Heel goed samengevat CCquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
Als ik hier zo lees komt Piet Piraat op mij over als een ouwe viezerik die Reiki aangrijpt om jonge vrouwen te betasten.
Dat heb je goed gezien, wat een creep zeg......bleeegh.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
Als ik hier zo lees komt Piet Piraat op mij over als een ouwe viezerik die Reiki aangrijpt om jonge vrouwen te betasten.
Chakraal orgasmequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef ruba het volgende:
ben benieuwd hoe selene reageerd bij de wortelchakra.
Inderdaad. Zou Selena straks die wortelkanaalbehandeling op Piet Piraat moeten toepassen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef T-lex het volgende:
Het enige wat nog mist is het pentagram op de grond.
Ze heten niet voor niets "Oudere jongeren", daar moet ik heel sterk aan denken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
Ik heb zulke mensen eigenlijk al heel lang niet meer van dichtbij gezien. Het is opvallend dat de stijl een beetje verandert, maar de terminologie eigenlijk nauwelijks.
Nou en of! Focus maar eens heel intens op je kruinchakra.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef tipsch het volgende:
Kun je ook jeuk krijgen aan een chakra?
Ja Tipsch, had ik daarnet ook alquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef tipsch het volgende:
Kun je ook jeuk krijgen aan een chakra?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou Selena straks die wortelkanaalbehandeling op Piet Piraat moeten toepassen?
had ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Lieke: toen zij ging huilen had ik de neiging om te lachen..
Piet: dat is heel goed..*knikt begrijpend*
![]()
Voor geen goud wil ik dan voor een oudere jongere uitgemaakt wordenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heten niet voor niets "Oudere jongeren", daar moet ik heel sterk aan denken.
Waar zit die? Althans, waar hoort die te zitten? Heb ik die wel?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of! Focus maar eens heel intens op je kruinchakra.
Waar zit die ergens? Tussen vagina en anus?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Lieke voelt heel veel bij Selene's wortelchakra.......
Nou je het zegt... (inspecteert tipsch)... nee, ik zie niks bij jou. Misschien is ie afgezakt naar je navel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar zit die? Althans, waar hoort die te zitten? Heb ik die wel?
dat wichie is helemaal zo dom nog niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef Nomrc2 het volgende:
opeens zit ik me te bedenken dat dit (die reiki shit) best slim is van lieke
ze vegroot gewoon haar marktwaarde
want nu kan ze na de kooi aan de slag als SPIRITUELE dieet guru
big bucks 4 lieke
Ja, de aap komt uit de mouw, hij vindt aanraken té lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, eerst zegt Piet Piraat dat hij haar wortelchakra niet mag aanraken en u vraagt hij waarom zij dat niet doet.
Dat vindt hij eigenlijk het fijne van reiki, het aanraken.
Yep.......quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar zit die ergens? Tussen vagina en anus?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heten niet voor niets "Oudere jongeren", daar moet ik heel sterk aan denken.
Daar heb ik er een gevonden, ik ga nu focussen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je het zegt... (inspecteert tipsch)... nee, ik zie niks bij jou. Misschien is ie afgezakt naar je navel.
De zweefklootchakraquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef Guuskeee het volgende:
ik krijg hier een acute balzakverhanging van. welke chakra moet ik aanspreken om dit te corrigeren?
gewoon je balzakchakraquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef Guuskeee het volgende:
ik krijg hier een acute balzakverhanging van. welke chakra moet ik aanspreken om dit te corrigeren?
Gelukkig is Naad er niet meer, zou een hele zoektocht opgeleverd hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je het zegt... (inspecteert tipsch)... nee, ik zie niks bij jou. Misschien is ie afgezakt naar je navel.
Brian ook op zoek naar Amanda's wortelchakra?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda en brian hebben zin om te neuken
we zullen zien als DGK is afgelopenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:16 schreef ruba het volgende:
[..]
dat wichie is helemaal zo dom nog niet.
Gatver, ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ze zal die blokkade wel tegenkomen als ze Piet Piraat moet bepotelen
wel neequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian ook op zoek naar Amanda's wortelchakra?
Ik dacht meer aan het kick her ass chakra.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
dit oeverloos gezever is echt op lieke dr buik geschreven. nu voelt ze zich NOG verhevener boven het gepeupel.
tijd voor haar om mn suck-my-dick-chakra te kussen
Ja, dat zei ik ook al. Dit is heel slecht voor haar (en Huubje).quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
dit oeverloos gezever is echt op lieke dr buik geschreven. nu voelt ze zich NOG verhevener boven het gepeupel.
tijd voor haar om mn suck-my-dick-chakra te kussen
Vooral Huub zal hier zwaar onder gaan lijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Dit is heel slecht voor haar (en Huubje).
[zijige modus] Dat mag hoor, laat je woede maar los [zijige modus]quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:27 schreef -Blurk- het volgende:
Alleen al dat zijige praten word ik opstandig van.
we zijn het eens !!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Dit is heel slecht voor haar (en Huubje).
O, wat fijn dat het mágquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
[zijige modus] Dat mag hoor [zijige modus]
Werk ze en zweef gezellig verder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, ik ga even aan het werk, ben helemaal gewichtloos en blij, maar mijn baas niet..
klinkt best geilquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mon... onze hartchakra's trillen en zoemen in allesoverbruggende harmonie
Jammer, een rel was wel aardig geweestquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:36 schreef ruba het volgende:
die durfen vast niet meer,
angst he.
geen haat.
angst.
we zijn allemaal bang!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
Beequeen, ik voel opeens dat ik jou in een andere tijd en ruimte al heb ontmoet. Herinner je je die andere heks nog, die altijd maar liep te sputteren? Dat was ik.
Was jij dat? Ik had het kunnen weten, ik heb me laten misleiden door je lieve ava.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
Beequeen, ik voel opeens dat ik jou in een andere tijd en ruimte al heb ontmoet. Herinner je je die andere heks nog, die altijd maar liep te sputteren? Dat was ik.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:35 schreef Disana het volgende:
Waarom post er eigenlijk niemand die hier wel in gelooft? We zijn toch niet vervelend ofzo?
Mot dat? Mijn buikchakra voelt ineens als lood. Ik haat jullie! Allemaal!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Aaaaah, ik voel de liefde!
![]()
*knikt begrijpend*
Pak elkanders handen vast en vergeef elkaar in dit universum en de 137 die hierna nog volgen!
Nou, jij was anders ook niet mals hoor. Ik zal maar niet vertellen over die kattendarmen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was jij dat? Ik had het kunnen weten, ik heb me laten misleiden door je lieve ava.
Ik ga even mediteren om mijn woede kwijt te raken.![]()
Sssst, niet verder vertellen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, jij was anders ook niet mals hoor. Ik zal maar niet vertellen over die kattendarmen.
*knikt begrijpend*quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Mot dat? Mijn buikchakra voelt ineens als lood. Ik haat jullie! Allemaal!
Volgens mij gaat er iets helemaal fout.
Slechte Disana?!? Je moeder!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:42 schreef noekje het volgende:
[..]
*knikt begrijpend*
Dit is de slechte Disana. Weet je nog? Het is al even geleden. Laat haar niet de overhand krijgen.
Dit kun je doen door 3 maal daags je mondhoeken omhoog te doen zodat je de goddelijke liefde en licht beter kunt ontvangen. 3 Maal daags en de rest naar behoefte.
Je kan ut!
Wat een licht!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke krijgt nog een practische tip van Mevr. Piraat. Als je waxinelichtjes na 2 uur heraansteekt branden ze korter.
Goed dat ik dat weet, nou ben ik ook ingewijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke krijgt nog een practische tip van Mevr. Piraat. Als je waxinelichtjes na 2 uur heraansteekt branden ze korter.
Ik hoop dat je hebt genoten. Gratis lol, wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:46 schreef ruba het volgende:
Zooo, nou ik heb het wel weer gezien, ajuu
Als ik het niet dacht, alles is dus nep.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
Beequeen, het is een Afrikaanse geit. Geen Ierse bok dus. Sorry.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Kennie. Beequeen en ik zaten in Frankrijk. Te klooien met kattendarmen, maar dat mag ik niet vertellen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een licht!
Volgens mij heb ik jullie trouwens eeuwen geleden allemaal op de brandstapel gegooid. Back in Salem.
Dit gaat echt helemaal fout!quote:
Allemaal oude zielen hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een licht!
Volgens mij heb ik jullie trouwens eeuwen geleden allemaal op de brandstapel gegooid. Back in Salem.
Er hangt hier teveel negatieve energie uit die tijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een licht!
Ze leden onder hun 'gewoon-zijn'. Toen werden ze 'bijzonder'.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:47 schreef Guuskeee het volgende:
ik vraag me af aan wat voor een afwijking die meneer een mevrouw piraat eigenlijk lijden dat ze zon zwevers zijn geworden
Please, not the Blurk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal fout!
Ik voel een interventie aankomen.
Lobasca, Blurk en Beequeen, pm me even.
Kun je die tip ook even naar iteejer mailen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er hangt hier teveel negatieve energie uit die tijd.Daar moet je echt vanaf zien te komen, dan wordt Fok ook weer sneller.
Yvonne komt nog wel een keer langs, die geeft het wel door.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Kun je die tip ook even naar iteejer mailen?
Bwian is heel erg goed met kinderenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:51 schreef Ziet het volgende:
brian oefent voor kabouter plop?
quote:
Dat er bij Lieke een zekering uit ligt is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:54 schreef Guuskeee het volgende:
ow nou snap ik het: lieke had energiepunten in dr lichaam die bekneld waren, en die zijn nu los gekomen... WAARVAN DAN???
lieke shut the fuck up, hoe fucking achterlijk kan je zijn?
ik heb energiepunten thuis in de muur en als die bekneld zijn bel ik de electricien, of ik kijk of er een zekering uitligt.
Jij snapt er ook helemaal niks van, van Reiki.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:54 schreef Guuskeee het volgende:
ow nou snap ik het: lieke had energiepunten in dr lichaam die bekneld waren, en die zijn nu los gekomen... WAARVAN DAN???
lieke shut the fuck up, hoe fucking achterlijk kan je zijn?
ik heb energiepunten thuis in de muur en als die bekneld zijn bel ik de electricien, of ik kijk of er een zekering uitligt.
Ja Piet Piraat begon gelijk met de vraag wat er met d'r buik is...dus laat die ambulance maar komen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef blomst het volgende:
Lieke : die mensen spraken mij ook gelijk aan.
Gereinigd, zou ik eerder willen zeggen. Door het vele lachen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Voelen jullie je ook zo, hoe zal ik het zeggen.......veropgelicht?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat er bij Lieke een zekering uit ligt is nu wel duidelijk.
Mèn, wat een heerlijke onzin. Werd wel tijd na een paar dagen saaie streams.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Gereinigd, zou ik eerder willen zeggen. Door het vele lachen.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Gereinigd, zou ik eerder willen zeggen. Door het vele lachen.
Was het zo saai? Ik kwam dus duidelijk op het goede moment binnen. Heerlijk, zo lachen en je zo heilig verontwaardigd opwindenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mèn, wat een heerlijke onzin. Werd wel tijd na een paar dagen saaie streams.
Weet je wat erg is? Dat sommige verpleegkundigen eraan doen. Als ik zoiets aan mijn bed zou merken, zou ik terstond een klacht indienen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel.![]()
Maar ik snap nog steeds niet wat reiki is.
Een is genoeg DB, deze cap is al een paar keer voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:01 schreef Dreamboy het volgende:
http://www.nufoto.nl/2007/12/04/premiere-the-golden-compass-12/
Verdomd, die naam komt me bekend voor. Er staat een typfout in zijn laatste regel. En wat een loser.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:02 schreef Guuskeee het volgende:
site van piet piraat: http://www.ruachbaraka.nl/klaas_bosscher.htm
Sister Morphine kan je ook laten zweven zonder reiki.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? Dat sommige verpleegkundigen eraan doen. Als ik zoiets aan mijn bed zou merken, zou ik terstond een klacht indienen.
kut! als ie dood is ben je nog niet van m afquote:Reïncarnatietherapie gaat ervan uit dat klachten in het NU hun oorzaken niet alleen vinden in dit leven, maar ook in vorige levens
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:06 schreef Guuskeee het volgende:
piet piraat doet ook aan reincarnatie : http://ruachbaraka.nl/regressie_en_reincarnatie.htm
kut! als ie dood is ben je nog niet van m af
Wat een sneu figuur zeg. Altijd zoekende buiten zichzelf.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Disana, Piet Piraat komt uit Groningen.
Hemelse goedheid, hij is theoloog.
Makkelijker om te wroeten in andermans zielenroerselen dan in die van jezelf.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een sneu figuur zeg. Altijd zoekende buiten zichzelf.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef Desii het volgende:
Dat kleine paardje loopt grappig.... net een dribbelend hondje
dat is wel weer slim van Piet Piraat, dat-soms onbewust werkend- is hij meteen ingedekt tegen eventuele schadeclaims..quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
Van de site van Piet Piraat.
Als Reiki-leraar en Sjamaan, heel diep, soms onbewust werkend, door Universele, Goddelijke Energie in jouw en mijn leven de plaats te geven die het toebehoort.
Dan is hij wrs bezig met iemands wortelchakra.
Je hebt de smaak te pakken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef Disana het volgende:
Volgende act, graag.
ja maar ook: eeej piet piraat, jij hebt mij reiki gegeven en ik merk dr niks van maat!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
dat is wel weer slim van Piet Piraat, dat-soms onbewust werkend- is hij meteen ingedekt tegen eventuele schadeclaims..
Ik weet niet wat vermakelijker was; de streams of de commentaren hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij niet dan? Ik stel iets voor met aura's of edelstenen. Nee, paranormale shit!
Ja, ondanks die zweverigheid heeft hij zich hierin goed ingedektquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja maar ook: eeej piet piraat, jij hebt mij reiki gegeven en ik merk dr niks van maat!
piet piraat: ja maar soms werkt het onbewust
Hey brother, great shit you made, them titties on the womens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
morgen komt piet piraat terug en gaan ze over vuur lopen, overmorgen over water lopen, de dag daarna naar de venus met buitenaardse wezens kwartetten, en de dag daarna op de koffie bij god, een beetje bijkletsen
god tegen brian: nog sorry voor amanda, ik had die dag zoveel shit aan mn kop en ik weet niet waar ik mee bezig was. maar ja, ze rolt wel lekker makkelijk op dr rug he!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey brother, great shit you made, them titties on the womens.
Sorry jongens, ik verkeer nog steeds onder invloed maar er ging iets mis.
Ja maar, ja maar, Brian is een kindje van Godquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
god tegen brian: nog sorry voor amanda, ik had die dag zoveel shit aan mn kop en ik weet niet waar ik mee bezig was. maar ja, ze rolt wel lekker makkelijk op dr rug he!
Donequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal fout!
Ik voel een interventie aankomen.
Lobasca, Blurk en Beequeen, pm me even.
Ik ben een spirituele beweging aan het zoeken die bij me past. Ik denk aan iets in de richting van klankschalen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Waar is iedereen? Moet ik nu naar VOL om bij te lezen?
Ja, twee embryo's: Bro en Okéquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:12 schreef mootie het volgende:
Jaap: Mn moeder is net Nadia.
Jaap: Bizar verhaal! Er is geen echo gemaakt, maar ze heeft aan vriendin geschreven dat er 2 embryo's waren. 3 zwangerschapstesten, er was helemaal niks.
quote:
Katjang pedis indonesische pinda'squote:Op dinsdag 4 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is katjang pedingen, iemand?
Hete noten neuken?![]()
Toch zou het me niet verbazen als ze buiten inmiddels nog 2 tests had gedaan. Die zwangerschapsgekte ging wel heel ver, zowel bij haar als bij Dennis die meteen al haar kindje wilde.quote:
Me love those nuts.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Katjang pedis indonesische pinda's
amandaquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Waarom willen Huub en Jaap de ceepees van Dennix begraven, athans de koker waar ze inzaten. Willen ze er een spelletje van maken om Brian te fucken?
Bij Nadia gaat het denk ik zover dat ze het zélf gelooft.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zou het me niet verbazen als ze buiten inmiddels nog 2 tests had gedaan. Die zwangerschapsgekte ging wel heel ver, zowel bij haar als bij Dennis die meteen al haar kindje wilde.
Heb jij ooit een stralende, van gezondheid blakende New Ager gezien? Waarom denk je dat die mensen zulke rare dingen opzoekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit, Carlo's dat is andere peperkoek dan die reiki mensen.
Mijn collega heeft reiki 2 gedaan en wilde wel even aan mijn aura voelen, ze wist precies waar mijn aura begon, en volgens haar moest mijn hoofd dan wat gaan prikkelen... Uuhhhm
En waarom zien Reiki mensen er altijd zo ongelukkig uit?
Zou ze soms een buikfixatie hebben... ze dacht ook al dat ze cellulitis op haar buik had. Altijd jammer toch dat je geen updates krijgt van mensen die vertrekken...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij Nadia gaat het denk ik zover dat ze het zélf gelooft.
Leest nu focking niemand de COS? Dit is al de zoveelste keer dat die kutcap voorbij komt.quote:
Aha, indirect Brian dus, thankx.quote:
Misschien omdat ze ongelukkig zíjn? Ik zou ook heel ongelukkig worden van al dat gedoe de hele dag met die chakra's en de hele tijd dat gelul er overquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Shit, Carlo's dat is andere peperkoek dan die reiki mensen.
Mijn collega heeft reiki 2 gedaan en wilde wel even aan mijn aura voelen, ze wist precies waar mijn aura begon, en volgens haar moest mijn hoofd dan wat gaan prikkelen... Uuhhhm
En waarom zien Reiki mensen er altijd zo ongelukkig uit?
Ja, ik heb me vanmiddag gek gelachen, en vooral om de reacties hier..quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze soms een buikfixatie hebben... ze dacht ook al dat ze cellulitis op haar buik had. Altijd jammer toch dat je geen updates krijgt van mensen die vertrekken...
Saaie bedoening nu, na al dat lachen.
Nee, Piet Piraatquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Lieke ligt weer te slapen en wordt voor de 2e maal gewaarschuwd door de plasma dat ze wakker moet worden.
Reiki heeft haar leeggezogen?
Nope nog nooit.... En dan vinden ze jou stom omdat je er niet in "gelooft"quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ooit een stralende, van gezondheid blakende New Ager gezien? Waarom denk je dat die mensen zulke rare dingen opzoeken![]()
Je avatar
quote:
Een donkergeel aura betekent het volgende:quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Wat laat maar vond het toch wel funny te zien hoe heilig Riet Piraat werd, al reiki-end.
Leuk, gefeliciteerd met je T-shirt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope nog nooit.... En dan vinden ze jou stom omdat je er niet in "gelooft"
Mijn ava, check this out De leukste Sint Avatars zijn gekozen!!!
En ik was zo blij als een kind![]()
Wist niet eens dat er verkiezing over was
Laat Veulen je ava maar niet zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huub is vrolijk en lief voor Liekequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Huub wil samen met Brian optreden voor Selene's verjaardag als ze terugkomen van hun optreden in Lelystad vrijdagavond.
Lieke is superenthousiast, not.
Waarvoor moet hij in vredesnaam beloond worden, en wórdt hij niet al iedere keer beloond?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian vergelijkt de boetes van het hokje met een hond, straffen en belonen.
Hij wil meer beloning en zijn boetes terugverdienen.
Don't shoot the messenger, ik zit met stomme verbazing te luisteren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarvoor moet hij in vredesnaam beloond worden, en wórdt hij niet al iedere keer beloond?
Ja we missen al meer dan 14 maanden enige vorm van actie van Brianquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian demotiveerd het de bewoners als ze alleen maar gestraft worden, hij wil pluimen, veren, dan komt er weer actie.
Mis ik iets?
Ik kots even met je mee BQquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian mag niet iedereen naar de Miljonair's Fair omdat de Lookies dan niks te doen hebben.
Brian echter is daar zo op zijn plaats samen met Amanda.....het kan toch niet anders dat zij niet mee mogen?
Zijn er Lookies die de COS even overnemen, ik hang even boven het teiltje van Ruud en Mokum.
Brian maakt nog even reclame voor TIen om streams aan te schaffen omdat Amanda op het toilet zit en ze samen onder de douche gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Als ik Brian ook maar even aan moet horen, slaan al mijn chakra's op hol, was net ingesteld vanmiddag, kan ik weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ruim het wel weer op.
Wat loopt die loser zich weer uit te sloven. 26 Jaar en er komt geen zinnig woord uit zijn lelijke rotschjmoel.
Volgens mij is hij weer danig onder invloed van iets.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ruim het wel weer op.
Wat loopt die loser zich weer uit te sloven. 26 Jaar en er komt geen zinnig woord uit zijn lelijke rotschjmoel.
Ik ga maar even mediteren, dit is niet te doen, zelfs mijn wortelchakra speelt op.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als ik Brian ook maar even aan moet horen, slaan al mijn chakra's op hol, was net ingesteld vanmiddag, kan ik weer opnieuw beginnen
Kan nooit genoeg zijn..quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef fredfik het volgende:
brain heeft te veel pilletjes op denk ik!!
Kumbaya BQ, is het énige wat nu helpt..quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga maar even mediteren, dit is niet te doen, zelfs mijn wortelchakra speelt op.
Hij roept nu Marco Polo op onder het mom van een spelletje, hij heeft niks met Marco Polo. Wat een stumpert.
Vanmiddag liep hij te piepen bij Carlos dat in in een dip zat......vul de rest maar in.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef fredfik het volgende:
Goed plan, thanxquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kumbaya BQ, is het énige wat nu helpt..
Die rat moet opgenomen worden,gaat niet goed met hem.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef fredfik het volgende:
Praise the Lord, hallelujah.quote:
Ik kan eigenlijk alleen nog maar met plezier naar de streams kijken als Huub en Jaap bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
De rollen van Naad en Dennix als looney's zijn m.i.v. vandaag officieel overgenomen door Brian en Amanda.
Getekend: De Gouden Kooi.
Nee, met al die bagger in de COS is hij het nalezen niet meer waard en na die link van DB (waar hij ook al een standje voor kreeg) is dit de 2de keer dat ik die foto zie....quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest nu focking niemand de COS? Dit is al de zoveelste keer dat die kutcap voorbij komt.
Iets van dat ze door Brian mishandeld wordt onder de douchequote:Op dinsdag 4 december 2007 17:38 schreef Guuskeee het volgende:
ik zat te denken, ik kan kleurenprints maken (bij een klant) van maximaal 1,6 meter breed (lengte 20 meter, dus niet belangrijk). stel nou dat ik een paar leuke caps van amandellie opblaas tot zeg een meter breed en daarmee voor de beurs ga staan (of de nacht vantevoren verspreid in bomen hang). welke caps zouden ervoor zorgen dat dellie zelfmoord overweegt als ze die voor de beurs ziet staan/hangen?
die met dr korte haar lijkt me alvast een goeie, verder nog suggesties?
Met die doucheslang om d'r nek!!!!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:38 schreef Guuskeee het volgende:
ik zat te denken, ik kan kleurenprints maken (bij een klant) van maximaal 1,6 meter breed (lengte 20 meter, dus niet belangrijk). stel nou dat ik een paar leuke caps van amandellie opblaas tot zeg een meter breed en daarmee voor de beurs ga staan (of de nacht vantevoren verspreid in bomen hang). welke caps zouden ervoor zorgen dat dellie zelfmoord overweegt als ze die voor de beurs ziet staan/hangen?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:38 schreef Guuskeee het volgende:
Kom dan vaker het goede voorbeeld geven.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, met al die bagger in de COS is hij het nalezen niet meer waard
Ah, het is weer COS versus SC. Het wachten is op Peter6000 en consorten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
Nee, met al die bagger in de COS is hij het nalezen niet meer waard .
Die bovenste vindt ze zelf waarschijnlijk erg mooiquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:58 schreef Guuskeee het volgende:
zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh... ik heb liever een leesbare COS dan een overdosis baggeropmerkingen van mensen die zich zo doodschamen voor hun postcount dat ze hem verbergenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kom dan vaker het goede voorbeeld geven.....![]()
Lieke las een brief voor van een meisje dat al 4 jaar verkering had.....ben benieuwd of Brian en Amanda dat ook zouden kunnen halen......
ik kan dat maar heel moeilijk geloven. het ziet eruit als een zwaar mislukte transsexuele junk. ja nu ik het uittype zie ik ook ineens waarom ze m mooi zou kunnen vindenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Die bovenste vindt ze zelf waarschijnlijk erg mooi >:O
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, met al die bagger in de COS is hij het nalezen niet meer waard en na die link van DB (waar hij ook al een standje voor kreeg) is dit de 2de keer dat ik die foto zie....
Dus jammer dan dat de foto of de link al tig keer in de vorige COS gepost is, maar als die fokking kutCOS niet zo verneukt werd door al dat gebagger dan was het idd nog de moeite om de COS terug te lezen...
We zitten niet allemaal 14 uur per dag in de COS.
Er gaat niets boven een goed leesbare COS.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik heb liever een leesbare COS dan een overdosis baggeropmerkingen van mensen die zich zo doodschamen voor hun postcount dat ze hem verbergen
Opmerking van Brian ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:16 schreef SiRojK het volgende:
LOL, regie weer te laat met soundlock. Wat een stel prutsers zijn ze ook!
Gemist, waar ging het over?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:16 schreef SiRojK het volgende:
LOL, regie weer te laat met soundlock. Wat een stel prutsers zijn ze ook!
Club LVquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: Lieke vond het niet leuk dat ik post kreeg van Gaby
Ze werkte bij club elvidi (?)
Die gast van die Wii liep binnen, daar stond Huub mee te praten of dat ding van hem was et.c etc...quote:
Dit meende Amanda echt serieus, hè?quote:
tnxquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die gast van die Wii liep binnen, daar stond Huub mee te praten of dat ding van hem was et.c etc...
Welnu, aleen zij hoeven zich geen actieve houding aan te meten, hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
De kindjes van god liggen weer in bed? 't Zal ook eens niet...
ja echt helemaal van de pot gerukt. hoe fucking blind moet je zijn om dat er mooi te vinden uitzien? on-be-grij-pe-lijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meende Amanda echt serieus, hè?
Dan mis je toch een fiks paar hersencellen.
geen idee waar je het over hebt, en ik heb toch een eind teruggekeken. sorry. refresh my memory please.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Over mij lijk, topprogramme begint in januari, helaas is de eerste al overleden
Raad het plaatje, dat doen mijn man en ik ook vaak
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, met al die bagger in de COS is hij het nalezen niet meer waard en na die link van DB (waar hij ook al een standje voor kreeg) is dit de 2de keer dat ik die foto zie....
Dus jammer dan dat de foto of de link al tig keer in de vorige COS gepost is, maar als die fokking kutCOS niet zo verneukt werd door al dat gebagger dan was het idd nog de moeite om de COS terug te lezen...
We zitten niet allemaal 14 uur per dag in de COS.
Huub en Jaap deden het spelletjje: raad de plaat... Hierbij kwam : Go see the docterrrrrr van??? en dat is een theme van een bnn programmaquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt, en ik heb toch een eind teruggekeken. sorry. refresh my memory please.
Kijk dat is dan die bagger in de COS....dit geldt voor Lieke en Huub toch ook, of denk je dat die relatie wel stand zou houdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kom dan vaker het goede voorbeeld geven.....![]()
Lieke las een brief voor van een meisje dat al 4 jaar verkering had.....ben benieuwd of Brian en Amanda dat ook zouden kunnen halen......
okee i see, thxquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huub en Jaap deden het spelletjje: raad de plaat... Hierbij kwam : Go see the docterrrrrr van??? en dat is een theme van een bnn programmaver mij lijk... een top programma...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee i see, thx![]()
nummer is van Kool Moe Dee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |