Oooow ja leuk... maar dan wel op een koopavondquote:Op woensdag 5 december 2007 00:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kerstshoppen.....is het mooiste wat er bestaat voor jezelf uiteraard !
wat is er?quote:
Mijn rijles ging enorm kut, en morgen heb ik mijn tussentijdse toets. Slecht geslapen, al twee dagen misselijk. gewoon een algemeen kutgevoelquote:
dat heb ik meestal op maandagquote:Op woensdag 5 december 2007 16:19 schreef Cairon het volgende:
Soms, heel soms, voel ik het vuur van de hel branden in de leegte waar ooit een ziel zat, en dan voel ik me gedreven door dat goddeloze vuur om dingen te doen waar andere mensen spijt van krijgen...
Ben je niet te oud om ze zelfstandig in je oor te proppen?quote:
Dadadiela!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je niet te oud om ze zelfstandig in je oor te proppen?
Jaquote:Op woensdag 5 december 2007 13:39 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach spelfoutje... Maar volgens mij heb ik echt een Enya CD ergens liggen waar het nummer Sail Away heet... Maar 't zal wel aan mij liggen...
Ja, geniaalquote:Op woensdag 5 december 2007 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die running gags met smurfen altijd.
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn rijles ging enorm kut, en morgen heb ik mijn tussentijdse toets. Slecht geslapen, al twee dagen misselijk. gewoon een algemeen kutgevoel.
Mja, soms zitten er wel goede tussenquote:Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, nooit zo'n fan van Garfield geweest eigenlijk.
Je bier staat te langquote:Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelf gemaakt. De foto, niet het bier. Overigens ook niet opgedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |