pppppfrt, ik heb altijd een string aan. Of een boxer stringquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo....de benedenverdieping is gezogen en gedweild. Nu ff wachten tot het droog is.
Ben helaaaas vergeten een glas drinken mee naar boven te nemen![]()
En Nonneke! Zie vorige deeltje! De ruikdoos is gearriveerd!![]()
![]()
![]()
Greys, fysio's zijn niet eng. En je mag altijd je BH aanhouden. Als ie bij je onderrug moet wezen, moet je broek wel uit, dus denk ff aan de Hema-tent of string, Beide not done
Ah had op school maar mee kunnen lezen tot je berichtje dat ome Postbode niks gebracht hadquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En Nonneke! Zie vorige deeltje! De ruikdoos is gearriveerd!![]()
![]()
![]()
Hehehe Meneer de dokter zal wel gedacht hebben....quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest laatst voor een echo van m'n benen en dacht daarbij een degelijke boxer aan te hebben.
Met dat ik de broek uit trok en met de bipsebaps naar meneer Dokter toedraaide, besefte ik dat er met grote roze letters "Love It!" op de achterkant stond.![]()
Jaaaah! Ik heb momenteel alles in 1 op, dus ik riek een beetjequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ah had op school maar mee kunnen lezen tot je berichtje dat ome Postbode niks gebracht had
Ben blij dat alles veilig is aangekomenwaren het allemaal de goeie ?
Dokter zei er niets van, de jongen die de echo moest maken moest lachen toen ik zei dat ie m'n kont maar niet al te letterlijk moest nemenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hehehe Meneer de dokter zal wel gedacht hebben....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dokter zei er niets van, de jongen die de echo moest maken moest lachen toen ik zei dat ie m'n kont maar niet al te letterlijk moest nemen
En? Moest je daarna ook ff bukken voor de dokter?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
zo heb ik wel eens een string bij de dokter aangehad waar achteraf op de achterkant " fuck able" stond
Gevalletje: Oh Oepsie!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef Nonneke het volgende:![]()
Ik kan me nogsteeds kapotschamen om de tijgerprinten omaonderbroek die ik aanhad tijdens het ongeluk, knippen ze alle kleding van je lijf, lig je daar in je tijger undieWat zullen ze daar een lol om hebben gehad
Zo eentje tot onder je oksels? Waarbij de BH haast overbodig is?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef Nonneke het volgende:![]()
Ik kan me nogsteeds kapotschamen om de tijgerprinten omaonderbroek die ik aanhad tijdens het ongeluk, knippen ze alle kleding van je lijf, lig je daar in je tijger undieWat zullen ze daar een lol om hebben gehad
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En? Moest je daarna ook ff bukken voor de dokter?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo eentje tot onder je oksels? Waarbij de BH haast overbodig is?
Oh, het is 4 uur iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:56 schreef Qwea het volgende:
ikke eem afwassen
Tip:quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Morretje, je mag mijn foon anders zo lang wel lenen? Ik heb nog een goeie, die ik niet meer gebruik?
Totdat je nieuwe foon er is, bedoel ik? Wil hem best naar je opsturen heur
Ing, goeie tip wat betreft het ondergoed! Ik moet dan nu wel even gaan speuren of ik ondergoed heb dat niet een string is, uberhaupt
Lief van jequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Morretje, je mag mijn foon anders zo lang wel lenen? Ik heb nog een goeie, die ik niet meer gebruik?
Totdat je nieuwe foon er is, bedoel ik? Wil hem best naar je opsturen heur
Ing, goeie tip wat betreft het ondergoed! Ik moet dan nu wel even gaan speuren of ik ondergoed heb dat niet een string is, uberhaupt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |