Nogal ja, dit is gewoon diep triest. De passing is zoooooooo slecht.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:15 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ah nee, dit is echt diep triest. Ook zo frustrerend dat je weet dat ze het kunnen, terwijl ze zo lopen te prutsen!
dat dacht ik toch ook... ze zouden gewoon makkelijk met 3-0 Turkije moeten vegenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef kepler het volgende:
ze moeten dit toch winnen?
Ja, en dat zijn ze ook aan hun stand verplicht. Eigenlijk zouden ze dit Turkije met 3-0 op moeten rollen. Maar wat ze nu doen is buiten alle proporties. Zo slecht heb ik ze werkelijk waar nog nooit zien spelen. Als ik wat foute dingen op moet noemen, heb ik vijf A4-tjes nodig. Je zou zowat denken dat dit Nederlands team 90e op de wereldranglijst staat, maar in werkelijkheid staan ze 10e en zijn ze met Martinus één van de beste clubs van Europa. Nou dat is dus niet te zien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef kepler het volgende:
ze moeten dit toch winnen?
ja dat ook. Ze worden alleen tweede in de poule als ze vandaag van Turkije winnen en (over)morgen van duitsland.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef kepler het volgende:
ik bedoelde meer of ze moeten winnen om kans te houden op de OS?
Jep, ze hebben een wildcard aangevraagd voor OKT 3 (het mondiale toernooi). Maar ja, als je hier al in de poulefase wordt uitgeschakeld, maak je daar echt geen kans op.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
ja dat ook. Ze worden alleen tweede in de poule als ze vandaag van Turkije winnen en (over)morgen van duitsland.
Maar ik dacht dat ze ook nog een kansje hadden op een volgende OKT? Maar dat weet ik niet zeker
ah, niet dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
In principe kunnen nog 3 van die 4 landen zich plaatsen. De twee hoogstgeplaatste Europese landen op de wereldranglijst die na dit toernooi nog niet geplaatst zijn, mogen meedoen aan OKT 3 (een mondiaal toernooi), waar drie startbewijzen voor Peking te verdienen zijn. Omdat Nederland echter achter Rusland, Polen en Servië op de wereldranglijst staat, is het voor Nederland onmogelijk nog mee te doen aan OKT 3.
weet je wie er nog meer in de race voor die wildcard zijn? Nederland heeft wel die World Grand Prix zege die voor hen spreekt uiteraard...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, ze hebben een wildcard aangevraagd voor OKT 3 (het mondiale toernooi). Maar ja, als je hier al in de poulefase wordt uitgeschakeld, maak je daar echt geen kans op.
Absoluut, maar dit OKT + het EK spreekt dan weer gigantisch in hun nadeel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:36 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
weet je wie er nog meer in de race voor die wildcard zijn? Nederland heeft wel die World Grand Prix zege die voor hen spreekt uiteraard...
true true... maar de landen van wie ze verliezen op dit OKT en EK zijn toch of al geplaatst voor de OS of OKT3? Dus zijn de eerste...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut, maar dit OKT + het EK spreekt dan weer gigantisch in hun nadeel.
Nou dacht het niet. Al deze ploegen zijn nog niet geplaatst voor de spelen. Turkije bijv. is pas de nummer 22 van de wereld. Polen is dan weer wel al zo goed als gekwalificeerd voor OKT3 wegens hun positie op de ranglijst.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
true true... maar de landen van wie ze verliezen op dit OKT en EK zijn toch of al geplaatst voor de OS of OKT3? Dus zijn de eerste...
Nouja, als ze zo blijven spelen kunnen ze die wildcard wel geven, ze hebben er toch niks aan*zucht* 15-11 voor Turkije...
Dit lijkt wel op een nachtmerrie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:45 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Jezus, wat een fouten zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |