Heel vreemd ja... en dan vooral omdat je het ook niet aan voelt komen en het elk moment kan beginnen. Ik weet nog dat ik oudejaarsavond 2004 wachtend in de rij voor de oliebollenkraam een bekende tegenkwam en zei dat het nog zeker wel een week zou duren... 5 uur later was ik moeder!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het er vanmiddag over met een meisje van de pufclub (ze is 2 dagen na mij uitgerekend) dat het ook zoiets raars ongrijpbaars is... het kan vannacht, het kan ook over 4 weken.
Ik heb mezelf nooit echt als controlfreak gezien, maar dit vind ik toch wel heel gek hoor, dat afwachten.
Ja dat is het ook, erg vreemd gevoelquote:Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb mezelf nooit echt als controlfreak gezien, maar dit vind ik toch wel heel gek hoor, dat afwachten.
Nou, de prostaglandingestheorie van Sugar is hier toch al een aantal keren bewezen dacht ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:56 schreef Moonah het volgende:
En BE, als je érgens geen invloed op kunt uitoefenen, dan is het wel je bevalling denk ik.
Het ging de laatste dagen goed, waardoor ik weer wat meer ging doen. Te veel dus, want lag gisteren weer plat met minimaal 10 harde buiken per uurquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:56 schreef Moonah het volgende:
Oh ja bah, dat niet kunnen slapen.
Hoe is het met het rusten Maneki? Hou je het goed vol? En merk je verschil?
Bar....Wat ontzettend jammer zeg.
En BE, als je érgens geen invloed op kunt uitoefenen, dan is het wel je bevalling denk ik.
Oe... Dat wil ik ook!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil slapenEen hele nacht, zonder storm, gedraai, honger, het zuur, rare dromen, gesnurk van een vent of een kind wat bij ons in bed kruipt
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil slapenEen hele nacht, zonder Storm, gedraai, honger, het zuur, rare dromen, gesnurk van een vent of een kind wat bij ons in bed kruipt
Check!quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef sjak het volgende:
[..]
Nou, de prostaglandingestheorie van Sugar is hier toch al een aantal keren bewezen dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |