abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 21:41:35 #226
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55087706
Sombie en Bar, oneerlijk.. ik wens jullie beide veel sterkte!

Hier besef ik net dat ik de afspraak met de vlos vergeten ben vanmiddag ongelooflijk idioot... en dat in week 39... naja.. morgen maar even bellen.

Vandaag weer een stuk gelopen in het bos maar het mag nog niet baten. Geen voorwerk.
Ik kijk uit naar verse beebjes! Faja, ga jij eens dan!
pi_55087802
Je moest eens weten hoe graag ik zou willen bevallen, volgens mijn moeder kan ik het er wel uit kijken. Maar hoe meer ik wil hoe langer dit guppie lijkt te willen blijven zitten.
  donderdag 6 december 2007 @ 21:51:30 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55087978
Ik had het er vanmiddag over met een meisje van de pufclub (ze is 2 dagen na mij uitgerekend) dat het ook zoiets raars ongrijpbaars is... het kan vannacht, het kan ook over 4 weken.
Ik heb mezelf nooit echt als controlfreak gezien, maar dit vind ik toch wel heel gek hoor, dat afwachten.
  donderdag 6 december 2007 @ 21:51:39 #229
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55087980
Ik wil bar en sombie een hele dikke knuffel geven en veel sterkte toewensen...

liefs lunastar
pi_55088885
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het er vanmiddag over met een meisje van de pufclub (ze is 2 dagen na mij uitgerekend) dat het ook zoiets raars ongrijpbaars is... het kan vannacht, het kan ook over 4 weken.
Ik heb mezelf nooit echt als controlfreak gezien, maar dit vind ik toch wel heel gek hoor, dat afwachten.
Heel vreemd ja... en dan vooral omdat je het ook niet aan voelt komen en het elk moment kan beginnen. Ik weet nog dat ik oudejaarsavond 2004 wachtend in de rij voor de oliebollenkraam een bekende tegenkwam en zei dat het nog zeker wel een week zou duren... 5 uur later was ik moeder!
  donderdag 6 december 2007 @ 23:10:56 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55090315
Sombie wat rot zeg..

Bar, lieve stoere vrouw, een hele dikke knuffel, al helpt het niet zo veel..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55091282
Mijn zus denkt dat t bij haar niet lang meer kan duren, want het is heel onrustig in haar buik. Zou wat voor haar zijn, bevallen op de verjaardag van Amalia (mijn zus is koningshuisfreak hehe, bij de geboorte van Ariane is ze veel op tv geweest hihi, ik was overal uitgeknipt )

Nadeel is dat t een dag na die vriendin van haar is Die is vandaag dus bevallen. Uiteindelijk maar goed ook... kindje was soort van misvormd. Dus wat dat betreft kunnen ze er wel vrede mee hebben )
pi_55091508
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja dat is het ook, erg vreemd gevoel Ik kon wel lachen om mensen die dan vroegen 'wanneer ben je uitgerekend?' en dan die blik op hun gezicht als ik zei '2 weken terug ongeveer!'
En met elke dag die verstrijkt is de kans dat het toch snel echt gaat gebeuren groter Al moet ik wel zeggen dat ik na een tijd echt begon te twijfelen of m'n baarmoeder niet gewoon 'out of order' was...ik begon echt te twijfelen of dat ding ook uit zichzelf wat kon gaan doen of niet
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55093416
Het is ook raar BE, zelf dacht ik wederom namelijk eerder te bevallen (bij Morgaine ook later bevallen dan de uitgerekende datum maar dacht zelf eerder) dan de uitgerekende datum maar die is morgen al en zoals het er nu uit ziet zal ik die dag ook wel halen zonder baby of weeen. Mijn vader is er heilig van overtuigd dat ik de 10e pas ga bevallen (de verjaardag van mijn overgrootvader). Maar ik ben al zo een ongeduld, ik heb normaal gesproken geen rust in mijn reet, van dit wachten wordt ik gewoon lichtelijk gestoord. Bed en box alles staat klaar, kleertjes liggen schoon in de kast te wachten tot ik ze aan kan trekken bij hem. Moeders wil in zijn ogen kijken, aan hem ruiken, zijn haartjes voelen, dat kleine handje om mijn vinger voelen sluiten, hem tegen mijn borst aan houden en zwaar verliefd worden op dat kleine ventje van ons.
pi_55093489
Ik wil slapen Een hele nacht, zonder storm, gedraai, honger, het zuur, rare dromen, gesnurk van een vent of een kind wat bij ons in bed kruipt
Saartje
  vrijdag 7 december 2007 @ 07:56:30 #236
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55093611
Oh ja bah, dat niet kunnen slapen.
Hoe is het met het rusten Maneki? Hou je het goed vol? En merk je verschil?

Bar.... Wat ontzettend jammer zeg.

En BE, als je érgens geen invloed op kunt uitoefenen, dan is het wel je bevalling denk ik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:18:57 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55093783
Oh Bar Wat verdrietig.
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:25:23 #238
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55093845
Bar en Sombie
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:29:27 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_55093884
ach wat vreselijk verdrietig bar en sombie! sterkte allebei!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:39:33 #240
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55094003
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:56 schreef Moonah het volgende:
En BE, als je érgens geen invloed op kunt uitoefenen, dan is het wel je bevalling denk ik.
Nou, de prostaglandingestheorie van Sugar is hier toch al een aantal keren bewezen dacht ik
Lekker douchen!
pi_55094135
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:56 schreef Moonah het volgende:
Oh ja bah, dat niet kunnen slapen.
Hoe is het met het rusten Maneki? Hou je het goed vol? En merk je verschil?

Bar.... Wat ontzettend jammer zeg.

Het ging de laatste dagen goed, waardoor ik weer wat meer ging doen. Te veel dus, want lag gisteren weer plat met minimaal 10 harde buiken per uur
Terug naar m`n bejaardenschema dus maar weer..
Gisteren hebben we wel de erkenning van Saar geregeld, ook wel een prettig gevoel dat dat nu gewoon rond is
Saartje
pi_55094398
Maneki.Neko, wat onzettend flut dat je niet lekker meer slaapt! De laatste week van mijn zwangerschap heb ik vooral uren beneden doorgebracht hangend in een stoel voor het raam, een gezellig onderonsje met ik en de baby ..... Heb ook helemaal geen tips voor je, want volgens mij zijn die er ook niet iig succes!

BE! Succes met afwachten Oja, vraag Sugar ff om info! Heeft tips genoeg
pi_55094440
LLM, succes!
Fake it till you make it...
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:13:19 #244
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55094511
Vannacht gedroomd dat mijn man vreemdging met 2 vrouwen ik keek hem nog boos aan toen ik wakker werd... gelukkig maar een droom en volgens mij hoort het bij de zwangerschap, ik ben zo bang te verliezen wat ik nu heb! Zo bang dat Daniël iets gebeurd of iets in mijn buik niet goed gaat.
Zelfs met het autorijden zet ik mijn principes aan de kant en schaar ik mij soms bij de 65 plussers op de rechterrijbaan

Gisteravond nog de hele keuken schoongemaakt dus ik hoopte dat het een teken was.. nee .. ik denk dat het gewoon een vuile keuken was
pi_55094519
Ik heb toch echt gedroomd dat er een datumdrieling was in de laatste uurtjes van 6 december.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:14:59 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55094542
Thanks voor de reacties.
Maar er zijn anderen die voor gaan hoor, ik mag nog helemaal niet klagen. Vandaag week 38 'pas'.
Maar ik heb ook wel een beetje wat Faja ook heeft, ik zit hier maar te zitten, doe mij dan maar die lieve leuke baby waar ik me mee bezig kan houden, want om nou 2 keer per dag te gaan stofzuigen gaat me echt te ver!

Ach, zometeen naar de vk, dan rustig aan hier in huis wat rommelen, vanavond stinkies verjaardag en dan zijn we weer een dagje verder. Morgen en overmorgen wat dingen in huis tweakern. De tijd komt wel door hoor.

Daar gaan we weer op de radio 'I don't want a lot for Christmas' en je kan me gelijk opvegen hoor... Ik denk dat babylief gewoon lekker blijft zitten idd tot kerst. Ach... en die tijd heeft hij ook eigenlijk gewoon natuurlijk.

Hoe zou het met Droeke en DeLiedje zijn?

Oh en Maneki... niet slapen lijkt me zo ontzettend rot... dan duurt zo'n nacht zo vreselijk lang...
pi_55094712
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil slapen Een hele nacht, zonder storm, gedraai, honger, het zuur, rare dromen, gesnurk van een vent of een kind wat bij ons in bed kruipt
Oe... Dat wil ik ook!!
Erg fijn ook... Omhoog komen en uit bed stappen kost zoveel moeite.... Da's niet fijn als je de wc probeert te halen omdat je maag denkt dat alles eruit moet
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55094733
We hebben beide ouders verteld dat we zwanger zijn
Tijdens het sinterklaasfeest kregen ze 8 letters en daar moesten ze 2 woorden van maken. Met een beetje hulp met tips kwamen ze uiteindelijk op:
B A B Y K E E S
nou ja, eigenlijk kwamen ze hierop:
B A B Y SK E E S
maar dat kwam omdat er per ongeluk een extra S i.p.v. een K was gekocht

Toen ze het zo op de vloer zagen liggen drong het nog niet door. Ik moest echt vragen: 'Weten julie nu echt wat daar staat?' En pas toen kwamen de reacties.
Ze vinden het zo bijzonder! Nu zeker, na zo'n moeilijke periode (die natuurlijk nog niet over is!!)
En het is ook weer iets om je gedachten aan te schenken, in plaats van direct aan m'n overleden schoonzus te denken.

En gisteravond een tante/oom op visite gehad. Ik vroeg of ze 'dit soort foto's' kent, terwijl ik de echo in mijn handen had. Was ook heel fijn. En wat leuk om het zo te kunnen vertellen!! Elke keer weer feest (met een klein wrang smaakje, maar goed, dat spreekt voor zich)
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:27:07 #249
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55094790
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil slapen Een hele nacht, zonder Storm, gedraai, honger, het zuur, rare dromen, gesnurk van een vent of een kind wat bij ons in bed kruipt
Dit dus.

Maar zwanger lijkt me dat nog erger. Sterkte jij.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:27:13 #250
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55094793
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef sjak het volgende:

[..]

Nou, de prostaglandingestheorie van Sugar is hier toch al een aantal keren bewezen dacht ik
Check!

Maneki, bij mij ging het slapen op het laatst ineeens heel erg goed weer. Dus ik hoop hetzelfde voor jou!

BE, ik heb nog geen nieuws van DeLiedje. En ik durf haar maar amper te bellen nog. Heb ik steeds een mantra in mijn hoofd "Neem nou niet op, Neem nou niet op!". En dan krijg ik telkens een heel vrolijk "Met DeLiedje!" Ik hoop zo dat Punk vandaag of morgen tevoorschijn piept.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')