cutequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef Greys het volgende:
Een eh... hoe noem je zo'n ding...
Weet je wel, zo eentje?
Nee, effe kijken:
Zijn oude kever heeft een versnellingspook (gelukkig wel) en daarop zit zo'n knop die je vast houdt tijdens het schakelen en daar wilde hij al een hele tijd een nieuwe voor. Maar dan wel zo'n ouderwetse die er op hoor, ivoor kleurig, met een schakelschema er op. En die heb ik gehaald vanmiddag. Want dat past in zijn schoen. Snap je het nog?
kijken of greys ook een ruikdoosje heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef Morretje het volgende:
Wat gaat de fysio doen dan Greys dat je zenuwachtig bent?
Schoencadeautjes zijn
Ik ben nog nooit bij een fysio geweest en dat maakt me zenuwachtig!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef Morretje het volgende:
Wat gaat de fysio doen dan Greys dat je zenuwachtig bent?
Schoencadeautjes zijn
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
kijken of greys ook een ruikdoosje heeft..
waarvoor ga je heen? je nek/rug? dan mag je je tietenhouder aanhouden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een fysio geweest en dat maakt me zenuwachtig!![]()
Geen idee wat me te wachten staat, hoe 'bloot' je moet enzo!(Ik ga rustig naar een sauna, maar daar zijn de anderen ook in hun nakie. Ik hou er niet van als ik wel in mijn halve nakie ben en de ander niet
).
Poeh, dat klinkt niet lekker zeg!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef Greys het volgende:
Hahaha ja voor mijn rug ja.
Heb heel wat jaren geleden een ongelukje gehad met mijn paard destijds (met springen ging het paard rechtsaf en ik rechtdoor) en zijn er wat wervels tussenuit gesprongen
Dat hebben ze gefixed (vraag me niet hoe, ik heb het uit mijn geheugen geblocked) maar ik heb het idee dat er nu weer iets niet helemaal goed zit
vergeet dan niet te vertellen over dat gehoorapparaatje, misschien zegt hij gelijk wel dat het een super idee isquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:04 schreef Qwea het volgende:
ik heb de dokter gebelt of ik voor mn oren doorverwezen kan worden naar de KNO arts.
Morgen tussen 08:00 en 12u terug bellen
Nee dat snap ik, maargoed ik denk beter een gehoorapparaat dan dat je helemaal doordraait van het geluid in je oren, toch ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef Qwea het volgende:
ja maar, ik wil eerst zonder dat apparaat kijken of er een oplossing is. Ik wil helemaal geen gehoorapparaat
ik hoop eigenlijk dat hij het met een operatie kan oplossen oid.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maargoed ik denk beter een gehoorapparaat dan dat je helemaal doordraait van het geluid in je oren, toch ?
ik zou juist eerder voor gehoorapp. gaan dan voor medicatie, stom eigenlijk he![]()
Pff, dan heb je vast ook nog geluk gehad.. Kan ik me ook wel voorstellen, dat je dan bang bent voor alles met een witte jas..quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef Greys het volgende:
Morretje, ik heb toen flinke mazzel gehad dat ze niet verder zijn geschoven, omdat anders mijn zenuwen knel waren komen te zitten![]()
Heb een half uurtje na het ongelukje alleen maar een geel vlak gezien ipv normaal zicht en mijn handen tintelden heel irritant. Sleutelbeen was ook gebroken. De wervels hebben ze er in een aantal sessies weer tussen gemept, letterlijk, met een hamer en een rubberen stang o.i.d. Weet alleen nog zeker dat mijn moeder me elke keer moest lijmen met een gebakje op de terugweg bij het Van der Valk motel in Akersloot. We reden elke keer van Schagen naar Amsterdam naar die dokter en terug kreeg ik dan een gebakje
En thanks. Het zal niets voorstellen hoor, ik ben gewoon een schijterd. Bang van alles dat ook maar een beetje in relatie tot dokters staat![]()
Behalve dan bang voor Ing
mijn oma heeft er 1, die zie jequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef Greys het volgende:
Vooral omdat je die app. van tegenwoordig helemaal niet meer ziet!
Mijn moeder heeft er eentje, maar daar zie je helemaal niets van
Misschien heeft je oma nog een echte old-school gehoorappjequote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Misschien heeft je oma nog een echte old-school gehoorappje
Nee joh, maar zoals Greys zegt, die dingen zie je tegenwoordig haast niet meer zitten, zijn nu meer doorzichtig en kleiner ipv zo'n brok donkere klei in je oor
Maar met abbo is de telefoon toch gratis ? Of heb je al een abbo en wil je gewoon een nieuwe telefoon ? Want dan zou ik ook op Ebay en Marktplaats kijken, van de vrachtwagen gevallen meestal maar zijn verder gewoon prima.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:35 schreef Morretje het volgende:
Maar die is wel duurder, en het erop zetten van tomtom is niet zo heel moeilijk.. (ok, voor mij wel, maar meneer Morretje heeft het al eerder gedaan op zijn eigen foon) Daarom twijfel ik ook..
de politie leest mee heur!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
van de vrachtwagen gevallen meestal maar zijn verder gewoon prima.
dan neem je die goedkopere?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:41 schreef Morretje het volgende:
mijn abo loopt in april af. Dus moet dan een nieuwe abo, en eig nu al een nieuwe tel. .mijne begint kuren te vertonen. Heb eerder al gehad dat ik tel eerder kreeg dan abo in ging..
Abo met een dure tel is natuurlijk ook duurder dan een abo met een goedkoper tel. Je betaalt met je abo je telefoon af eig..
Ja dat is ook weer zo natuurlijk, hm lastig iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:41 schreef Morretje het volgende:
mijn abo loopt in april af. Dus moet dan een nieuwe abo, en eig nu al een nieuwe tel. .mijne begint kuren te vertonen. Heb eerder al gehad dat ik tel eerder kreeg dan abo in ging..
Abo met een dure tel is natuurlijk ook duurder dan een abo met een goedkoper tel. Je betaalt met je abo je telefoon af eig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |