quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:55 schreef MUUS het volgende:
Ja hoi.
Let maar niet op mij.[ afbeelding ]
Gun die Fok!users nou hun lolletje rond deze awards, joh!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Pruk het volgende:
Stemmen via PM naar de user OUDawards ofzoDa's wat voor volgend jaar
het is jammer dat mensen zo overdreven gevoelig zijn dat ze meteen hun post weghalen omdat ze tegengas krijgen, iets wat je kan verwachten als je heel gespecificeerd en "je gram halerig" uitleg geeft bij je nominatie, hèquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Game on!
En ik denk dat het verstandig is om af te spreken dat mocht men echt problemen hebben met de stem (of motivatie van iemand) dat je dan evt. via de PM verhaal gaat halen, maar beter nog helemaal niet.
Het is jammer dat mensen het gevoel krijgen dat ze hun stemmen in moeten trekken omdat men zich erdoor aangevallen voelt.
Nog even en we moeten over op anoniem stemmen.Lijkt me niet de bedoeling.
hoe lang heb ik nog, ik moet er namelijk echt voor gaan zittenquote:
Stemmen is mogelijk tot zondag 9 december 20:00 uur volgens het stemtopicquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe lang heb ik nog, ik moet er namelijk echt voor gaan zitten
het moet een weloverwogen lijst worden namelijk, bij voorkeur ende vermaeck
Eens, maar ik vind het eerlijk gezegd net zo overdreven gevoelig om tegengas te gaan geven nav een nominatie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
het is jammer dat mensen zo overdreven gevoelig zijn dat ze meteen hun post weghalen omdat ze tegengas krijgen, iets wat je kan verwachten als je heel gespecificeerd en "je gram halerig" uitleg geeft bij je nominatie, hè
damn, da's kort dagquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Stemmen is mogelijk tot zondag 9 december 20:00 uur volgens het stemtopic
Nee, je vind al mijn stemmen dus wel terecht??quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het eerlijk gezegd net zo overdreven gevoelig om tegengas te gaan geven nav een nominatie.![]()
Van de week was het nog 'het is toch allemaal maar voor de grap', ga er dan even heel serieus op in.
Ik vind het bij wijze van spreken ook niet helemaal terecht dat 'men' mijn nomineert als hormonster omdat ik vind dat dat wel mee valt maar daar ga ik toch ook niet over miepen.Zo... toch even gezegd.
![]()
* Brighteyes laat zich heel wijselijk niet uit over stemmen die aan/over anderen gegeven zijn...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je vind al mijn stemmen dus wel terecht??
* Ticootje probeert een rel uit te lokken...
ja, als iemand je enkel nomineert voor een negatieve award zonder uitleg verder, dan lach je erom, want "het is toch allemaal voor de grap".quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het eerlijk gezegd net zo overdreven gevoelig om tegengas te gaan geven nav een nominatie.![]()
Van de week was het nog 'het is toch allemaal maar voor de grap', ga er dan even heel serieus op in.
Ik vind het bij wijze van spreken ook niet helemaal terecht dat 'men' mijn nomineert als hormonster omdat ik vind dat dat wel mee valt maar daar ga ik toch ook niet over miepen.Zo... toch even gezegd.
![]()
wievandedrie?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Deepfreeze het volgende:Schattigste/leukste/liefste kind award
Anna, al zijn er wel een heleboel schattige kindjes hier!
Ik ging dit jaar voor de liefste OUDer enzo, maar nu livelink haar nominaties heeft weggehaald ben ik daar ook al kansloos inquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:29 schreef lcicle het volgende:
Easy-going, je laat je toch niet zomaar voorbij stuiven door Bass-Miss he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |