Brian ook op zoek naar Amanda's wortelchakra?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda en brian hebben zin om te neuken
we zullen zien als DGK is afgelopenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:16 schreef ruba het volgende:
[..]
dat wichie is helemaal zo dom nog niet.
Gatver, ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ze zal die blokkade wel tegenkomen als ze Piet Piraat moet bepotelen
wel neequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian ook op zoek naar Amanda's wortelchakra?
Ik dacht meer aan het kick her ass chakra.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
dit oeverloos gezever is echt op lieke dr buik geschreven. nu voelt ze zich NOG verhevener boven het gepeupel.
tijd voor haar om mn suck-my-dick-chakra te kussen
Ja, dat zei ik ook al. Dit is heel slecht voor haar (en Huubje).quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
dit oeverloos gezever is echt op lieke dr buik geschreven. nu voelt ze zich NOG verhevener boven het gepeupel.
tijd voor haar om mn suck-my-dick-chakra te kussen
Vooral Huub zal hier zwaar onder gaan lijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Dit is heel slecht voor haar (en Huubje).
[zijige modus] Dat mag hoor, laat je woede maar los [zijige modus]quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:27 schreef -Blurk- het volgende:
Alleen al dat zijige praten word ik opstandig van.
we zijn het eens !!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Dit is heel slecht voor haar (en Huubje).
O, wat fijn dat het mágquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
[zijige modus] Dat mag hoor [zijige modus]
Werk ze en zweef gezellig verder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, ik ga even aan het werk, ben helemaal gewichtloos en blij, maar mijn baas niet..
klinkt best geilquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mon... onze hartchakra's trillen en zoemen in allesoverbruggende harmonie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |