Het is echt een geweldig boek. Maar ik ben bang dat je het 2e hands moet zoeken. Mocht je het vinden, en er zijn 2 exemplaren: laat het me weten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster kent dit boek/deze website niet, maar gaat nu op zoek naar het boek...
deze ken je wel. Hij is qua schildertechniek behoorlijk veranderd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:50 schreef qonmann het volgende:
meer ken ik niet ..stijl heeft er wel wat van alleen in een ander era
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:53 schreef qonmann het volgende:
Mondriaan ?
verstandig! dat zou immers incorrect zijn!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik niet Rien Poortvliet roepen...
we hebben een winnaarquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Van Gogh?
Bingo, er zijn er twee, waarvan er eentje in Missouri ligt. Flitspaal +1quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:06 schreef Flitspaal het volgende:
Het ligt niet in Kansas?
quote:Eenis een natuurlijk voorwerp dat wordt verondersteld om bovennatuurlijke bevoegdheden te hebben, of in het bijzonder een ding dat door mensen is gecreëerd dat macht over mensen heeft.
qonmann +1quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef qonmann het volgende:
fatima zou mooi passen maar helaas
fetisch ?
Ik doelde op de fetisj-vraag.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:03 schreef qonmann het volgende:
je kunt nog steeds het antwoord posten Nem
Ze is een franse zangeres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |