quote:Por el camino del desierto
El viento me despeina
Sube el aroma de colita
Luna, luna de nadie
Ella a lo lejos
Una luz centela
La idea de mi estar
Van die laatstgenoemde heb ik wel eens gehoord, de eerstgenoemde niet echt (weet dat het een film is en daarmee basta)...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
Nee. Het nummer speelt tijdens The Big Lebowski als "Jesus" in beeld komt
Neen. Deze uitvoering is 80% Spaans en 20% Engels.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:37 schreef MadMaster het volgende:
O wacht, dit is Spaans...
Hijo De La Luna van Mecano?
Starla +1quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef starla het volgende:
hotel californiavan de gypsy kings
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef krapula het volgende:
12 vingerige darm?
Dat is wel wat voor hhhpsycho, die zocht gisteren bagger-uitvoeringen van bekende nummers...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef starla het volgende:
hotel californiavan de gypsy kings
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wel wat voor hhhpsycho, die zocht gisteren bagger-uitvoeringen van bekende nummers...
Hotel California is een afgezaagd wanprodukt, om over de Gypsy Kings maar te zwijgen.quote:
Dat is een leuke uitvoering. Lekker catchy, energiek.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wel wat voor hhhpsycho, die zocht gisteren bagger-uitvoeringen van bekende nummers...
heb nu ongeveer 3 gig aan covers binnen. Als de quizz geweest is zet ik hem wel even online ergensquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hotel California is een afgezaagd wanprodukt, om over de Gypsy Kings maar te zwijgen.
Maar dat is mijn mening...
hhhpsycho, ben benieuwd naar je compilatie...
* MadMaster kent dit boek/deze website niet, maar gaat nu op zoek naar het boek...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, MadMaster...dit is wel een site voor jou denk ik: www.originals.be
Wellicht kende je hem al.
Ik wilde het boek kopen vorig jaar maar het is volledig uitverkocht. In het boek staan er meer dan op de site.
Zo vond ik kleine juweeltjes als "Cotton Eyed Joe"(1927) en "Mambo No. 5"(1949)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |