zilveren ballen en witte veren dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat zijn de laatste kerstdecoratietrends dan?
Ik moest wat slaap inhalen.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:42 schreef DennisMoore het volgende:
Daar krijg ik meestal hoofdpijn van, zo lang slapen.
Koffie Koffie en nog eens koffie, wat een gezeik op de vroege ochtend hier! Kunnen ze me niet met rust laten tot een uur of 12 of beter tot na de lunch !quote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef samjustme het volgende:
Hmm net lekker green thea met een beetje citroen siroop gedronken.
hoog tijd voor een aziatische powernap ?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Koffie Koffie en nog eens koffie, wat een gezeik op de vroege ochtend hier! Kunnen ze me niet met rust laten tot een uur of 12 of beter tot na de lunch !
* telefoon op bezet gooi *
barbaar thee rulez! en hup ga eens werken!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Koffie Koffie en nog eens koffie, wat een gezeik op de vroege ochtend hier! Kunnen ze me niet met rust laten tot een uur of 12 of beter tot na de lunch !
* telefoon op bezet gooi *
Ik ga al werken, grote crisis hierquote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
barbaar thee rulez! en hup ga eens werken!
6quote:Op woensdag 5 december 2007 09:16 schreef DennisMoore het volgende:
http://top2007.radio2.nl/page/introgame
Vandaag maar 5.
wil je gaan shoppen, zie je dat half nederland last minute zijn sinterklaasaankopen doetquote:Op woensdag 5 december 2007 12:29 schreef Zakje het volgende:
Wil je lekker gaan shoppen, stap je goed gepoetst de badkamer uit, doe je de gordijnen open, zie je een hoosbui en veel wind.
Toch niet in kledingboutiquesquote:Op woensdag 5 december 2007 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
wil je gaan shoppen, zie je dat half nederland last minute zijn sinterklaasaankopen doet
Ach spelfoutje... Maar volgens mij heb ik echt een Enya CD ergens liggen waar het nummer Sail Away heet... Maar 't zal wel aan mij liggen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=a88-Tyl1gkI
Dat ding heet Orinoco Flow.
Oooow ja leuk... maar dan wel op een koopavondquote:Op woensdag 5 december 2007 00:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kerstshoppen.....is het mooiste wat er bestaat voor jezelf uiteraard !
wat is er?quote:
Mijn rijles ging enorm kut, en morgen heb ik mijn tussentijdse toets. Slecht geslapen, al twee dagen misselijk. gewoon een algemeen kutgevoelquote:
dat heb ik meestal op maandagquote:Op woensdag 5 december 2007 16:19 schreef Cairon het volgende:
Soms, heel soms, voel ik het vuur van de hel branden in de leegte waar ooit een ziel zat, en dan voel ik me gedreven door dat goddeloze vuur om dingen te doen waar andere mensen spijt van krijgen...
Ben je niet te oud om ze zelfstandig in je oor te proppen?quote:
Dadadiela!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je niet te oud om ze zelfstandig in je oor te proppen?
Jaquote:Op woensdag 5 december 2007 13:39 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach spelfoutje... Maar volgens mij heb ik echt een Enya CD ergens liggen waar het nummer Sail Away heet... Maar 't zal wel aan mij liggen...
Ja, geniaalquote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die running gags met smurfen altijd.
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn rijles ging enorm kut, en morgen heb ik mijn tussentijdse toets. Slecht geslapen, al twee dagen misselijk. gewoon een algemeen kutgevoel.
Mja, soms zitten er wel goede tussenquote:Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, nooit zo'n fan van Garfield geweest eigenlijk.
Je bier staat te langquote:Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelf gemaakt. De foto, niet het bier. Overigens ook niet opgedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |