pppppfrt, ik heb altijd een string aan. Of een boxer stringquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo....de benedenverdieping is gezogen en gedweild. Nu ff wachten tot het droog is.
Ben helaaaas vergeten een glas drinken mee naar boven te nemen![]()
En Nonneke! Zie vorige deeltje! De ruikdoos is gearriveerd!![]()
![]()
![]()
Greys, fysio's zijn niet eng. En je mag altijd je BH aanhouden. Als ie bij je onderrug moet wezen, moet je broek wel uit, dus denk ff aan de Hema-tent of string, Beide not done
Ah had op school maar mee kunnen lezen tot je berichtje dat ome Postbode niks gebracht hadquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En Nonneke! Zie vorige deeltje! De ruikdoos is gearriveerd!![]()
![]()
![]()
Hehehe Meneer de dokter zal wel gedacht hebben....quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest laatst voor een echo van m'n benen en dacht daarbij een degelijke boxer aan te hebben.
Met dat ik de broek uit trok en met de bipsebaps naar meneer Dokter toedraaide, besefte ik dat er met grote roze letters "Love It!" op de achterkant stond.![]()
Jaaaah! Ik heb momenteel alles in 1 op, dus ik riek een beetjequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ah had op school maar mee kunnen lezen tot je berichtje dat ome Postbode niks gebracht had
Ben blij dat alles veilig is aangekomenwaren het allemaal de goeie ?
Dokter zei er niets van, de jongen die de echo moest maken moest lachen toen ik zei dat ie m'n kont maar niet al te letterlijk moest nemenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hehehe Meneer de dokter zal wel gedacht hebben....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dokter zei er niets van, de jongen die de echo moest maken moest lachen toen ik zei dat ie m'n kont maar niet al te letterlijk moest nemen
En? Moest je daarna ook ff bukken voor de dokter?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
zo heb ik wel eens een string bij de dokter aangehad waar achteraf op de achterkant " fuck able" stond
Gevalletje: Oh Oepsie!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef Nonneke het volgende:![]()
Ik kan me nogsteeds kapotschamen om de tijgerprinten omaonderbroek die ik aanhad tijdens het ongeluk, knippen ze alle kleding van je lijf, lig je daar in je tijger undieWat zullen ze daar een lol om hebben gehad
Zo eentje tot onder je oksels? Waarbij de BH haast overbodig is?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef Nonneke het volgende:![]()
Ik kan me nogsteeds kapotschamen om de tijgerprinten omaonderbroek die ik aanhad tijdens het ongeluk, knippen ze alle kleding van je lijf, lig je daar in je tijger undieWat zullen ze daar een lol om hebben gehad
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En? Moest je daarna ook ff bukken voor de dokter?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo eentje tot onder je oksels? Waarbij de BH haast overbodig is?
Oh, het is 4 uur iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:56 schreef Qwea het volgende:
ikke eem afwassen
Tip:quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Morretje, je mag mijn foon anders zo lang wel lenen? Ik heb nog een goeie, die ik niet meer gebruik?
Totdat je nieuwe foon er is, bedoel ik? Wil hem best naar je opsturen heur
Ing, goeie tip wat betreft het ondergoed! Ik moet dan nu wel even gaan speuren of ik ondergoed heb dat niet een string is, uberhaupt
Lief van jequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Morretje, je mag mijn foon anders zo lang wel lenen? Ik heb nog een goeie, die ik niet meer gebruik?
Totdat je nieuwe foon er is, bedoel ik? Wil hem best naar je opsturen heur
Ing, goeie tip wat betreft het ondergoed! Ik moet dan nu wel even gaan speuren of ik ondergoed heb dat niet een string is, uberhaupt
Ja, met hun harige billenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:02 schreef Greys het volgende:Meneer Greys heeft alleen van die strakke boxers. Om die nou aan te gaan trekken?
Maar ik ga zo even speuren, ik geloof dat ik ergens nog een Snoopy onderbroek heb![]()
En mannen met strings...
Oh gadverjakkiebahquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:02 schreef Greys het volgende:Meneer Greys heeft alleen van die strakke boxers. Om die nou aan te gaan trekken?
Maar ik ga zo even speuren, ik geloof dat ik ergens nog een Snoopy onderbroek heb![]()
En mannen met strings...
ja,maar meestal met mn pyama broek eroverquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Lief van je. Zal ff bedenken over hoe en wat.. Je krijgt wel een pm'tje dan.
Dragen jullie 's nachts ook een string? Ik vind dat zo irritant.. ik heb em dan niet meer prettig zitten als ik wakker wordt.. en bovendien krijg ik er ijskoude billen van
Pyamabroekquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,maar meestal met mn pyama broek erover
ja. Thuis wel. Daar is mn dekbed niet zo dik. Bij MM meestal een t-shirt. Of ik moet het echt absurd koud hebben dan een t-shirt,string,broek,sokken en jasjequote:
Zo ouderwets, dat ik ff niet weet wat je bedoelt..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadverjakkiebah![]()
Heupstrings hou ik 's nachts wel aan, maar die ouderwetse "halverwege de rug zit" string niet.
Nou heb ik die gelukkig ook haast nooit aan, behalve dan als ik heeeeel erg achter loop met de was
Je ziet ze nog wel es bij die "breezahtjes". Dan bukken ze zich en dan hebben ze de string tot halverwege de rug. De string voor het heupbroek-tijdperk...die bedoel ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zo ouderwets, dat ik ff niet weet wat je bedoelt..![]()
Pyjamabroek heb ik alleen aan als ik alleen slaap, of als het echt echt heel koud is..
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je ziet ze nog wel es bij die "breezahtjes". Dan bukken ze zich en dan hebben ze de string tot halverwege de rug. De string voor het heupbroek-tijdperk...die bedoel ik![]()
En pyamabroeken doe ik niet aan.... Zomer en winter m'n Heineken-tshirt
Nee zeg! Bwah! Maar dat tshirt zat ooit es bij een kratje. Toen we dit huis kochten en druk aan klussen waren vloog het bier de pan uit. Maar dat shirt, daar slaap ik nog steeds heerlijk inquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:41 schreef Morretje het volgende:Ooh.... Die!
Drink je Heineken? Jak!
Qwea, het zou tijd worden ook, of niet?
nou ofnie danquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:41 schreef Morretje het volgende:
Qwea, het zou tijd worden ook, of niet?
Vind ik ook altijd zo akelig. Is er dus ergens in NL weer een familie die heel naar bericht thuis krijgt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:09 schreef Greys het volgende:
Ow jakkie, er zijn al 5 brandweerwagens met loeiende sirene's langs gekomen en net een ambulance. En op de ANWB site staat dat onze afrit (Bleiswijk) is afgesloten wegens een ongeval met een vrachtwagen. Brrrrrr. Krijg er de rillingen van...
Waarom? De ongelukkige kan ook enkel een zware hersenschudding hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zo akelig. Is er dus ergens in NL weer een familie die heel naar bericht thuis krijgt.
En zo vlak voor de feestdagen. Bah
5 brandweerauto's? En dan alleen een hersenschudding? Dat zou mooi zijn ja...quote:1400999 16:19:01 04-12-07 PRIO 1 HV221 Afrit 8c A12 Li Bleiswijk Hoefweg Noordbaan Bleiswijk HV Voertuig Personen BRW Rotterdam-Rijnmond Monitorcode
1400221 16:19:01 04-12-07 PRIO 1 HV221 Afrit 8c A12 Li Bleiswijk Hoefweg Noordbaan Bleiswijk HV Voertuig Personen BRW Rotterdam-Rijnmond Rotterdam-Frobenstraat (Kazernealarm)
1400999 16:09:42 04-12-07 PRIO 1 HV261 TS261 TS251 OD201 Afrit 8d A12 Li Bleiswijk Hoefweg Noordbaan Bleiswijk HV Voertuig Personen BRW Rotterdam-Rijnmond Monitorcode
1400261 16:09:42 04-12-07 PRIO 1 HV261 TS261 TS251 OD201 Afrit 8d A12 Li Bleiswijk Hoefweg Noordbaan Bleiswijk HV Voertuig Personen BRW Rotterdam-Rijnmond Bleiswijk (Kazernealarm)
1400251 16:09:42 04-12-07 PRIO 1 HV261 TS261 TS251 OD201 Afrit 8d A12 Li Bleiswijk Hoefweg Noordbaan Bleiswijk HV Voertuig Personen BRW Rotterdam-Rijnmond Bergschenhoek (Kazernealarm)
1400201 16:09:42 04-12-07 PRIO 1 HV261 TS261 TS251 OD201 Afrit 8d A12 Li Bleiswijk Hoefweg Noordbaan Bleiswijk HV Voertuig Personen BRW Rotterdam-Rijnmond OvD 20.2 SWG Noord
1400200 16:09:42 04-12-07 PRIO 1 HV261 TS261 TS251 OD201 Afrit 8d A12 Li Bleiswijk Hoefweg Noordbaan Bleiswijk HV Voertuig Personen BRW Rotterdam-Rijnmond OvD 20.1 SWG Noord
En de Life-Liner zetten ze ook niet zomaar in heur. Dan ist echt ernstig!quote:1420999 16:10:10 04-12-07 A1 HELI Afrit 8c A12 Li Bleiswijk Hoefweg Noordbaan Bleiswijk blw CPA Rotterdam-Rijnmond Monitorcode
1420059 16:10:10 04-12-07 A1 HELI Afrit 8c A12 Li Bleiswijk Hoefweg Noordbaan Bleiswijk blw CPA Rotterdam-Rijnmond MMT / Life-Liner 2
das de Heli toch ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:30 schreef Morretje het volgende:
Ahh jakkes!! Dat kan bijna niet goed afgelopen idd...
(Ing, wat is een Life-Liner?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |