Ach, het geeft mij wel een goed gevoel dat ik die TicketService-oplichters nu niet hoef te sponsoren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:18 schreef Echoes het volgende:
nog niet uitverkocht, had ik dus 10 euro kunnen besparen door niet bij waste te bestellen...njaa tis niet anders, het was toch al duur
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, het geeft mij wel een goed gevoel dat ik die TicketService-oplichters nu niet hoef te sponsoren.
Die bezorgkosten bestaan bij mij dus uit het sturen van een maitlje met een pdf bestandje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:09 schreef soul114 het volgende:
2.12 bezorgkosten voor 1 ticket... is dat weer nieuw?
Helemaal mee eens, als ze slim zijn brengen ze dit nummer als 2 de single uit. Echt een klassieker in wording dat Last Flowersquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Kippenvel bij 'Last flowers', overtreft alle nummers van cd1.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat het lekker op sturen, vind het altijd wel lachen om die kaartjes te bewarenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die bezorgkosten bestaan bij mij dus uit het sturen van een maitlje met een pdf bestandje.![]()
Maar goed: het kaartje is binnen.
Wat is de 1e single eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, als ze slim zijn brengen ze dit nummer als 2 de single uit. Echt een klassieker in wording dat Last Flowers
van mij mag no suprises en airbag eruit, wieayb en i will erinquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef thaleia het volgende:
Ze hebben toch eigenlijk wel veel topnummers als ik dat zo zie....ik ging eens kijken welke nrs er van mij wel uit de top 10 mogen en kon er geen bedenken. 'No surprises', op 16, die mag weg, die vind ik saai. Weird Fishes mag omhoog!
En Kid A (het nummer), die mag er van mij in, die vind ik tof. Ik geloof dat ik zo ongeveer de enige ben op deze wereld, maar goed, ik vind het tof
De videoclip is inmiddels op Youtube te vinden...quote:Op zondag 9 december 2007 02:17 schreef nein het volgende:
Jigsaw is de eerste single.
wtf. I will vind het slechtste dat ze ooit gedaan hebben, no surprises en airbag behoren tot het beste.quote:Op zondag 9 december 2007 00:15 schreef Bog het volgende:
[..]
van mij mag no suprises en airbag eruit, wieayb en i will erin
Goeie keuze (al volg ik singles niet zo)quote:Op zondag 9 december 2007 02:17 schreef nein het volgende:
Jigsaw is de eerste single.
i will is geniaalquote:Op zondag 9 december 2007 17:07 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
wtf. I will vind het slechtste dat ze ooit gedaan hebben, no surprises en airbag behoren tot het beste.
Welke site had jij dan?quote:Op zondag 9 december 2007 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Pyramid song nog steeds het beste nummer denk ik..
Ik heb trouwens ¤54 per ticket betaald.. jullie? Het was nogal verschillend per site namelijk.
Ticketmaster.nlquote:
Daar waren de kaartjes minimaal 56 euro + verschillende andere kosten.quote:Op maandag 10 december 2007 10:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ticketmaster.nl
Was vanaf 10.00u wel super druk, kwam er bijna niet doorheen en de betalingspagina liep telkens vast.
Maargoed, uiteindelijk toch m'n kaartjes binnen.
Niet echt verrassend te noemen...quote:Op maandag 10 december 2007 10:52 schreef Ravage het volgende:
Hmm concert is nog steeds niet uitverkocht
quote:Op maandag 10 december 2007 10:53 schreef wormwood het volgende:
Daar waren de kaartjes minimaal 56 euro + verschillende andere kosten.
Dus als jij kaartjes voor 54 euro hebt, zijn die waarschijnlijjk voor Dolly Parton ofzo.
quote:Op maandag 10 december 2007 08:59 schreef Larsch het volgende:
Nlo Surprises zuigt echt,
Nou het spijt me, ¤2 euro verschil.quote:Op maandag 10 december 2007 10:53 schreef wormwood het volgende:
[..]
Daar waren de kaartjes minimaal 56 euro + verschillende andere kosten.
Dus als jij kaartjes voor 54 euro hebt, zijn die waarschijnlijjk voor Dolly Parton ofzo.
Inderdaad.. de andere From the basement opnames zijn trouwens ookquote:Op maandag 10 december 2007 23:22 schreef mrkanarie het volgende:
helig, gewoon helig: http://uk.youtube.com/watch?v=O0MI3gtaqfY&feature=related
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |