Die had "Dames in de dop" gewonnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Wie was dat blonde moppie?
Er zijn mensen die gaan verhuizen...Daar heb jij geen geld en tijd voor omdat jij 24 uur achter de pc zitquote:Op woensdag 23 april 2008 20:17 schreef tong80 het volgende:
Haaibaaike zat je in een alcoholontwenningskliniek. Ik heb je zo lang niet gezien op Fok.
Bij mij zitten de deurwaarders niet achter me aan. Ik woon mooi en wordt niet uit m'n huis gezet.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er zijn mensen die gaan verhuizen...Daar heb jij geen geld en tijd voor omdat jij 24 uur achter de pc zit![]()
Zo goed volg ik het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Nicolette vindt Ali B een beetje vervelend, laat ze aardig merken ook.
wie?quote:Op maandag 28 april 2008 22:52 schreef sander89 het volgende:
Keek net effe, maar die staat erg voor lul kut met haar blote doos op tv![]()
Ja was op RTL van over min leeftijd voor zonnebank ofzo, maar net toen zonnebank dicht ging draaide die meid zich nog omquote:
die preutquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Nicolette vindt Ali B een beetje vervelend, laat ze aardig merken ook.
Ja, maar deze was wel aardig gemaakt wat betreft combinatie beeld en geluidquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:29 schreef Allard88 het volgende:
dat doet hij wel vaker toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |