Ik ben één meter 75quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang ze niet langer zijn dan ik ben.
Wel gigantisch dom van Bonita om Podolec die derde en vierde set als passer/loopster neer te zetten. Dat had ze bijna de kop gekost, aangezien de Duitsers alleen maar haar opzochten bij de service.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
Polen wint 'm idd, Podolec in haar eentje in de vijfde set ongeveer. Heel gunstig voor NL.
jep. Helaas wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:15 schreef pfaf het volgende:
Vanmiddag dus al, alleen op Eurosport 2?
Vertel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef AKnynke het volgende:
OM 15.00 uur! Oeh, dat kan ik voor de verandering een keertje zien. Er speelt trouwens een oud-klasgenootje (en clubgenoot) in Oranje!
Grappig, met haar en nog twee dames van het team zijn we op de foto geweest dinsdag in Halle.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Caroline Wensink zat bij mij op de Havo!
Ik zie het. Slechte zaak. Time out nu.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:56 schreef AKnynke het volgende:
MOest wel ff zoeken tussen alle oranje tshirts!
NL heeft trouwens de 2e set 25-19 verloren, en staat nu 5-2 voor in de derde set.
Slechte zaak in die zin dat ze totaal niet zichzelf zijn. Als ze maar winnen deze wedstrijd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zie het. Slechte zaak. Time out nu.
15 - 11 voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Slechte zaak in die zin dat ze totaal niet zichzelf zijn. Als ze maar winnen deze wedstrijd.
Jep, 16-12 nu, maar ze moeten gewoon beter gaan spelen. Het lijkt wel of ze al die wedstrijden constant bol staan van de spanning. Van het Nederlandse team dat zo vrijuit en lekker de World Grand Prix speelde, is niet zoveel te zien helaas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |