We zijn toevoegbaar heur.....check Hyvesprofiel.quote:
Heb je een foto in definitieve staat? Zou graag willen zien...quote:Op woensdag 5 december 2007 00:17 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb eindelijk mijn schilderij afgemaakt. morgen wisselt het van eigenaar. Gaat het op reis. Als het niet in de auto past gaat het met de trein. Wordt nog lol. 1.20 x1.20
Ik ken hetquote:Op woensdag 5 december 2007 13:14 schreef Morretje het volgende:Tuul'k wel Ing, maar die heb ik gewoon weer uitgedrukt...
Dat wilde ik ff horen...ga ik nu met frisse tegenzin aan de slag!quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:13 schreef Qwea het volgende:woei.
Ik zat in de trein en die is ontspoord. Heel de trein lag op zn gat. En ik had bijna in de wagon gezeten die omver gekiept ismen, mn hart klopt nog als een gek.
Foto's volgen strax
Die vergoeding zou ik zowizo proberen, alsof ze de reizigers niet genoeg afhandig maken alquote:Op woensdag 5 december 2007 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss is er nog wel een vergoeding uit te slepen voor de geleden geestelijke schade.
Je hebt toch wel Jochem genoemt he ?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:43 schreef Qwea het volgende:
ik heb OV dus zoveel krijg ik niet terug. Men, mn hartkloppingen gaan niet weg.
En ik kom op tv omdat ik een interview hierover heb gegeven
pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt eraan. Even uploaden. Ben net thuisquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb je een foto in definitieve staat? Zou graag willen zien...
RTV drenthe. Kunnen jullie niet ontvangenquote:
Ik zat precies in die wagon erachter. En ik moest plassen heel nodig, dus ik wilde naar de wc, en de wc zat in de omgepleurde trein. Dus het is maar goed dat ik me voor het plassen bedacht van "Ooh ja! ik moet eerst nog ff bellen."quote:Op woensdag 5 december 2007 16:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Jochem genoemt he ?
My gawd wat een foto's, hoe is het gebeurt dan ? en jij zat in die coupe erachter ? wat een geluid en klap zal dat geweest zijn![]()
ja,best wel heel ergquote:Op woensdag 5 december 2007 17:13 schreef Greys het volgende:Ladies! Nou dat is gelukkig goed afgelopen Qwea! Je zult idd wel enorm geschrokken zijn!
Nok, ik ben ook erg benieuwd
tering, tis zeker maar goed dat je nog even moest bellen ! stom he zulke dingen achteraf..quote:Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
RTV drenthe. Kunnen jullie niet ontvangen
[..]
Ik zat precies in die wagon erachter. En ik moest plassen heel nodig, dus ik wilde naar de wc, en de wc zat in de omgepleurde trein. Dus het is maar goed dat ik me voor het plassen bedacht van "Ooh ja! ik moet eerst nog ff bellen."
En ik heb gevraagd of ze gelijk voor Jochem konden doen, maar daarvoor moest ik ff de redactie bellen
Je kan hem ook via I net zienquote:Op woensdag 5 december 2007 17:16 schreef Greys het volgende:
Maak je wel ff screenshots van je debuut op televisie?
quote:Coevorden - In Coevorden is een passagierstrein gekanteld door een botsing met een tractor. Er kwamen meerdere ambulances en een traumahelikopter ter plaatse, maar volgens de brandweer raakte niemand van de tientallen passagiers gewond. Ook de bestuurder van de tractor bleef ongedeerd.
Treinreizigers moeten de gehele woensdag rekening houden met vertraging op het traject Emmen - Zwolle. De NS heeft bussen ingezet.
quote:In het gekantelde treinstel zat welgeteld 1 passagier. `We mogen van geluk spreken dat ook hij ongedeerd is gebleven`, aldus Zinsmeyer. Ook de bestuurder van de tractor raakte niet gewond.
Het spoorgedeelte tussen Coevorden en Hardenberg is nog tot morgenochtend afgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |