Gemist, waar ging het over?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:16 schreef SiRojK het volgende:
LOL, regie weer te laat met soundlock. Wat een stel prutsers zijn ze ook!
Club LVquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: Lieke vond het niet leuk dat ik post kreeg van Gaby
Ze werkte bij club elvidi (?)
Die gast van die Wii liep binnen, daar stond Huub mee te praten of dat ding van hem was et.c etc...quote:
Dit meende Amanda echt serieus, hè?quote:
tnxquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die gast van die Wii liep binnen, daar stond Huub mee te praten of dat ding van hem was et.c etc...
Welnu, aleen zij hoeven zich geen actieve houding aan te meten, hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
De kindjes van god liggen weer in bed? 't Zal ook eens niet...
ja echt helemaal van de pot gerukt. hoe fucking blind moet je zijn om dat er mooi te vinden uitzien? on-be-grij-pe-lijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meende Amanda echt serieus, hè?
Dan mis je toch een fiks paar hersencellen.
geen idee waar je het over hebt, en ik heb toch een eind teruggekeken. sorry. refresh my memory please.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Over mij lijk, topprogramme begint in januari, helaas is de eerste al overleden
Raad het plaatje, dat doen mijn man en ik ook vaak
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, met al die bagger in de COS is hij het nalezen niet meer waard en na die link van DB (waar hij ook al een standje voor kreeg) is dit de 2de keer dat ik die foto zie....
Dus jammer dan dat de foto of de link al tig keer in de vorige COS gepost is, maar als die fokking kutCOS niet zo verneukt werd door al dat gebagger dan was het idd nog de moeite om de COS terug te lezen...
We zitten niet allemaal 14 uur per dag in de COS.
Huub en Jaap deden het spelletjje: raad de plaat... Hierbij kwam : Go see the docterrrrrr van??? en dat is een theme van een bnn programmaquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt, en ik heb toch een eind teruggekeken. sorry. refresh my memory please.
Kijk dat is dan die bagger in de COS....dit geldt voor Lieke en Huub toch ook, of denk je dat die relatie wel stand zou houdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kom dan vaker het goede voorbeeld geven.....![]()
Lieke las een brief voor van een meisje dat al 4 jaar verkering had.....ben benieuwd of Brian en Amanda dat ook zouden kunnen halen......
okee i see, thxquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huub en Jaap deden het spelletjje: raad de plaat... Hierbij kwam : Go see the docterrrrrr van??? en dat is een theme van een bnn programmaver mij lijk... een top programma...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
okee i see, thx![]()
nummer is van Kool Moe Dee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |