Wat lief Dutch, dank je wel!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef dutchie het volgende:
Deliedje, ik kwam eigenlijk ook even speciaal voor jou kijken hier. Wel wat gerommel, maar nog geen Punkie. Je bent in mijn gedachten!
snel beter wordenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:44 schreef DeLiedje het volgende:
Sombie
Bar, succes vandaag!![]()
[..]
Wat lief Dutch, dank je wel!
Er is inderdaad nog niets aan de hand...
Ben sinds gisterenmiddag snip verkouden inclusief hoofdpijn enzoZo een bevalling in gaan lijkt me ook niks, dus eerst maar even beter worden
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:32 schreef amaranta het volgende:
En BE voor jou vind ik de 24ste een mooie dag
Ach lieverd, echt waar?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:00 schreef _Bar_ het volgende:
Dit gaat een snel tussendoor omdat ik zo moet gaan werken
Maar hier is het ook mis... kom er morgen wat uitgebreider op terug....
Och jeetje Bar...quote:Op donderdag 6 december 2007 12:00 schreef _Bar_ het volgende:
Dit gaat een snel tussendoor omdat ik zo moet gaan werken
Maar hier is het ook mis... kom er morgen wat uitgebreider op terug....
Ik zal moeten werken ivm net geopende zaak en anders is er geen personeel, en ergens vind ik die afleidingquote:Op donderdag 6 december 2007 12:01 schreef bixister het volgende:
ohnee bar...wat ontzettend jammer.
kun je wel werken nu? sterkte.
JAAAAquote:Op donderdag 6 december 2007 12:16 schreef Vicky het volgende:
he Bar wat klote zeg!!!
BE, ik vind de 24e ook een hele mooie datum
jij bent dan toch ook jarig Amaranta?
Ik denk dat het dan geen indalen is... Je zou dat echt moeten voelen..quote:Op donderdag 6 december 2007 14:12 schreef Randa_v het volgende:
Ticootje indalen is op zich wel herkenbaar hoor. Onze meid ligt al bewegelijk in het bekken (bibi) en ik ben nu net pas 31 weken. Mijn klachten waren veel druk op de blaas, steken in de vagina en wat meer last van mijn schaambeen. Merlijn was later dan deze nu. Maar uiteindelijk gaan ze pas rond 36 weken echt vast liggen, dat deed Merlijn bij mij toen pas wel.
Verer was bij mij met een week of 38 bij het toucheren als duidelijk dat mijn baarmoeder wel nog potdicht zat maar wel al zachter aan het worden was. Met 39 weken en een paar dagen ben ik voor het eerst gestript bij de vk, alles was er klaar voor, maar het hielp nieten met 40 weken bij de gyn weer gestript terwijl ik al 3cm ontsluiting had, maar het hielp toen weer niet. De volgende dag 40+1 weken uiteindelijk ingeleid ivm met rare hoge bloeddruk.
Wat een nare verhalen, iedereen veel sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |