Kerstshoppen.....is het mooiste wat er bestaat voor jezelf uiteraard !quote:Op woensdag 5 december 2007 00:09 schreef samjustme het volgende:
Mariah Carey-Santa Claus is coming to town
http://ca.youtube.com/watch?v=A7KjwyPwEWE
Afwassen terwijl ze een vaatwasser hebben?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Soms kom je achter de raaaarste dingen bij je vrienden![]()
![]()
wat zijn de laatste kerstdecoratietrends dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga morgen anders een kerstboom kopen voor op mijn lounge, en hem volgens de laatste trends decoreren.
*guilty*quote:Op woensdag 5 december 2007 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Afwassen terwijl ze een vaatwasser hebben?
Heb afgelopen zaterdag gedaan alleen niet voor mezelf. En ik geef niet zoveel om cadeau's.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kerstshoppen.....is het mooiste wat er bestaat voor jezelf uiteraard !
Zilveren ballen en witte veren dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat zijn de laatste kerstdecoratietrends dan?
Ik moest wat slaap inhalen.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:42 schreef DennisMoore het volgende:
Daar krijg ik meestal hoofdpijn van, zo lang slapen.
Koffie Koffie en nog eens koffie, wat een gezeik op de vroege ochtend hier! Kunnen ze me niet met rust laten tot een uur of 12 of beter tot na de lunch !quote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef samjustme het volgende:
Hmm net lekker green thea met een beetje citroen siroop gedronken.
hoog tijd voor een aziatische powernap ?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Koffie Koffie en nog eens koffie, wat een gezeik op de vroege ochtend hier! Kunnen ze me niet met rust laten tot een uur of 12 of beter tot na de lunch !
* telefoon op bezet gooi *
barbaar thee rulez! en hup ga eens werken!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Koffie Koffie en nog eens koffie, wat een gezeik op de vroege ochtend hier! Kunnen ze me niet met rust laten tot een uur of 12 of beter tot na de lunch !
* telefoon op bezet gooi *
Ik ga al werken, grote crisis hierquote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
barbaar thee rulez! en hup ga eens werken!
6quote:Op woensdag 5 december 2007 09:16 schreef DennisMoore het volgende:
http://top2007.radio2.nl/page/introgame
Vandaag maar 5.
wil je gaan shoppen, zie je dat half nederland last minute zijn sinterklaasaankopen doetquote:Op woensdag 5 december 2007 12:29 schreef Zakje het volgende:
Wil je lekker gaan shoppen, stap je goed gepoetst de badkamer uit, doe je de gordijnen open, zie je een hoosbui en veel wind.
Toch niet in kledingboutiquesquote:Op woensdag 5 december 2007 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
wil je gaan shoppen, zie je dat half nederland last minute zijn sinterklaasaankopen doet
Ach spelfoutje... Maar volgens mij heb ik echt een Enya CD ergens liggen waar het nummer Sail Away heet... Maar 't zal wel aan mij liggen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=a88-Tyl1gkI
Dat ding heet Orinoco Flow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |