Tja, Ik heb m wel ergens thuis. Misschien kan ik die ff ergens online gooien. ik zal eens kijken..quote:Heeft iemand een linkje waar ik een no-time patch voor hoi2 dd kan downloaden? Ik kan zelf niks vinden.
Voor de mod kan het andere topic gesloten worden: [PC]Hearts of Iron 2 Deel 4 ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:16 schreef FlashingLights het volgende:
Wat me steekt is dat het me na al die jaren nog steeds niet gelukt is om echt definitief te winnen met Duitsland. Heb overigens nooit met een ander land gespeeld dan Duitsland. Telkens als ik op het punt sta om voor mijn gevoel de definitieve nekslag uit te delen is al mijn olie er door heen. Gevolg tanks die niet meer voor of achter uit gaan, en dan hopen dat met veel geluk de linie behouden blijft.
Ik zou met Duitsland beginnen ... is een goed land om mee te starten en alles te leren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:27 schreef Whooz het volgende:
Net weer geinstalleerd, nu toch iets beter opletten bij die tutorials, begreep er eerst helemaal niks van.
Begonnen met Oostenrijk om samen met Nazi-Duitsland ganz europa veroveren
Ofcourse ga ik nog met Duitsland spelen, even kijken hoe het verder loopt met mijn klein oostenrijks rijkjequote:Op woensdag 25 juni 2008 18:32 schreef -Six- het volgende:
[..]
Ik zou met Duitsland beginnen ... is een goed land om mee te starten en alles te leren.
Nee Never.. heb zelfs niet eens zin om uren naar een Fins sneeuwlandschap te gaan staren maar toch moet dat een spannende toekomst beloven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef Zwoerd het volgende:
Heeft iemand hier al eens gespeeld met een echt kutlandje? Zoals Luxemburg of Honduras ofzo??
Volgens mij is dat echt niet te doen, heb al moeite met een *groot* land als Duitslandquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef Zwoerd het volgende:
Heeft iemand hier al eens gespeeld met een echt kutlandje? Zoals Luxemburg of Honduras ofzo??
Met equador kan je wel aardig ver komen, haiti ook al eens geprobeert maar wil niet echtquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef Zwoerd het volgende:
Ik zou zeggen; probeer je dissent altijd op 0% te houden. Dit is echt essentieel voor een fatsoenlijke economiequote:Ik begon met de Dissent aanpakken, deze naar 15% gebracht
Online proefpotje lijkt me wel wat, kunnen de HoL experts mij een beetje de do's and don't vertellenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef Ikuuh het volgende:
Misschien een keer een online game starten met FOK mensen? Op multiplayer heb ik het namelijk nog nooit gespeeld
Je hebt gelijk maar gebruik eeehm, een bepaalde AI mod.. dan gebruikt die AI ook brigades etc. Wordt het een stuk moeilijker.quote:Op zondag 29 juni 2008 03:46 schreef Ikuuh het volgende:
Dat gaat prima tot je op multiplayer gaat spelenen er ineens DD's bij je subs komen
Het lijkt me erg vet maar krijg het niet aan de praatquote:Op zondag 29 juni 2008 20:28 schreef GasTurbine het volgende:
Iemand die hier MDS mod speelt?
(modern day scenario)
Doe je het via de pagina op paradox forums? Daar staat een exact stappenplan. Ook moet je geen geen andere mods hebben en als je wilt spelen niet de HoI2 aanklikken maar het andere .exebestand wat je hebt geïnstalleerd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het lijkt me erg vet maar krijg het niet aan de praat
Het werkt niet,quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Doe je het via de pagina op paradox forums? Daar staat een exact stappenplan. Ook moet je geen geen andere mods hebben en als je wilt spelen niet de HoI2 aanklikken maar het andere .exebestand wat je hebt geïnstalleerd.
Lang, zeker een uur of 10-12, maar je kunt saven en stoppen en later weer verder, dus je speelt het in stukjesquote:
Wist niet eens dat er zon mod was, heb hem vandaag even gedownload, ziet er leuk uit.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:28 schreef GasTurbine het volgende:
Iemand die hier MDS mod speelt?
(modern day scenario)
ahh net zoals vroeger in de Civilization dagenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Lang, zeker een uur of 10-12, maar je kunt saven en stoppen en later weer verder, dus je speelt het in stukjes.
Ik ben even voor je aan het googlen, maar er staat mij bij dat je gewoon de end-time in de savegame kunt aanpassen. Hoewel je dan misschien wel een iets oudere savegame moet gebruiken (voor 53) kan het je misschien redden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:40 schreef Pumatje het volgende:
ik wil graag de no time crack.
maar is die nog te installeren voor een game die je al aan het spelen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |