JAAAAAAAA, wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Greys!![]()
Live van achter je eigen lapperdetopper?
bitchquote:Op woensdag 5 december 2007 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
http://212.178.73.48/medi(...)0477789_WFiles_4.mp3
Qwea als MP3
![]()
Ook nog vertellen dat je naar de plee moest...muts!
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
http://212.178.73.48/medi(...)0477789_WFiles_4.mp3
Qwea als MP3
![]()
Ook nog vertellen dat je naar de plee moest...muts!
Eigen stem horen is altijd walgelijk!quote:
liefquote:Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef Morretje het volgende:
Deurbel gaat net, staat de buurvrouw voor de deur met een plastic tas. Die geeft ze aan mij met de woorden: 'Van de oude heer.' Zit dus een fles wijn, zak mandarijnen een Deventer koek en een doos snoepjes in..![]()
En we hebben niet eens wat in huis om het terug te doen... (Is ook zo raar nu, zo'n spuit elf reactie, of niet)
Als ik het kan vinden wel natuurlijk!!quote:Op woensdag 5 december 2007 18:11 schreef Qwea het volgende:
Jullie gaan toch niet ook strax live via het I net die stream kijken waarin ik dat interview geef he?
Wat schattig!quote:Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef Morretje het volgende:
Deurbel gaat net, staat de buurvrouw voor de deur met een plastic tas. Die geeft ze aan mij met de woorden: 'Van de oude heer.' Zit dus een fles wijn, zak mandarijnen, een Deventer koek en een doos snoepjes in..![]()
En we hebben niet eens wat in huis om het terug te doen... (Is ook zo raar nu, zo'n spuit elf reactie, of niet)
hier ook geen sinterklaas gevoel, het drong pas vanmiddag tot me door toen ik in de bus "147 SINTERKLAAS" staptequote:Op woensdag 5 december 2007 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat schattig!
Geef haar met kerst zo'n lekkere kerststol ofzo.![]()
Ik heb heul geen Sinterklaasgevoel vandaag... waarschijnlijk ook omdat we het niet vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |