Heel rot voor die meiden, maar ik heb serieus nog nooit een loverboy ontmoet of gezien of meiden die voor hun werken.quote:
Er komt ook nooit meer een internationale ster hequote:Op maandag 7 april 2008 22:19 schreef roburt het volgende:
jensen heeft zulke lage kijkcijfers de laagste tijd!!
Hij mag idd al blij zijn als er 300.000 mensen kijken.quote:jensen heeft zulke lage kijkcijfers de laagste tijd !!
Zwaar terecht. Vorig seizoen keek ik eigenlijk bijna altijd nog wel, maar toen viel het programma eigenlijk al van triestheid uit elkaar. Dit seizoen heb ik nog geen enkele uitzending gezien, wist überhaupt niet dat het weer begonnen was. Ik heb het ook totaal niet gemist, sinds het iedere dag uitgezonden werd, werd het stukje voor stukje minder leuk en zakte het niveau tot een bedenkelijk niveau.quote:Op maandag 7 april 2008 22:19 schreef roburt het volgende:
jensen heeft zulke lage kijkcijfers de laagste tijd!!
En hij denkt echt dat we dat geloven zeker....quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:16 schreef Urquhart het volgende:
Mitchell, wat ga jij van het weekend doen?"
"Chillen met de bitches"
Whahahahaquote:Ex-TBS'er in programma Jensen blijkt acteur
Uitgegeven: 16 april 2008 07:02
Laatst gewijzigd: 16 april 2008 07:04
HILVERSUM - Meende presentator Robert Jensen woensdagavond nog ex-TBS'er Richard B. in zijn programma te hebben, in werkelijkheid ging het om een acteur.Omdat de ex-TBS'er zelf niet in de uitzending wilde komen om zijn nieuwe boek te promoten, besloot zijn uitgever een acteur te sturen. Dat heeft uitgeverij Ribem laten weten.
De redactie van Jensen wist van niets, meldt een woordvoerder van Ribem. "We hebben wel tien keer aangegeven dat Richard niet herkenbaar in de uitzending wilde komen, maar de redactie bleef aandringen. Toen hebben we maar een acteur gestuurd", aldus de zegsman.
Zwartboek
De acteur in kwestie was Leon van Waas, die onder meer figureerde in films als Zwartboek. Hij zou in één dag zijn klaargestoomd voor de rol. "We deden het natuurlijk om Richards boek te promoten, maar ook om Jensen in de zeik te nemen", verklaarde de woordvoerder.
(c) ANP
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik zag overigens dat Gewoon Rutger ook is geweest
Baaadieeedaaaabieeeedaaaquote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zingt die vrouw heletijd door zijn plaat eigenlijk?
ja ik dacht dat ook ff maar ja..quote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vond het al zo raar, kon me al niet voorstellen dat hij daar zomaar ff op de bank ging zitten.
Tja geen Manager Mitchell of Andre Pronk hequote:Op donderdag 17 april 2008 23:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Die van vandaag vond ik maar saai
Die had "Dames in de dop" gewonnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Wie was dat blonde moppie?
Er zijn mensen die gaan verhuizen...Daar heb jij geen geld en tijd voor omdat jij 24 uur achter de pc zitquote:Op woensdag 23 april 2008 20:17 schreef tong80 het volgende:
Haaibaaike zat je in een alcoholontwenningskliniek. Ik heb je zo lang niet gezien op Fok.
Bij mij zitten de deurwaarders niet achter me aan. Ik woon mooi en wordt niet uit m'n huis gezet.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er zijn mensen die gaan verhuizen...Daar heb jij geen geld en tijd voor omdat jij 24 uur achter de pc zit![]()
Zo goed volg ik het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Nicolette vindt Ali B een beetje vervelend, laat ze aardig merken ook.
wie?quote:Op maandag 28 april 2008 22:52 schreef sander89 het volgende:
Keek net effe, maar die staat erg voor lul kut met haar blote doos op tv![]()
Ja was op RTL van over min leeftijd voor zonnebank ofzo, maar net toen zonnebank dicht ging draaide die meid zich nog omquote:
die preutquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Nicolette vindt Ali B een beetje vervelend, laat ze aardig merken ook.
Ja, maar deze was wel aardig gemaakt wat betreft combinatie beeld en geluidquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:29 schreef Allard88 het volgende:
dat doet hij wel vaker toch?
Je weet ze wel op te noemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
HuubClaire
Natasia
Zet Dennis en Nadia erbij en het is compleet
? Utrecht? wie was erquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Utrecht werd weer fantastisch vertegenwoordigd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |