abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 15:00:54 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55079013
Kom hier even posten om Bar een hele dikke knuffel te geven. Wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte!!
Make love, not war ☮
pi_55079108
ik heb dat indalen bij Piet nooit zo gevoeld hoor. 't is bij iedereen weer anders.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:14:30 #203
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55079330
tjee, wat een verdrietige berichten, heel veel sterkte allemaal!

hier net terug van de fysio, heb oefeningen meegekregen en mag 1,5 uur bewegen en moet dan 30 minuten plat liggen(vraag me alleen af hoe ik dat moet gaan doen met miesje). volgende week moet ik weer naar de fysio dan gaat ze ook even kijken naar mijn bekken, vooral omdat ik al niks meer doe en nog steeds heel veel last heb.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_55079392
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef bixister het volgende:
ik heb dat indalen bij Piet nooit zo gevoeld hoor. 't is bij iedereen weer anders.
Bij Merlijn was het voor mij precies hetzelfde, ik herkende het ook meteen weer. De verloskundige keek ook heel verbaasd toen ze diep in het bekken ging voelen en me gelijk gaf. Ze kunnen nu in ieder geval beginnen met indalen.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:20:46 #205
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55079462
hier ligt prup ook al af en toe bibi, maar goed met 31 weken kunnen ze nog alle kanten op. miesje lag overigens met 41 weken nog steeds bibi, dus eigenlijk maakt het ook niks uit hoe en waneer ie ligt.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:24:11 #206
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_55079547
Bar en Sombie, veel sterkte meiden.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_55079612
Voelen ze uberhaupt al wel of het kind zo ligt? Ik weet wel dat er melding gemaakt wordt van hoofdje naar beneden of niet, maar voor de rest zou ik het niet weten
pi_55079732
Bij voelde ze diep in het bekken. Ik moest mijn benen optrekken en in en uitademen en dan drukken ze heel diep om het te voelen. Deze lijkt in lijn wel Merlijn te volgen, ze ligt alleen links terwijl Merlijn eigenlijk altijd rechts lag.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:40:55 #209
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55079896
ze kunnen de billen,rug en hoofd voelen, prupje ligt hier tegenwoordig bijna standaart met hoofdje onder, dan rugje links, billen net onder ribbenboog en benen vaak in mijn rechterzij. ze heeft het mij ook laten voelen(nu voel ik echt geen verschil tussen billen/rug/hoofd) maar die delen voelen een groto opeervlakte hard aan, als je op je buik drukt is je buik aardig in te drukken daar waar beeb ligt is het hard zeg maar.
  donderdag 6 december 2007 @ 16:21:01 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55080750
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:26 schreef Pruk het volgende:
Voelen ze uberhaupt al wel of het kind zo ligt? Ik weet wel dat er melding gemaakt wordt van hoofdje naar beneden of niet, maar voor de rest zou ik het niet weten
Ik denk dat ze dat doen nav wat ze in de rest van je buik voelen. Als hij idd met het hoofdje naar beneden ligt en ze voelen bovenaan wat meer ruimte dan gaan ze wat lager voelen hoe en waar hij precies met zijn koppie ligt.
Althans, zo ging dat bij mij dus wel. En dat 'wat lager' is dus echt zo ongeveer je schaambeen en dan daar de diepte in.
Bij mij was dat met 35 weken en dat kwam wel overeen met de menstruatiekrampen die ik al ruim een week af en toe voelde toen.
pi_55080776
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat doen nav wat ze in de rest van je buik voelen. Als hij idd met het hoofdje naar beneden ligt en ze voelen bovenaan wat meer ruimte dan gaan ze wat lager voelen hoe en waar hij precies met zijn koppie ligt.
Althans, zo ging dat bij mij dus wel. En dat 'wat lager' is dus echt zo ongeveer je schaambeen en dan daar de diepte in.
Bij mij was dat met 35 weken.
Gaat ze daar voelen?!?!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 6 december 2007 @ 16:23:25 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55080814
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gaat ze daar voelen?!?!
Ehm nee, niet daar-daar, maar aan de buikkant van je schaambeen.
Dus tussen je schaambeen en je navel in. En dan duwt ze 'heel hard' om te voelen hoe het koppie precies in het bekken ligt.
Zeg maar daar waar ze de centimeter altijd begon. Althans... ik neem aan dat ze dat wel gedaan hebben ook bij jou.
pi_55080852
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ehm nee, niet daar-daar, maar aan de buikkant van je schaambeen.
Dus tussen je schaambeen en je navel in. En dan duwt ze 'heel hard' om te voelen hoe het koppie precies in het bekken ligt.
Ok, ik dacht al

Ik vind dat duwen maar niets.... Zal die kleine dat nou niet vervelend vinden??
pi_55081010
Ja, daar vlak boven je schaambeen en dan daar naar beneden duwen, dat doet ze wel ja
  donderdag 6 december 2007 @ 16:32:46 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55081046
Tsja, het zal niet altijd even prettig zijn, maar het is toch ook wel belangrijk dat ze weten hoe hij/zij ligt.
Dat indalen is uiteraard van belang, maar dingen als aangezichtsligging (dus met het gezichtje richting de uitgang ipv met het achterhoofd) zijn ook wel dingen die ze willen weten.
Wat ik ervan begrijp is dat de vk's hier bij het eerste toch liever richting ziekenhuis gaan ipv thuis.
pi_55081064
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ok, ik dacht al

Ik vind dat duwen maar niets.... Zal die kleine dat nou niet vervelend vinden??
Da weeknie...... Wel dat IK het "vervelend" vind
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 6 december 2007 @ 16:42:24 #217
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55081220
en dat indalen zegt ook niet altijd wat ze kunnen zo ineens besluiten om eigen wijs te doen en a je uitgerekende datum nog even draaien
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55082762
Bar, wat ontzettend klote en verdrietig...
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_55082882
Ach, lieve Bar, wat ontzettend jammer. Ik ben zelf vandaag ook gaan werken. De directeur was in eerste instantie ook verbaasd maar voor mij was het wel goed. Bovendien is het altijd extra hard werken als er iemand anders in je klas heeft gestaan. De kinderen hebben zich dan anders gedragen en dat moet je weer in het gareel krijgen.

Jullie allemaal bedankt voor de sterktewensen. Al die lieve woorden doen me goed. De collega's op mijn werk die ervan wisten, waren ook erg lief voor me, en de kinderen ook (zonder dat ze wisten dat er iets was).
  Jubileum moderator donderdag 6 december 2007 @ 19:44:34 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55084844
Bar Verdorie!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 6 december 2007 @ 19:56:59 #221
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55085156
Sombie, wat naar dat het mis is. Heel verdrietig nieuws, sterkte.

En dan bij Bar ook mis... Jeetje. Je klinkt wel nuchter inderdaad, maar toch vind ik het heel erg voor jullie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 6 december 2007 @ 20:52:21 #222
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55086489
Bah, Bar wat balen zeg! Sterkte ermee
Lekker douchen!
  donderdag 6 december 2007 @ 20:58:21 #223
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55086654
Sombie sterkte

Bar ook jij sterkte
  donderdag 6 december 2007 @ 21:35:29 #224
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55087573
Bar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55087641
Sombie en Bar sterkte.
  donderdag 6 december 2007 @ 21:41:35 #226
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55087706
Sombie en Bar, oneerlijk.. ik wens jullie beide veel sterkte!

Hier besef ik net dat ik de afspraak met de vlos vergeten ben vanmiddag ongelooflijk idioot... en dat in week 39... naja.. morgen maar even bellen.

Vandaag weer een stuk gelopen in het bos maar het mag nog niet baten. Geen voorwerk.
Ik kijk uit naar verse beebjes! Faja, ga jij eens dan!
pi_55087802
Je moest eens weten hoe graag ik zou willen bevallen, volgens mijn moeder kan ik het er wel uit kijken. Maar hoe meer ik wil hoe langer dit guppie lijkt te willen blijven zitten.
  donderdag 6 december 2007 @ 21:51:30 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55087978
Ik had het er vanmiddag over met een meisje van de pufclub (ze is 2 dagen na mij uitgerekend) dat het ook zoiets raars ongrijpbaars is... het kan vannacht, het kan ook over 4 weken.
Ik heb mezelf nooit echt als controlfreak gezien, maar dit vind ik toch wel heel gek hoor, dat afwachten.
  donderdag 6 december 2007 @ 21:51:39 #229
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55087980
Ik wil bar en sombie een hele dikke knuffel geven en veel sterkte toewensen...

liefs lunastar
pi_55088885
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het er vanmiddag over met een meisje van de pufclub (ze is 2 dagen na mij uitgerekend) dat het ook zoiets raars ongrijpbaars is... het kan vannacht, het kan ook over 4 weken.
Ik heb mezelf nooit echt als controlfreak gezien, maar dit vind ik toch wel heel gek hoor, dat afwachten.
Heel vreemd ja... en dan vooral omdat je het ook niet aan voelt komen en het elk moment kan beginnen. Ik weet nog dat ik oudejaarsavond 2004 wachtend in de rij voor de oliebollenkraam een bekende tegenkwam en zei dat het nog zeker wel een week zou duren... 5 uur later was ik moeder!
  donderdag 6 december 2007 @ 23:10:56 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55090315
Sombie wat rot zeg..

Bar, lieve stoere vrouw, een hele dikke knuffel, al helpt het niet zo veel..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55091282
Mijn zus denkt dat t bij haar niet lang meer kan duren, want het is heel onrustig in haar buik. Zou wat voor haar zijn, bevallen op de verjaardag van Amalia (mijn zus is koningshuisfreak hehe, bij de geboorte van Ariane is ze veel op tv geweest hihi, ik was overal uitgeknipt )

Nadeel is dat t een dag na die vriendin van haar is Die is vandaag dus bevallen. Uiteindelijk maar goed ook... kindje was soort van misvormd. Dus wat dat betreft kunnen ze er wel vrede mee hebben )
pi_55091508
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja dat is het ook, erg vreemd gevoel Ik kon wel lachen om mensen die dan vroegen 'wanneer ben je uitgerekend?' en dan die blik op hun gezicht als ik zei '2 weken terug ongeveer!'
En met elke dag die verstrijkt is de kans dat het toch snel echt gaat gebeuren groter Al moet ik wel zeggen dat ik na een tijd echt begon te twijfelen of m'n baarmoeder niet gewoon 'out of order' was...ik begon echt te twijfelen of dat ding ook uit zichzelf wat kon gaan doen of niet
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55093416
Het is ook raar BE, zelf dacht ik wederom namelijk eerder te bevallen (bij Morgaine ook later bevallen dan de uitgerekende datum maar dacht zelf eerder) dan de uitgerekende datum maar die is morgen al en zoals het er nu uit ziet zal ik die dag ook wel halen zonder baby of weeen. Mijn vader is er heilig van overtuigd dat ik de 10e pas ga bevallen (de verjaardag van mijn overgrootvader). Maar ik ben al zo een ongeduld, ik heb normaal gesproken geen rust in mijn reet, van dit wachten wordt ik gewoon lichtelijk gestoord. Bed en box alles staat klaar, kleertjes liggen schoon in de kast te wachten tot ik ze aan kan trekken bij hem. Moeders wil in zijn ogen kijken, aan hem ruiken, zijn haartjes voelen, dat kleine handje om mijn vinger voelen sluiten, hem tegen mijn borst aan houden en zwaar verliefd worden op dat kleine ventje van ons.
pi_55093489
Ik wil slapen Een hele nacht, zonder storm, gedraai, honger, het zuur, rare dromen, gesnurk van een vent of een kind wat bij ons in bed kruipt
Saartje
  vrijdag 7 december 2007 @ 07:56:30 #236
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55093611
Oh ja bah, dat niet kunnen slapen.
Hoe is het met het rusten Maneki? Hou je het goed vol? En merk je verschil?

Bar.... Wat ontzettend jammer zeg.

En BE, als je érgens geen invloed op kunt uitoefenen, dan is het wel je bevalling denk ik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:18:57 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55093783
Oh Bar Wat verdrietig.
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:25:23 #238
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55093845
Bar en Sombie
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:29:27 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_55093884
ach wat vreselijk verdrietig bar en sombie! sterkte allebei!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:39:33 #240
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55094003
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:56 schreef Moonah het volgende:
En BE, als je érgens geen invloed op kunt uitoefenen, dan is het wel je bevalling denk ik.
Nou, de prostaglandingestheorie van Sugar is hier toch al een aantal keren bewezen dacht ik
Lekker douchen!
pi_55094135
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:56 schreef Moonah het volgende:
Oh ja bah, dat niet kunnen slapen.
Hoe is het met het rusten Maneki? Hou je het goed vol? En merk je verschil?

Bar.... Wat ontzettend jammer zeg.

Het ging de laatste dagen goed, waardoor ik weer wat meer ging doen. Te veel dus, want lag gisteren weer plat met minimaal 10 harde buiken per uur
Terug naar m`n bejaardenschema dus maar weer..
Gisteren hebben we wel de erkenning van Saar geregeld, ook wel een prettig gevoel dat dat nu gewoon rond is
Saartje
pi_55094398
Maneki.Neko, wat onzettend flut dat je niet lekker meer slaapt! De laatste week van mijn zwangerschap heb ik vooral uren beneden doorgebracht hangend in een stoel voor het raam, een gezellig onderonsje met ik en de baby ..... Heb ook helemaal geen tips voor je, want volgens mij zijn die er ook niet iig succes!

BE! Succes met afwachten Oja, vraag Sugar ff om info! Heeft tips genoeg
pi_55094440
LLM, succes!
Fake it till you make it...
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:13:19 #244
74310 nanalune
pi_55094511
Vannacht gedroomd dat mijn man vreemdging met 2 vrouwen ik keek hem nog boos aan toen ik wakker werd... gelukkig maar een droom en volgens mij hoort het bij de zwangerschap, ik ben zo bang te verliezen wat ik nu heb! Zo bang dat Daniël iets gebeurd of iets in mijn buik niet goed gaat.
Zelfs met het autorijden zet ik mijn principes aan de kant en schaar ik mij soms bij de 65 plussers op de rechterrijbaan

Gisteravond nog de hele keuken schoongemaakt dus ik hoopte dat het een teken was.. nee .. ik denk dat het gewoon een vuile keuken was
pi_55094519
Ik heb toch echt gedroomd dat er een datumdrieling was in de laatste uurtjes van 6 december.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:14:59 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55094542
Thanks voor de reacties.
Maar er zijn anderen die voor gaan hoor, ik mag nog helemaal niet klagen. Vandaag week 38 'pas'.
Maar ik heb ook wel een beetje wat Faja ook heeft, ik zit hier maar te zitten, doe mij dan maar die lieve leuke baby waar ik me mee bezig kan houden, want om nou 2 keer per dag te gaan stofzuigen gaat me echt te ver!

Ach, zometeen naar de vk, dan rustig aan hier in huis wat rommelen, vanavond stinkies verjaardag en dan zijn we weer een dagje verder. Morgen en overmorgen wat dingen in huis tweakern. De tijd komt wel door hoor.

Daar gaan we weer op de radio 'I don't want a lot for Christmas' en je kan me gelijk opvegen hoor... Ik denk dat babylief gewoon lekker blijft zitten idd tot kerst. Ach... en die tijd heeft hij ook eigenlijk gewoon natuurlijk.

Hoe zou het met Droeke en DeLiedje zijn?

Oh en Maneki... niet slapen lijkt me zo ontzettend rot... dan duurt zo'n nacht zo vreselijk lang...
pi_55094712
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil slapen Een hele nacht, zonder storm, gedraai, honger, het zuur, rare dromen, gesnurk van een vent of een kind wat bij ons in bed kruipt
Oe... Dat wil ik ook!!
Erg fijn ook... Omhoog komen en uit bed stappen kost zoveel moeite.... Da's niet fijn als je de wc probeert te halen omdat je maag denkt dat alles eruit moet
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55094733
We hebben beide ouders verteld dat we zwanger zijn
Tijdens het sinterklaasfeest kregen ze 8 letters en daar moesten ze 2 woorden van maken. Met een beetje hulp met tips kwamen ze uiteindelijk op:
B A B Y K E E S
nou ja, eigenlijk kwamen ze hierop:
B A B Y SK E E S
maar dat kwam omdat er per ongeluk een extra S i.p.v. een K was gekocht

Toen ze het zo op de vloer zagen liggen drong het nog niet door. Ik moest echt vragen: 'Weten julie nu echt wat daar staat?' En pas toen kwamen de reacties.
Ze vinden het zo bijzonder! Nu zeker, na zo'n moeilijke periode (die natuurlijk nog niet over is!!)
En het is ook weer iets om je gedachten aan te schenken, in plaats van direct aan m'n overleden schoonzus te denken.

En gisteravond een tante/oom op visite gehad. Ik vroeg of ze 'dit soort foto's' kent, terwijl ik de echo in mijn handen had. Was ook heel fijn. En wat leuk om het zo te kunnen vertellen!! Elke keer weer feest (met een klein wrang smaakje, maar goed, dat spreekt voor zich)
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:27:07 #249
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55094790
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil slapen Een hele nacht, zonder Storm, gedraai, honger, het zuur, rare dromen, gesnurk van een vent of een kind wat bij ons in bed kruipt
Dit dus.

Maar zwanger lijkt me dat nog erger. Sterkte jij.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:27:13 #250
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55094793
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef sjak het volgende:

[..]

Nou, de prostaglandingestheorie van Sugar is hier toch al een aantal keren bewezen dacht ik
Check!

Maneki, bij mij ging het slapen op het laatst ineeens heel erg goed weer. Dus ik hoop hetzelfde voor jou!

BE, ik heb nog geen nieuws van DeLiedje. En ik durf haar maar amper te bellen nog. Heb ik steeds een mantra in mijn hoofd "Neem nou niet op, Neem nou niet op!". En dan krijg ik telkens een heel vrolijk "Met DeLiedje!" Ik hoop zo dat Punk vandaag of morgen tevoorschijn piept.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:29:15 #251
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55094840
Jeetje Bar wat een verdrietig nieuws zeg! Wat ontzettend jammer!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55094904
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Sugar het volgende:

[..]

Dit dus.

Maar zwanger lijkt me dat nog erger. Sterkte jij.
Storm in bed lijkt me beter te hanteren dan de Storm die momenteel over ons keetje waait
Ik had vannacht onze kleine man in bed. Wel erg gezellig dat hij sinterklaasliedjes wilde zingen..maar doe dat liever overdag

Ik ga zo de bank maar weer opzoeken, kan ik nog een uurtje stelen voor ik de kinders weer moet halen
Saartje
pi_55094905
Hoe gaat het nu Sombie? En Bar? Hebben jullie geslapen vannacht?

Gewoon om het kwartier bellen Lishe, blijven we tenminste op de hoogte.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55094994
Bar, veel sterkte gewenst!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:31:22 #255
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55096079
Och Bar, heel veel sterkte!
En Sombie ook natuurlijk.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:33:21 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55096120
Ik ben net weer goedgekeurd. Bloeddruk prima, hartje prima (140 pm ongeveer). Kindje was weer gedraaid van rechts naar links en volgens deze vk was hij 'een beetje ingedaald' terwijl ik dacht dat die van vorige week zei dat hij al ingedaald was.
Nou ja goed, iig koppie naar beneden, dat vind ik het belangrijkst.
Gewicht rijst te pan uit inmiddels. Maar ja, ik heb dan ook geen enkels en knokkels meer.

Volgende week vrijdag weer.
pi_55096212
Fijn dat alles goed was bij de verloskundige BE, ik zou eigenlijk mjin gewicht nu niet eens weten. Zal niet veel meer zijn aangekomen in de afgelopen 2 weken. Vocht vast houden doe ik ook vrij weinig deze zwangerschap.

Maneki, lekker slapen is er gewoon niet meer bij de laatste weken. Ik durf niet 's middags een uurtje mijn ogen dicht te doen als mijn man werken is en die kleine meid hier rond loopt. Ze kan heel lief spelen maar ze zit soms ook zo vol met kattenkwaad.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:48:29 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55096406
Hier was het +2 sinds vorige week!
Dat moet haast wel vocht zijn want dat krijg je er volgens mij nooit aangevreten zomaar. Iig niet als ik even terugkijk naar hoe en wat ik heb gegeten...
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:48:39 #259
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_55096412
Sombie en Bar, wat een nare berichten, veel sterkte gewenst
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_55096455
+2 in een week Dat zal echt wel vocht zijn ja
Ik ben tot nu toe 2,5 kilo aangekomen
Saartje
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:55:45 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55096581
Netjes hoor!
Ik had hele plannen in mijn hoofd en in het begin ging het ook heel erg goed, maar zoals E.T. op een gegeven moment zei 'je kan pas zeggen of je dat gaat halen als je op het einde bent'.
Nou... ehm... nee dus.
Maar goed, ik heb veel vruchtwater en nu dus vocht en gelukkig (voor mij en de baby) niet een enorm groot kindje dus eigenlijk boeit het me niet zo veel. Zolang mijn bloeddruk en alles verder nog gewoon keurig verloopt heb ik weinig te klagen en ik was toch al van plan om na de geboorte (en na de wen/herstel-periode) lekker veel te gaan wandelen om weer een beetje in-shape te raken. Of althans... in de shape die ik had voor de zwangerschap.
pi_55096647
Dat vocht ben je na een week in je kraambed zweten wel zo goed als kwijt gelukkig De rest van de kilo`s moet slijten, dat is niet anders. Betekend lekker veel wandelen met je jochie in het voorjaar, he wat rot
Saartje
pi_55096776
Dat vocht ben je echt zo kwijt. De eerste weken zweet je je een slag in de rondte door al die hormonen die een loopje met je nemen.

Mijn peuter is nog steeds in de ban van Sinterklaas, raakt nog altijd niet uitgesproken over die vent. Vermoeiend.
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:21:14 #264
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55097154
Even een lichtelijk gefrustreerde post hier.

Moet je als zwangerevrouw er als een slons bijlopen ofzo?! Grrrrr ik ben een beetje online aan het rondhoppen, maar er is echt amper wat leuks te vinden. ik ben het type dat uhm... Espirt en Mexx achtige kleding draagt maar dat is gewoon amper te vinden. Je kunt wel tig soorten joggingsbroeken vinden. Ik denk dat ik maar eens een grotere stad in moet want in Woerden is maar 1 winkel te vinden met positiekleding Want ik begin nu toch echt wel veel moeite te krijgen met mijn normale broeken en heb pas 1 broek, een spijkerbroek zelfs. Ik draag echt nooit spijkerbroeken.
Iemand nog tips of leuke winkels in de buurt van Utrecht of Leiden?
pi_55097228
Helaas niet in Utrecht of Leiden maar www.vidavita.nl heeft mooie kleding (vind ik dan).
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55097267
Noppies heeft wel leuke dingen en Esprit heeft sinds dit najaar ook een maternity collectie. Die kun je online bekijken en bestellen via http://www.esprit.nl
Als je hem liever in de winkel bekijkt, het prenatal warenhuis in utrecht (daar bij de IKEA in de buurt) heeft de collectie ook in de winkel hangen
It's all up to you
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:28:42 #267
54772 Silmarwen
pi_55097327
Ja was net aan het rondneuzen op Esprit, die hebben inderdaad wel wat aardige dingetjes.
Vidavita geeft een winkel aan in Leiden die hun spullen verkopen. Die hebben wel heule mooie dingen zeg.

Mijn frustratie is al minder aan het worden.
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:34:48 #268
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55097496
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef sjak het volgende:

[..]

Nou, ik geloof dat de huidige (of is het alweer de vorige??) lichting iets met pannenkoeken heeft...

Maneki, het wreekt zich idd meteen als je je rust niet neemt. Saaaaai he....
En heb jij 's nachts ook al alle herhalingen van allerlei programma's in bed bekeken? Ik liet op een gegeven moment gewoon de video draaien 's avonds, zodat ik dat 's nachts kon bekijken.
Sterkte maar weer hoor.

Bright, wat een leuke manier van vertellen, met die Sintletters!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55097717
Sil, in Utrecht hebben ze zat winkels met positiekleding

De stand hier is nog steeds -3 kilo
pi_55097741
Sex om een bevalling op gang te helpen werkt ook alleen maar als de baby er aan toe is om te komen.

Annanas, tonic, pannekoeken allemaal fabeltjes.
pi_55097899
Bah, mijn hartslag is hier weer eens echt torenhoog. Ik vind het eigenlijk gewoon eng dat ik een hartslag heb van 130 als ik gewoon rustig op bed lig niets te doen.

Maarja, dat schijnt normaal te zijn
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:54:21 #272
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_55097966
DeLiedje is er nog gewoon ja... verdorie! (Lishe heeft inmiddels ook durven bellen )
Al een beetje minder snotterig en ziekjes, dus das wel fijn!

Vanmiddag moeten we de koopakte van ons nieuwe huis tekenen bij de notaris, is dus eigenlijk ook wel fijn als we dat gewoon halen (ik riep al weken dat we die afspraak vást moesten cancellen dan)...
Dan is dat met het huis ook eens allemaal rond, en gaan we daarna nog maar eens lekker samen uit eten!
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:55:30 #273
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55097995
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef Silmarwen het volgende:
Even een lichtelijk gefrustreerde post hier.

Moet je als zwangerevrouw er als een slons bijlopen ofzo?! Grrrrr ik ben een beetje online aan het rondhoppen, maar er is echt amper wat leuks te vinden. ik ben het type dat uhm... Espirt en Mexx achtige kleding draagt maar dat is gewoon amper te vinden. Je kunt wel tig soorten joggingsbroeken vinden. Ik denk dat ik maar eens een grotere stad in moet want in Woerden is maar 1 winkel te vinden met positiekleding Want ik begin nu toch echt wel veel moeite te krijgen met mijn normale broeken en heb pas 1 broek, een spijkerbroek zelfs. Ik draag echt nooit spijkerbroeken.
Iemand nog tips of leuke winkels in de buurt van Utrecht of Leiden?
In Hilversum zit een leuk klein winkeltje. Ook met heel aardige verkoopsters (ik kwam daar nog net niet huilend binnen omdat ik geen broeken meer dichtkreeg . ) http://www.lemoise.nl/ Ze hebben heel veel leuke spullen en ook een gedeelte met kinderkleding!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:57:46 #274
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_55098043
Ik vind eigenlijk ook dat er tegenwoordig veel wél leuke zwangerschapskleding te vinden is...
Dúúr, dat wel, en ik pas er niet in , maar het is er wel...
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:09:04 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55098323
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:34 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, ik geloof dat de huidige (of is het alweer de vorige??) lichting iets met pannenkoeken heeft...
Nou ehm... dan ga ik gewoon voor het ouderwetse potje euhm... scrabble!
Pannekoeken zijn heerlijk hoor, maar ik geloof niet in een relatie met bevallen.
[/quote]

DeLiedje, hier hetzelfe probleem. Althans, soms kom ik er nog wel in, maar dan zijn de prints van dit moment echt alleen geschikt tot maatje 42, 44 hooguit, in 48 ben ik dan echt zo'n slagschip dat voorbij komt.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:16:19 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55098521
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Netjes hoor!
Ik had hele plannen in mijn hoofd en in het begin ging het ook heel erg goed, maar zoals E.T. op een gegeven moment zei 'je kan pas zeggen of je dat gaat halen als je op het einde bent'.
Nou... ehm... nee dus.
Maar goed, ik heb veel vruchtwater en nu dus vocht en gelukkig (voor mij en de baby) niet een enorm groot kindje dus eigenlijk boeit het me niet zo veel. Zolang mijn bloeddruk en alles verder nog gewoon keurig verloopt heb ik weinig te klagen en ik was toch al van plan om na de geboorte (en na de wen/herstel-periode) lekker veel te gaan wandelen om weer een beetje in-shape te raken. Of althans... in de shape die ik had voor de zwangerschap.
Helaas..wandelen, ook veel, doet weinig om in shape te geraken..weet ik uit ervaring
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55098622
De Liedje ik ben het echt zo met je eens. Als er zwangerschapskleding op staat, dan betaal je opeen het dubbele.

Ik heb nu een vest gekocht bij de C&A voor 25 euro. Dat zelfde vest bij de prenatal kost gewoon 49 euro.

Verder heb ik gewoon veel kleding bij de H&M gekocht en een beetje bij de prenatal (uit de opruiming hoek). Maar ik moet zeggen dat ik mn eigen garderobbe wel mis, en dat ik echt een beetje ben uitgekeken op mn kleding.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:30:13 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55098816
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Helaas..wandelen, ook veel, doet weinig om in shape te geraken..weet ik uit ervaring
Nou... ik denk dat daar ook nog wel mee speelt hoeveel shape...
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:32:48 #279
14746 k_i_m
pi_55098873
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:21 schreef Ticootje het volgende:
De Liedje ik ben het echt zo met je eens. Als er zwangerschapskleding op staat, dan betaal je opeen het dubbele.

Ik heb nu een vest gekocht bij de C&A voor 25 euro. Dat zelfde vest bij de prenatal kost gewoon 49 euro.

Verder heb ik gewoon veel kleding bij de H&M gekocht en een beetje bij de prenatal (uit de opruiming hoek). Maar ik moet zeggen dat ik mn eigen garderobbe wel mis, en dat ik echt een beetje ben uitgekeken op mn kleding.
Ik vind de (strakke v-hals) truitjes van de H&M echt zwaar okee! Alle gewone truien gaan ineens enorm opkruipen aan de voorkant en van alles om het kwartier naar beneden trekken word ik ook echt enorm . . .
In my life
Why do I smile
pi_55099028
Ik ga binnenkort maar eens voor een (spijker)broek kijken en goed ondergoed. Merk nu toch dat m'n buik wel meer groeit.
Maar ik heb ook een moeilijk maat, ben lang met een beetje meer.
Val net tussen de normale en grote maten in.
Ik hoop dat alleen m'n buik groeit en niet de rest mee, want anders blijf ik zometeen broeken kopen Qua bovenkleding heb ik zelf wel al redelijk wat dingen in de kast hangen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:39:12 #281
54772 Silmarwen
pi_55099041
Oe! H&M had ik helemaal nog niet bij stilgestaan! Mooi ik ga 21ste naar een ballet en wil toch echt niet met mijn spijkerbroek aankomen daar Daar hebben ze vast wel leuke jurkjes of rokken voor zwangere vrouwen. Nou kan ik dus niet wachten tot volgend weekend. H&M is ook wel lekker goedkoop gok ik zo, want tja die positiekleding draag je natuurlijk maar een paar maanden.

Llewella ik gok dat ik hetzelfde probleem als jij hebt. 1.82 en heb maat 44. Esprit etc kan ik meestal wel leuke dingen kopen die niet hoogwater zijn etcetera. Valt mij sowieso tegenwoordig op dat alle broeken wel wat langer lijken.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:40:40 #282
74310 nanalune
pi_55099065
mmm, ik begin ook echt uitgekeken te raken. Ik heb niet zo héél veel geld te besteden op het moment voor dure kleding maar ben toch erg creatief geweest afgelopen jaar.
De braderie had een rek Noppies en Mamalicious onder de 10 euro, een winterjas van Noppies ( gekocht terwijl het 25 graden was ) voor 10 euro en hélémaal geweldig, bij een babyzaak hier ook een stoere broek voor een tientje, marktplaats had ook iets leuks voor me dus kortom hélémaal merk mijn zwangerschap door, en ik denk voor nog geen 100 euro!
Daarnaast als je hoort hoeveel marge erop die kleding zit word ik erg principieel.
We zijn wel een doelgroep , en we worden behoorlijk voor de gek gehouden vind ik
pi_55099083
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef Silmarwen het volgende:
...want tja die positiekleding draag je natuurlijk maar een paar maanden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55099093
Ik ben pas 11 weken en de meeste broeken zitten nu al niet meer lekker en mijn truitjes zitten ook gewoon te strak en lijken te kort omdat mijn cupmaat omhoog lijkt te schieten

als het in dit tempo doorgaat zullen we de deuren moeten uitbreken tegen t einde van m'n zwangerschap

ow en ben ik de enige de tegenwoordig emo word van kerstliedjes
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:42:53 #285
54772 Silmarwen
pi_55099106
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:41 schreef snoopy het volgende:

[..]

Nou dat hoop ik dan. Zeg haal mij niet eens uit de droom dat ik een paar maanden na de bevalling weer mijn gewone broeken aankan!

Bla ik ben ook pas 13 en een halve week hoor. Ik zei ook al tegen Knut dat ik waarschijnlijk eindig als een walvis als ik zo doorgroei.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:54:35 #286
14746 k_i_m
pi_55099370
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:39 schreef Silmarwen het volgende:
Oe! H&M had ik helemaal nog niet bij stilgestaan! Mooi ik ga 21ste naar een ballet en wil toch echt niet met mijn spijkerbroek aankomen daar Daar hebben ze vast wel leuke jurkjes of rokken voor zwangere vrouwen.
Wat ik dan wel weer stom vind van de H&M is dat de positiekleding te vinden is bij de extra grote maten . En als klap op de vuurpijl zijn bijna alle dingen -jawel- gestreept in de breedte .

Alsof je al niet dik genoeg word! . .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:56:51 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55099429
En bij H&M mag je blijkbaar alleen een dikke pens en/of kont hebben, want van dikke armen hebben ze daar nog nooit gehoord.
Ik pas het dus gewoon vaak niet vanwege de mouwen.
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wat ik dan wel weer stom vind van de H&M is dat de positiekleding te vinden is bij de extra grote maten . En als klap op de vuurpijl zijn bijna alle dingen -jawel- gestreept in de breedte .

Alsof je al niet dik genoeg word! . .
Dit vind ik trouwens sowieso altijd een beetje raar klinken... Je wordt niet dik... je krijgt een kind.
En dan denk ik er altijd stilletjes 'stel je niet zo aan' achteraan.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:58:33 #288
14746 k_i_m
pi_55099482
Ja, dat is mijn ook wel eens opgevallen, en ik heb echt niet extreem dikke armen. Met de gewone kleding is het ook vaak aan de krappe kant met blousjes. Maarja, daar kan je de knoop weer van open laten staan.
In my life
Why do I smile
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:00:58 #289
14746 k_i_m
pi_55099544
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
En bij H&M mag je blijkbaar alleen een dikke pens en/of kont hebben, want van dikke armen hebben ze daar nog nooit gehoord.
Ik pas het dus gewoon vaak niet vanwege de mouwen.
[..]

Dit vind ik trouwens sowieso altijd een beetje raar klinken... Je wordt niet dik... je krijgt een kind.
En dan denk ik er altijd stilletjes 'stel je niet zo aan' achteraan.
Nouja, als je altijd gewend bent aan een bepaalde maat, en dat past opeens niet, echt bijna van de één op de andere dag, dan kan je daar goed sjagerijnig van zijn. Ik tenminste wel, mijn hele garderobe paste niet meer . Alles zat te strak en deed zeer en daar heb ik onder invloed van hormonen een keer goed hard om zitten janken, dat mag je best weten .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:01:57 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55099560
Ok, dan is dat dus niet alleen zo bij de XXL.

Hmpf... ging ik net even zo'n 'doorn in mijn oog' wegwerken. (De internet splitter zit bij ons op een nogal onelegante en zeer in het oog springende plek in de woonkamer.)
Ik helemaal netjes een dingetje getimmerd (nee, decoupeerzagen brengt de weeen ook al niet op gang ) past het net niet goed. Mijn balkjes zijn te dun...
Grrrr... wachten tot stinkie thuis is maar en kijken of hij iets dikkers kan vinden ergens op zolder. En dan mag hij het afmaken, want op de grond liggen is toch echt niet echt prettig meer.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:03:33 #291
54772 Silmarwen
pi_55099599
Nou streepjes op mijn buik vind ik niet erg als ik zwanger ben, maar ik heb al onmeunige borsten, en nu al helemaal en ook geen dunne armpjes. Ik ben dus ook niet zo gecharmeerd van streepjes. Verder heb ik meestal geen problemen met kleding kopen bij H&M of wat dan ook. Ik ben niet slank met maat 44 natuurlijk maar blijkbaar zit alles wel in verhouding, behalve blousjes maar dat komt gewoon door mijn borsten.

Ik hoop echt heel erg dat ze wel weer wat krimpen na de zwangerschap want ik zit nu denk ik op een E en ik merk dat echt wel aan mijn schouders.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:03:58 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55099611
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:00 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nouja, als je altijd gewend bent aan een bepaalde maat, en dat past opeens niet, echt bijna van de één op de andere dag, dan kan je daar goed sjagerijnig van zijn. Ik tenminste wel, mijn hele garderobe paste niet meer . Alles zat te strak en deed zeer en daar heb ik onder invloed van hormonen een keer goed hard om zitten janken, dat mag je best weten .
Ja, maar toch... je weet toch waar het van komt? Toch niet omdat je dagelijks 10 tompouzen achterover zit te werken? Dan koop je toch 'gewoon' 'even' een positiebroek in die maat en hobbel je gewoon verder?

Althans, zo denk ik dan. Maar goed, blijkbaar werkt dat niet bij iedereen zo. Sorry! Vandaar ook de 'sub' trouwens hoor.

Sil, die borsten heb ik juist weer helemaal niet en dan is de verhouding helemaal zoek. Mega-strakke mouwen en flink veel stof over op borsthoogte. Hoezo hobbezak.
Wel jammer, want op zich hebben ze idd best hele leuke dingen bij H&M
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:04:18 #293
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55099619
Ik kon na een week of twee mijn gewone spijkerbroek al weer aan. Maar ja ik was al dik
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:05:57 #294
54772 Silmarwen
pi_55099664
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, dan is dat dus niet alleen zo bij de XXL.

Hmpf... ging ik net even zo'n 'doorn in mijn oog' wegwerken. (De internet splitter zit bij ons op een nogal onelegante en zeer in het oog springende plek in de woonkamer.)
Ik helemaal netjes een dingetje getimmerd (nee, decoupeerzagen brengt de weeen ook al niet op gang ) past het net niet goed. Mijn balkjes zijn te dun...
Grrrr... wachten tot stinkie thuis is maar en kijken of hij iets dikkers kan vinden ergens op zolder. En dan mag hij het afmaken, want op de grond liggen is toch echt niet echt prettig meer.
! Ok ik had net een heel raar beeld voor mij. BE al klussend achter zo'n staande boormachine, weet je wel waar je vloertegels of iets mee uit haalt die zo trilt. Zou dat weeen op gang brengen. Misschien een beetje touwtje springen ofzo.

Volgens mij kun je doen wat je wil, maar moet je uiteindelijk gewoon maar wachten tot je beepje wil. Alhoewel in sommige voedingsmiddelen wel stoffen zitten die weeen verergeren/stimuleren. Dus toch maar aan de pannenkoeken dan?
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:07:10 #295
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55099698
mijn zwangerschaps garderobe bestaad uit 1 zwarte positiejurk, 1 witte positiejurk, 1 positie spijkerbroek en geloof 5 of 6 buikbanden. verder draag ik (aangezien ik hard toe was aan een nieuwe garderobbe) vooral veel sportbroeken, (geen jogging, maar wel lekker stretch) gecombineerd met een buikband en een gewoon topje, daarover gewoon een blouse of trui. rekt en lubbert allemaal wel wat uit, maar ik wil na de zwangerschap toch een hele nieuwe collectie aanschaffen dus maakt het me eigenlijk geen bal uit.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:07:47 #296
54772 Silmarwen
pi_55099713
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:03 schreef Brighteyes het volgende:

Sil, die borsten heb ik juist weer helemaal niet en dan is de verhouding helemaal zoek. Mega-strakke mouwen en flink veel stof over op borsthoogte. Hoezo hobbezak.
Wel jammer, want op zich hebben ze idd best hele leuke dingen bij H&M
Nou ik hoop serieus dat ze kleiner worden, want ik wil hierna waarschijnlijk nog wel een kindje, maar goed dat is toekomst muziek. Maar als ik bijvoorbeeld zou denken "Nou dit is wel genoeg aan kindjes." Wat klinkt dat raar en oneerbiedig zeg en ik zou deze cupmaat houden ga ik serieus nadenken over een borstverkleining.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:09:14 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55099755
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

! Ok ik had net een heel raar beeld voor mij. BE al klussend achter zo'n staande boormachine, weet je wel waar je vloertegels of iets mee uit haalt die zo trilt. Zou dat weeen op gang brengen. Misschien een beetje touwtje springen ofzo.

Volgens mij kun je doen wat je wil, maar moet je uiteindelijk gewoon maar wachten tot je beepje wil. Alhoewel in sommige voedingsmiddelen wel stoffen zitten die weeen verergeren/stimuleren. Dus toch maar aan de pannenkoeken dan?

Mss mag ik bij de lui die hier aan het nieuwbouwen zijn even een tijdje liften op de hei-paal-dinges-machine.

Nee hoor, ik maakte ook maar een grapje. Ik blijf erbij dat hij pas ergens tussen kerst en O&N gaat komen. Maar als iemand dan even de klok vooruit zou kunnen zetten?
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:10:58 #298
14746 k_i_m
pi_55099803
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar toch... je weet toch waar het van komt? Toch niet omdat je dagelijks 10 tompouzen achterover zit te werken? Dan koop je toch 'gewoon' 'even' een positiebroek in die maat en hobbel je gewoon verder?

Althans, zo denk ik dan. Maar goed, blijkbaar werkt dat niet bij iedereen zo. Sorry! Vandaar ook de 'sub' trouwens hoor.
Ik zag mezelf gewoon 9 maanden lang alleen maar in joggingbroeken of broeken die in zijn geheel 5 maten te groot zijn rondlopen. En alleen maar met een blote buik rondlopen omdat mijn shirtjes niet groot genoeg meer waren doordat die tieten ineens alle ruimte opeisten . Wat zeg ik? Ik zag mezelf naakt over straat gaan omdat er niks meer zou passen, zelfs geen sokken! Nou, en als je dan ook nog een keer moet kotsen voor de 5e keer die dag, dan staat het janken je nader dan het lachen, en dan weet je op dat moment zeker dat het nooit meer goedkomt.

Maar na een spoedbezoek aan de winkel -en 2 wel goed passende broeken en 4 shirtjes die wél lang genoeg waren- later was ik het allemaal al weer vergeten .
In my life
Why do I smile
pi_55099859
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wat zeg ik? Ik zag mezelf naakt over straat gaan omdat er niks meer zou passen, zelfs geen sokken!
Hmm nou die sokken die passen meestal nog wel maar het aantrekken van die dingen...
It's all up to you
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:16:40 #300
54772 Silmarwen
pi_55099917
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:13 schreef TearSong het volgende:

[..]

Hmm nou die sokken die passen meestal nog wel maar het aantrekken van die dingen...
Wahaha nou serieus al mijn sokken zitten mij een partij rot! Ik denk dat ik misschien wat vocht vasthoud bij mijn enkels want ze zitten ineens heel erg strak

En ik heb al zo'n hekel aan sokken. Als het ana mij lag zou ik altijd op blotenvoeten of slippers lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')