abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:05:12 #1
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56915538
Even een snelle OP van mijn kant;

Ik vond dat er wel weer een HoI2 topic mocht komen, dus zie hier.

Vorig Deel:
[PC] Hearts of Iron 2 Deel 3

Wat is Hearts of Iron, Doomsday, Armageddon?

Hearts of Iron 2 (HoI2) is een strategiespel met het uiterlijk van Risk. Uitgegeven door paradox, is dit het vervolg op Hearts of Iron 1. Doomsday en Armageddon zijn uitbreidingen op het spel.

Waar kan ik hem downloaden?

Daar weet niemand op FOK! iets van, dus vraag het hier ook niet.

Beste beginlanden?

Je eigen smaak. Persoonlijk vind ik Joegoslavië en Colombia wel aardig. Nu wil ik beginnen met een ander land. Daar heb ik nog geen keuze uit gemaakt.

Maar....

Overige vragen uiteraard in het topic. Ik zei al dat het een klein OP'tje is (en anders zeg ik het nu)

mocht dit topic en de OP aan deel 5 toekomen en ben je de laatste poster in dit topic, quote de OP dan even, copy+paste hem dan in het volgende topic
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_56917027
ziet vet uit

tvp
*Hosselcopter*
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:30:57 #3
158899 GasTurbine
pi_56918608
Weet iemand eigenlijk hoe je Dissent actief kan bestrijden? Ik heb nu met Portugal in '37 sardinië en palermo en de Dominicaanse republiek veroverd. (Inmiddels vrede met de Italianen) maar mijn dissent verkracht mijn drang tot bouwen van een sterke vloot en het upgraden van die boten.

Ik denk dat ik neutraal blijf en wel kijk hoe barbarossa en de invasie van frankrijk verlopen en daarna pas (verliezende) partij kies.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:31:31 #4
158899 GasTurbine
pi_56918619
(voor mensen zonder kennis van het spel, dissent is de drang tot opstand in je land).
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:53:20 #5
158899 GasTurbine
pi_56931612
sgop
pi_59004021
Wat me steekt is dat het me na al die jaren nog steeds niet gelukt is om echt definitief te winnen met Duitsland. Heb overigens nooit met een ander land gespeeld dan Duitsland. Telkens als ik op het punt sta om voor mijn gevoel de definitieve nekslag uit te delen is al mijn olie er door heen. Gevolg tanks die niet meer voor of achter uit gaan, en dan hopen dat met veel geluk de linie behouden blijft.
pi_59025105
Ik heb het zelf ook, maar god, wat is het toch moeilijk:P
Probeer nu met Oostenrijk stukjes van Frankrijk te pikken wanneer Nazi-Duitsland Frankrijk binnenvalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')